ja
door jank Apr 12, 2005 om 18:00
Computers & telefonie

Telefoonkosten helpdesk terug.

Buiten mij om heeft Chello mijn wachtwoord gewijzigd. Dit naar aanleiding van mijn opmerking, dat ik niet de zelfservice-side van Chello kon bezoeken. Mijn toenmalige wachtwoord werd niet geaccepteerd. Na mijn 2e email hierover, kon ik opeens niet meer bij mijn email. Ik heb 30 minuten met de helpdesk moeten bellen, voordat ik iemand te spreken kreeg. Deze persoon meldde mij, dat zij inderdaad het wachtwoord hadden gewijzigd en dit per mail aan mij hadden kenbaar gemaakt. Maar ik kon dus niet in mijn mail. Men erkende telefonisch de fout. Op basis hiervan vind ik eigenlijk, dat ik de door mij gemaakte telefoonkosten moet kunnen restitueren, daar Chello zelf een situatie heeft veroorzaakt, waardoor ik genoopt was hun te bellen op een relatief duur nummer. Chello beroept zich echter op hun voorwaarden en willen nu niets weten van terugbetaling en het feit, dat zij zelf er voor hebben gezorgd, dat ik niet bij mijn email kon. Is mijn standpunt terecht, dat Chello/UPC de door mij gemaakte telefoonkosten moet vergoeden?

692 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kaldenberg
door kaldenberg - Apr 12, 2005 om 20:06
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,


Ik vrees het ergste voor je: ze zullen zich inderdaad aan de voorwaarden houden, verwacht geen coulance (al is het hun eigen fout.


 

bi
door billclinton - Apr 19, 2005 om 15:13
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo jank,



Chello is verplicht een deugdelijk produkt te leveren. Schade en
vervolgschade (bv telefoonkosten) als gevolg van fouten van Chello
kunnen dan ook op hen worden verhaald, ongeacht of dit in de algemene
voorwaarden staat of niet.

Tussen recht hebben en recht krijgen zit helaas bij UPC een  groot verschil.

Voor een vergelijkbare zaak kijk op

http://www.computerconsument.nl/pages/

uitsprakendetail.php?redartID=114

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ru
rugen - Sep 23, 2024 om 08:30
Garantie & verzekeringen

Hoe heet het hoofd van de afdeling klachten bij Achmea?

De afdeling klantenservice beweert dat niet te weten. Belverzoeken worden daarom niet aangenomen. Wie kan ons helpen? Lees meer

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer