aa
door aapje Nov 13, 2004 om 17:02
Computers & telefonie

The Sims Deluxe Edition loopt vast

Als ik probeer het spel te installeren blijft ie hangen, in eerste instantie op 24% van disc 1 en daarna heb ik het nogmaals geprobeerd, helaas begint ie nu helemaal niet meer en blijft ie hangen op 0%.

Wie kan mij helpen, ik heb gewoon de aanwijzingen opgevolgd...

Bij voorbaat dank!

551 2 Rapporteer

si
door sietse4 - Nov 14, 2004 om 18:57
5 Antwoorden / 0 Vragen

Mischien heb je niet de juiste systeemeisen, dan moet u even kijken op de hoes.

En waarschijnlijk zijn het meerdere cd roms dus mischien moet ude goede er in doen.

Als hij dan nog niet werkt kunt u kijken op de cd of er geen krasjes opzitten, dat kan bij gevoelige CDRom spelers de oorzaak zijn.

ba
door basvanoosten - Nov 24, 2004 om 11:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt het volgende doen:

Gaat het hierbij om een gebrand exemplaar? Dan kun je de persoon van wie je hem hebt erop aanspreken.

Als het een gekocht spel is heb ik de volgende tips:

  1. Neem contact op met de firma waar je het spel gekocht hebt.

  2. Je kunt de helpdesk bellen van EA games

  3. Bezoek de website van the sims op http://www.eagames.nl/pages.view.asp?id=646. Op deze site vind je alle antwoorden op al je vragen.

Groeten

B. van Oosten