ge
door gerp Sep 4, 2008 om 16:39
Computers & telefonie

Van Quicknet naar Vodafone.

Hallo.


Per 1-08-08- ben ik automatisch overgezet van Quicknet naar Vodafonevast. Volgens correspondentie van Quicknet zou je nog 2 maanden bij je oude e-mail box kunnen komen. Maar helaas is het volgens Vodafone en Ziggo (@home dat is de nieuwe eigenaar van multikabel),niet meer mogelijk om de oude email box te openen. Ik vind dit een raar zaakje. Heeft iemand ook deze ervaring en er een oplossing voor gevonden?  Mvg Geert


 


 

786 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

labswans
door labswans - Sep 4, 2008 om 17:02
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

probeer via webmail erop te komen en anders kan het op geen andere manier


labswans

ge
door gerp - Sep 4, 2008 om 19:30
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Via webmail heb ik al geprobeerd, dan krijg ik een venster van Ziggo die vraagt om e-mail adres en wachtwoord,maar welk adres of wachtwoord ik ook invul, het is steeds onbekend. Ook bij Ziggo kunnen ze me niet verder helpen.

webrelations
door webrelations - Sep 8, 2008 om 11:55
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Geert

Stuur me als je wilt een mailtje met je gegevens naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com, dan zoek ik uit wat er aan de hand is.

Jan
Vodafone Web Relations



ge
door gerp - Sep 8, 2008 om 13:32
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Jan.


Inmiddels ben ik er achter gekomen hoe je de e-mails in de box van quicknet kunt lezen. Door toeval via Google op het goede traject gezet. Wel is het raar dat niemand van Vodafone helpdesk mij kon vertellen hoe het precies zat. Wel wisten ze in no time 38.00 euro van mijn bankrekening af te halen. Dus ipv 19.00 euro achteraf 38,00 euro vooruit betalen. Reken maar uit welk voordeel hun dit opgeleverd heeft. Gek als je iets van hun weten wil zijn ze niet thuis. Wel 0,50 ct per minuut betalen voor de gebrekkige helpdesk. Als dit hun manier van klantbinding is, is er met de leiding van dit bedrijf structureel iets goed mis.


Mvg Geert

webrelations
door webrelations - Sep 8, 2008 om 15:12
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Geert

Blij dat het oorspronkelijke probleem is opgelost.
Helaas kan ik je geen oplossing aanbieden m.b.t. je andere opmerking maar we nemen deze wel mee om interne processen waar nodig te optimaliseren.

Jan
Vodafone Web Relations



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jo
joskaa - Jun 11, 2024 om 14:15
Auto & vervoer

Scootmobiel heeft kuren

Tijdens het rijden stopt de scootmobiel er spontaan mee. Het scherm blijft aanstaan maar je kunt niet voor of achteruit (afgelopen zondag 8x gebeurd) Scootmobiel uitzetten, sleutel eruit, sleutel erin, aanzetten is de enige optie die je dan hebt, daana rijd ie weer. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn. Heb er een half jaar geleden een nieuwe accu in laten zetten dus dat kan het probleem niet ... Lees meer

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer

br
brandewijn - Jun 13, 2024 om 00:53
Computers & telefonie

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome

als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer