mv
door mvdHeijden Jan 6, 2017 om 15:04
Computers & telefonie

Telfort

Telecombedrijf telfort heeft 3 maanden geleden ons vaste nummer per ongeluk afgenomen, ze kunnen al die tijd het oude nummer  niet meer activeren, ze kunnen niet aangeven wanneer het nummer weer actief kan zijn. Ze houden zich aan geen enkele service-afspraak en blijven zwaar in gebreke bij een schadevergoedingsbod. Wat kunnen wij hiermee?

904 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2017 om 15:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u al schriftelijk geklaagd? Zo ja, dan per omgaande klacht indienen bij de geschillencommissie.

marita5
door marita5 - Jan 6, 2017 om 18:40
11522 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo MvdHeijden , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv

wi
door wilhelmina59 - Jan 7, 2017 om 18:22
516 Antwoorden / 0 Vragen
0

Erg weinig info waar u een goed antwoord op wil hebben.
Waarom is het nummer ingenomen?
Wat bedoeld u met niet nakomen service afspraak?


telfortwbcr
door telfortwbcr - Jan 9, 2017 om 12:50
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo MvdHeijden,

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je vaste nummer. Ik zou graag willen kijken wat er precies aan de hand is en wat ik voor je kan betekenen.
Hierbij nodig ik je uit op ons forum waar je je naam, adresgegevens en 06-nummer kan achterlaten in een privébericht. Na ontvangst ga ik of één van mijn collega's voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

wi
door wilhelmina59 Jan 9, 2017 om 19:36
516 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Stephen, het is weer jejen en jijjen.
Weet u hoe oud de klant is en weet u of deze manier van bejegenen gewaardeerd wordt??

costnix
door costnix Jan 9, 2017 om 20:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@wwilhelmina59: Blijkbaar hebben de TS en Stephen met elkaar geknikkerd :-)

telfortwbcr
door telfortwbcr Jan 10, 2017 om 12:45
124 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Wilhelmina,

Goed punt! Op ons forum communiceren we met je en jij vandaar dat ik het blijkbaar automatisch ook hier doe. Indien MvdHeijden het wenst om u aangesproken te worden dan zal ik dat graag doen. :)

Met vriendelijke groet,

Stephen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Wi
Willem70 - May 6, 2024 om 17:54
Winkels & webshops

Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen

Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer