tvdeem
door tvdeem May 16, 2010 om 16:10
Computers & telefonie

Topantwoorden terugvinden

Ik heb een vraagje over de topantwoorden.

Ik zag ineens in mijn score-overzicht dat verschillende antwoorden van mij gekozen zijn tot topantwoord. Ik waardeer dit enorm, en zou eigenlijk graag willen weten om welke antwoorden dit dan precies gaat.

Is er een mogelijkheid om dit te bekijken? (zonder alle postingen 1 voor 1 na te gaan.)

1289 69 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......Is er een mogelijkheid om dit te bekijken?........ NEE, goed geregeld hier, he?

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt natuurlijk wel via mijn pagina - mijn antwoorden, jouw antwoorden bekijken. Aangezien je hier nog niet zo lang actief bent, vallen de groene topantwoorden snel op.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Soms zit er een bedankje aan.(mijn pagina)
Maar die refereren ook niet naar de vraag.

Ook loop je de kans dat deze vraag verwijdert wordt door de redactie van kassa.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Birdies,

Gek genoeg is "het beste antwoord" niet zichtbaar op als je het nazoekt in "mijn antwoorden". Het is alleen zichtbaar als je de gehele vraag met reacties op het scherm hebt staan.

Vladja

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

@vladja: begrijp ik het goed dat dan de topantwoorden niet groen zijn?

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Birdies,

Je ziet wel welke antwoorden je gegeven hebt maar niet welke de topantwoorden zijn in Mijn antwoorden.

Als er een bedankje is geschreven, dan kunt u zoeken in "mijn antwoorden" welk antwoord bij het bedankje hoort.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus nee, de topantwoorden zijn niet groen in "mijn antwoorden".

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

@de hond: dank v.h. antwoord. Dan wordt het de hoogste tijd dat de redactie daar eens voor gaat zorgen. Kleine moeite, veel gemak.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, zo zie je maar dat niet elke vernieuwing ook een verbetering is. Bij de oude website kon je je 'beste antwoorden' heel eenvoudig in je lijst met gegeven antwoorden terugvinden. En zo zijn er nog wel meer 'handige' functies te noemen die met de komst van de vernieuwde website zijn verdwenen.......

Freya

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@freay: kan dit worden meegenomen op je 'lijstje'?

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is mij niet duidelijk waarom op de vernieuwde site niet aangegeven wordt welke de topantwoorden zijn. De kennis om dat technisch mogelijk te maken was toch wel in huis lijkt mij.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

tvdeem

Je moet dan het draadje bij "antwoorden" wél openen en dat is natuurlijk ook lastig.

ReadAC.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier even een lijstje met 'verdwenen' functionaliteit:

1. Het gebruiken van 'bulletlists' in een reactie.
2. Vroeger kon je van elke 'expert' zien welke vragen en welke antwoorden hij/zij had gegeven.
3. Plaatjes invoegen in een bericht.
4. Vroeger kon je vragen en antwoorden veel makkelijker terugvinden omdat die in een lijst stonden met alleen topictitels. Nu staat de hele vraag er bij en scroll je je een ongeluk.

En dit zijn dan alleen nog maar een paar dingen die 'verdwenen' zijn en heb ik het nog niet eens over de zaken die gewoon nog niet goed werken of nog geïmplementeerd moeten worden...... zoals een 'edit'-knop.....

@birdies:

En ja, al deze zaken (en nog veel meer) zijn bij de redactie bekend.

Freya

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

...........En ja, al deze zaken (en nog veel meer) zijn bij de redactie bekend.........

En doodse stilte natuurlijk, zijn we wel gewend v.d. redactie.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

De redactie geeft door deze radiostilte tevens blijk van onverschilligheid en disrespect naar de (vaste) respondenten.
Of van hun ondeskundigheid misschien?

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Gallito
Ik neem aan dat dit draadje morgen verwijderd wordt omdat het onderwerp Off Topic is.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Komt wel goed als ik een meisje ben.

Mvrgrt Nico

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

gallito schreef op zondag 16 mei 2010, 17:14: De redactie geeft door deze radiostilte tevens blijk van onverschilligheid en disrespect naar de (vaste) respondenten.
Of van hun ondeskundigheid misschien?

Ach jee, aan de rode duimen te zien, kan men niet tegen kritiek richting redactie. Ben het helemaal met je eens, trouwens.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 18:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op zondag 16 mei 2010, 16:48:
Tja, zo zie je maar dat niet elke vernieuwing ook een verbetering is. Bij de oude website kon je je 'beste antwoorden' heel eenvoudig in je lijst met gegeven antwoorden terugvinden. En zo zijn er nog wel meer 'handige' functies te noemen die met de komst van de vernieuwde website zijn verdwenen.......

Freya

Inderdaad, alle vernieuwing is geen verbetering. Nou heeft deze niet direct prioriteit, wat mij betreft. Daarvoor zijn er nog wel een aantal handige functies, die ik liever terug zie komen.

Maar omdat dit kritiek is, zal dit wel weer verwijderd worden. Daar kan de redactie namelijk helemaal niet tegen.

Vladja

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 18:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

vladja schreef op zondag 16 mei 2010, 16:56:
freya schreef op zondag 16 mei 2010, 16:48:
Tja, zo zie je maar dat niet elke vernieuwing ook een verbetering is. Bij de oude website kon je je 'beste antwoorden' heel eenvoudig in je lijst met gegeven antwoorden terugvinden. En zo zijn er nog wel meer 'handige' functies te noemen die met de komst van de vernieuwde website zijn verdwenen.......

Freya
"waarom duw ik toch op topantwoord ipv quote?"

Nou eventjes over mijn vraag: het was serieus een vraag bedoeld, en niet ter kritiek.
Ik had inderdaad ook al "mijn antwoorden" terug gelezen, maar ik zag inderdaad al dat ze daar niet als topantwoord zichtbaar waren.

Jammer, maar mijn vraag is iig wel beantwoord.
Dankjullie wel allemaal!

Inderdaad, alle vernieuwing is geen verbetering. Nou heeft deze niet direct prioriteit, wat mij betreft. Daarvoor zijn er nog wel een aantal handige functies, die ik liever terug zie komen.

Maar omdat dit kritiek is, zal dit wel weer verwijderd worden. Daar kan de redactie namelijk helemaal niet tegen.

Vladja

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 18:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou gaat het nog lekkerder zo te lezen krijg ik de quote ook al niet goed voor elkaar... sorry daarvoor!

Ik had wel nog eventjes een vraagje, wat word bedoeld met "draadje"?

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 18:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

auw.... rode duimpjes, pijnlijk hoor.... :lees laf

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 19:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ tvdeem

"draadje" = dit topic. Deze vraag op het forum Vraag en Beantwoord.

auw.... rode duimpjes, pijnlijk hoor.... :lees laf
Mijn stalker was laat op vanmorgen. Rond 10 uur had hij/zij nog geen rode duimen geplaatst onder al mijn antwoorden. :)
Kon er dus later op de dag met een frisse duim flink tegenaan.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

og, ik snap eerlijkgezegt uberhaupt niet dat er hier met -duimen wordt gewerkt.
Dat men je kan bedanken prima, maar afkraken?

(kijken hoeveel rode duimen ik nou mag scoren ;) )

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op zondag 16 mei 2010, 19:02: @Mijn stalker was laat op vanmorgen. Rond 10 uur had hij/zij nog geen rode duimen geplaatst onder al mijn antwoorden. :)
Kon er dus later op de dag met een frisse duim flink tegenaan.

Misschien wachten ze tot je al je antwoorden hebben gegeven,
kunnen ze in 1x door met de duimoefening anders wordt duim wellicht stijf..;-)

Maar wel weer een kleurijk geheel hier zag wel ;-)
Mis alleen nog geel en blauw, naast groen en rood de favo kleuter-kleuren ;-)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 19:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

overigens, als we het toch over het systeem hebben:
De punte-scoren lijkt volgens mij ook niet geheel naar behoren te werken.

Ik zie: tips toevoegen: 10 punten.....
naar mijn weten heb ik er al 2 geplaatst.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 19:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op zondag 16 mei 2010, 19:02: @ tvdeem

"draadje" = dit topic. Deze vraag op het forum Vraag en Beantwoord.

auw.... rode duimpjes, pijnlijk hoor.... :lees laf
Mijn stalker was laat op vanmorgen. Rond 10 uur had hij/zij nog geen rode duimen geplaatst onder al mijn antwoorden. :)
Kon er dus later op de dag met een frisse duim flink tegenaan.

Waarom eindigen een aantal draadjes de laatste paar dagen altijd weer met gezeur over die rode duimen?

En dan schijnen er ook nog punten zoek te zijn

Vladja

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien wachten ze tot je al je antwoorden hebben gegeven,
kunnen ze in 1x door met de duimoefening anders wordt duim wellicht stijf..;-)

Nee, want - zoals verwacht - verscheen de rode duim - onmiddellijk na mijn vraag bij een geneesmiddel of dezelfde dosering gebruikt werd.

Blijkbaar toch een ander dagritme als ik. Maar hij/zij heeft de schade ingehaald.
Ik adviseer fysiotherapie voor het getroffen lichaamsdeel. :)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond, lees de rode duimen als +punt,
waarschijnlijk mensen die jaloers zijn op het feit dat zij niet op dat antwoord kwamen ;)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

tvdeem schreef op zondag 16 mei 2010, 20:13: tdehond, lees de rode duimen als +punt,
waarschijnlijk mensen die jaloers zijn op het feit dat zij niet op dat antwoord kwamen ;)

Ach, Na de evaluatie van de site zet de redactie al die rode duimen om in groene
en dan verdubbeld ....maar dat was nog geheim.
Sinds ik dat laatst een keer ergens per ongeluk vermelde krijg ik ze bijna niet meer ;-(

;-)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@stacey: krijg je nu een rode van mij, je hoeft nog maar 1* zie ik. Je kunt ook even 150 tips plaatsen, levert ook een leuk aantal punten op.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zondag 16 mei 2010, 20:22: @stacey: krijg je nu een rode van mij, je hoeft nog maar 1* zie ik. Je kunt ook even 150 tips plaatsen, levert ook een leuk aantal punten op.
nee hoor, want ik kreeg voor mijn 2e tip al geen punten meer, zo blijkt.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zondag 16 mei 2010, 20:22: @stacey: krijg je nu een rode van mij, je hoeft nog maar 1* zie ik. Je kunt ook even 150 tips plaatsen, levert ook een leuk aantal punten op.

Oh ja, kan al die pagina`s van consuwijzer nog wel even keer neerzetten bij Tips, dat schiet lekker op ........... ;-)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

tvdeem schreef op zondag 16 mei 2010, 20:24:
birdies schreef op zondag 16 mei 2010, 20:22: @stacey: krijg je nu een rode van mij, je hoeft nog maar 1* zie ik. Je kunt ook even 150 tips plaatsen, levert ook een leuk aantal punten op.
nee hoor, want ik kreeg voor mijn 2e tip al geen punten meer, zo blijkt.

Misschien moet je de pagina even vernieuwen?

Trouwens, dacht dat je 100 punten kreeg voor een tip, maar het zijn er maar 10, dus stacey het aantal tips moet dan geen 150 maar 1500 zijn. Even doorwerken vannacht en klaar = kees.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

.........Oh ja, kan al die pagina`s van consuwijzer nog wel even keer neerzetten bij Tips, dat schiet lekker op .........

Nee, kan nog simpele: Tip 1: lees tip 2 - Tip 2: lees tip 3 en zo door tot Tip 1499: even knippen/plakken van Consuwijzer.

Wat zal er gebeuren als die tips dan verwijderd worden? Blijven de punten dan? Ik vermoed van wel.

Natuurlijk allemaal off topic, maar topic wordt toch morgenochtend verwijderd.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zondag 16 mei 2010, 20:31: Trouwens, dacht dat je 100 punten kreeg voor een tip, maar het zijn er maar 10, dus stacey het aantal tips moet dan geen 150 maar 1500 zijn. Even doorwerken vannacht en klaar = kees.

Kan ook als tip neerzetten dat je punten krijgt voor tip plaatsen en ze tippen dat elke duim 1 tiende van de tip punten oplevert ........
Dus 10 duimen of 1 tip..........Goeie tip

Levert vraag stellen eigenlijk nog wat op ?

Ik ga m`n punten wel veilen als ik stop denk ik, wellicht op Ebay
heb ik hier tenminste niet 4 jaar voor niks hard zitten werken......... ;-)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

tvdeem schreef op zondag 16 mei 2010, 20:13: tdehond, lees de rode duimen als +punt,
waarschijnlijk mensen die jaloers zijn op het feit dat zij niet op dat antwoord kwamen ;)

Het heeft geen nut om me druk te maken om een anonieme stalker.
Maar het is wel boeiend vast te stellen dat het levensritme anders is, maar de vlijt zeker niet minder. :)
BTW
Ik denk inderdaad dat je even op F5 moet drukken om de laatste stand v.d. puntentelling te zien.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook al zal deze meschien dicht gaan?

@Birdies

wat je zei! ben het wel mee eens. Je ziet de redactie ook niet vaak. Ze mogen van mij wel meer in beeld komen(bedoel het niet kwalijk voor hun)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

..........Ik ga m`n punten wel veilen als ik stop denk ik........ ha ha.

Aangeboden: wegens beëindiging hobby 10.000 KASSA punten, te verzilveren bij (de) kassa.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

..........Ze mogen van mij wel meer in beeld komen........ Van mij ook! 1 of 2 goede moderators zullen de site ten goede komen. Alle off topic reacties hier (dus ook die van mij) waren dan allang verwijderd. Nu wordt er door de redactie alleen ingegrepen na een tip via de knop 'waarschuw de redactie'.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

zelfs dan niet altijd ben ik al achter.

@tdehond, dat wil niet helpen ;)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zondag 16 mei 2010, 20:47: ..........Ze mogen van mij wel meer in beeld komen........ Van mij ook! 1 of 2 goede moderators zullen de site ten goede komen. Alle off topic reacties hier (dus ook die van mij) waren dan allang verwijderd. Nu wordt er door de redactie alleen ingegrepen na een tip via de knop 'waarschuw de redactie'.

Ook de moderators hebben recht op een vrij weekend. Morgen wordt deze vraag verwijderd, verwacht ik.

Als er een functie op de site niet werkt, dan geeft de internetredactie het door aan het technische team en wordt uiteindelijk het probleem opgelost, zoals toen een link op mijn pagina niet werkte.
Als ik wat vraag, krijg ik antwoord van de redactie.
Ik vind het trouwens netjes dat hier mensen betaald worden om ons gratis op dit forum bezig te laten zijn.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

tvdeem schreef op zondag 16 mei 2010, 20:50: zelfs dan niet altijd ben ik al achter.

@tdehond, dat wil niet helpen ;)

Dan even privé vragen aan de internetredactie.
kassa-online apenstaartje vara.nl

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

--Ik vind het trouwens netjes dat hier mensen betaald worden om ons gratis op dit forum bezig te laten zijn. --

Wat denk je dat het ze zou kosten als ze (gediplomeerde) deskundigen zouden moeten inhuren voor op deze site.......................?!

Gezien al onze gratis inspanningen hier mogen ze wel eens een beetje rekening houden met onze wensen en overleggen voor ze de hele zaak overhoop halen en ons met de rotzooi laten aanmodderen............

De site draaid niet op die betaalde krachten hoor, als beantwoorders hier wegblijven ligt de site op z`n gat........ !

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Stacey

Van die kant had ik het nog niet bekeken. Ik denk dat we wel een belangrijke bijdrage leveren aan de nieuwsbrief.
En voor mensen met vragen is het fijn dat mensen het leuk vinden om te helpen.

Het leukst vind ik zelf als een probleem opgelost wordt. Daar kik ik nou op.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als aanvulling op vorige reactie: En ongetwijfeld hebben we het hier over stagiairs, die kosten geen cent.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

.........Daar kik ik nou op............ En ik kik op een fatsoenlijke, professionele (gerunde) site, waar we ook nog eens serieus worden genomen.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op zondag 16 mei 2010: , 21:10
Het leukst vind ik zelf als een probleem opgelost wordt. Daar kik ik nou op.

Ja, daar doen we het ook voor, maar beetje waardering, in de vorm van overleg en rekening houden met wensen van vaste beantwoorders, voor al dat vrijwilligerswerk dat we hier doen van de kant van de redactie (die er mee pronkt) zou wel eens leuk zijn.........

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond je hebt ook een groene-duimenstalker hoor! Wel veel werk, maar zo levert iedere rode duim je toch twee punten op... Even buitendraads: Stacey, je snoezepoes is super.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zondag 16 mei 2010, 21:13: .........Daar kik ik nou op............ En ik kik op een fatsoenlijke, professionele (gerunde) site, waar we ook nog eens serieus worden genomen.
Je bent niet verplicht hier te blijven :P ;)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tvdeem: dat weet ik. Er zijn trouwens al heel wat vaste beantwoorders vertrokken sinds de komst van deze 'vernieuwde' site. Maar ik heb nog steeds hoop dat er eens wat opgepakt gaat worden door de redactie.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 22:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja, kijk, ik ken die "oude" site dus niet....

Stranger: Bedankt voor de duim, hopelijk geniet je ervan! ;)

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 23:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tjongejonge, wat een zinloos 'gekwebbel' allemaal weer. Hard lopen roepen dat het hier geen 'babbelbox' is en er dan zelf net zo hard aan meedoen.......
Mag hopen dat dit morgen allemaal verdwijnt......

Freya

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

@freya: je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Voor mezelf sprekend: ik weet toch dat het morgenochtend verwijderd wordt, had dus zoiets van: maakt nu even niet uit.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 23:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er geen proleem mee , als je onderbouwd reactie geeft, is het geen probleem om een "TOP ANTWOORD boven in je scherm te krijgen(R.Boven)

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 00:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op zondag 16 mei 2010, 23:32:
Tjongejonge, wat een zinloos 'gekwebbel' allemaal weer. Hard lopen roepen dat het hier geen 'babbelbox' is en er dan zelf net zo hard aan meedoen.......
Mag hopen dat dit morgen allemaal verdwijnt......Freya

Ach, bij zo`n `vraag`die in no time weer weg is morgen we onze frustraties
en grapjes toch best wel ff `uitvreten` vind ik persoonlijk.

Dit gaat over de site zelf en dan is er wel even gelegenheid oa ongenoegens te uiten ;-)
Vraag is morgen weer in no time weg als redactie wakker word dus no problem.

Bij serieuse vragen over `echte`problemen is het weer een ander verhaal..........

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 07:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

bosbess schreef op zondag 16 mei 2010, 21:39: tdehond je hebt ook een groene-duimenstalker hoor! Wel veel werk, maar zo levert iedere rode duim je toch twee punten op... .

Daar zal mijn anonieme stalker niet blij mee zijn. :) Het is natuurlijk niet zijn/haar bedoeling dat een andere vrijwilliger een tegenoffensief is begonnen door op de groene duim te drukken!
Thanks for the laugh

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 07:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op zondag 16 mei 2010, 23:32:
Tjongejonge, wat een zinloos 'gekwebbel' allemaal weer. Hard lopen roepen dat het hier geen 'babbelbox' is en er dan zelf net zo hard aan meedoen.......
Mag hopen dat dit morgen allemaal verdwijnt......

Freya
og, heb jij niet ook antwoorden gegeven die eigenlijk nogal afweken van mijn startersvraag? :P

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 08:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo de redactie slaapt uit vandaag zeker ;-)

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 08:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op maandag 17 mei 2010, 08:03: Zo de redactie slaapt uit vandaag zeker ;-)

Mijn anonieme stalker ook :)

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 09:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of kantoortijd 9-6

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 09:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

knoop4x9 schreef op maandag 17 mei 2010, 09:02: Of kantoortijd 9-6

Redactie w.s. wel.
Mijn anonieme stalker niet. :)

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 09:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

De rodeduimengek ligt nog op één oor. Straks zijn alle reacties plotseling weer voorzien van een rode duim (behalve die van Freya, die heeft een streepje vóór). En dan moet ik weer aan de slag, als het item dan tenminste nog niet is verwijderd. Of zou de duimfrust het nu dan toch hebben opgegeven? Redactie: haal asjeblieft die rode duimen weg. Groene zijn voldoende, ook zonder punten.

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 09:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

tvdeem schreef op maandag 17 mei 2010, 07:48: .......
og, heb jij niet ook antwoorden gegeven die eigenlijk nogal afweken van mijn startersvraag? :P

Er is nog wel een verschil tussen 'een serieus punt naar voren brengen' en een hoop 'gekwebbel' wat nergens over gaat.

@bosbess:

Ik ben echt geen uitzondering hoor, ik zie bij mijn reacties ook vaak genoeg rode duimen staan.

Freya

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 10:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk Freya, maar niet van deze duimopaat. Die slaat jou systematisch over.

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 10:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan nog steeds reageren hoor, rubbere robbie met zijn laarsen is ook nog steeds niet gesloten.

Mvrgrt Nico

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op maandag 17 mei 2010, 09:50:
tvdeem schreef op maandag 17 mei 2010, 07:48: .......
og, heb jij niet ook antwoorden gegeven die eigenlijk nogal afweken van mijn startersvraag? :P

Er is nog wel een verschil tussen 'een serieus punt naar voren brengen' en een hoop 'gekwebbel' wat nergens over gaat.

@bosbess:

Ik ben echt geen uitzondering hoor, ik zie bij mijn reacties ook vaak genoeg rode duimen staan.

Freya
mwa, het was allebij even offtopic in dit topic ;)

---
Ik moet zeggen, we hebben met zijn alle wel lopen mopperen,
maar blijkbaar gunt de redactie wel een feedback-uitwisseling ;)

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze staat nog,als je een groene duim geeft krijg je zelf ook punten.Rode niet .Een tip 10 punten.Als je een vraag steld geen punten wel kan je dan een topantwoord kiezen en daar weer punten voor leuk he.Vind je een vraag goed en doe je mee dan kan je groene duimen geven ook weer goed voor punten.Ik krijg er een punten hoofd van.Groet mhofman

ve
door verwijderd - May 18, 2010 om 09:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook dit topic zullen wij sluiten, omdat deze off-topic is. Zoals eerder gemeld kunt u eventuele opmerkingen en vragen naar de redactie mailen.

Met vriendelijke groet,

Kassa-online