ca
door caramia Nov 14, 2011 om 12:24
Computers & telefonie

Van Pre-Paid naar abonnement

Hallo Allemaal, Al jaren ga ik elke 14 dagen een opwaardeerkaart kopen. Totdat mijn vriendin me meldde dat als ik een abonnement neem bija Ritel ik een TV erbij krijgt.
Zo dat is nogal niks, dacht ik bij mezelf.
Goedkoper sms-en (bellen vind ik te duur) en een nieuwe TV (had nog steeds een zwart-wit beeld) Tja ik kan niet anders ivm wao uitkering.
Dus zaterdag een abonnement afgesloten en met een nieuwe tv en nieuw mobieltje naar huis.
Nu heb ik een mobieltje (2de-hands) zo ook om foto's te maken. Dit mobieltje houd ik, want hier ben ik eigen mee, is mijn vraag;
Als ik straks overgeschakeld wordt naar de profider (ik heb nu nog HI en straks Vodafone) ben ik dan de foto's kwijt die om het mobieltje staat?
Ik moet zeggen, ik ben niet zo technisch aangelegd vandaar de vraag.

800 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2011 om 13:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo caramia,

Nee hoor, die staan er nog gewoon op.
Kun je overzetten op je computer bv.

Hoe je dit moet doen kun je hier lezen.

Suc6

ca
door caramia - Nov 14, 2011 om 13:57
8 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo Edrick3,
Hartelijk dank voor de snelle reactie van je.
Ik ga het gauw uitproberen.

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2011 om 14:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@caramia,

Graag gedaan.
Hoop dat het allemaal lukt.

Met vr.gr.

ca
door caramia - Nov 14, 2011 om 16:28
8 Antwoorden / 6 Vragen

Ik laat het je weten.