ky
door kyba Oct 19, 2007 om 21:20
Computers & telefonie

Vaste telefoon

goede avond ik heb een vraag ik wil een vaste telefoon aan sluiting hebben kan iemand me zeggen welke goed is en welke de goed koopste

466 8 Rapporteer

akkefiet
door akkefiet - Oct 20, 2007 om 12:08
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Tja, heb even gezocht op de kpn site maar ze hebben Slim uit het pakket gehaald.........
Kijk ook eens op www.internetten.nl om te vergelijken.

elenay
door elenay - Oct 20, 2007 om 18:33
1031 Antwoorden / 142 Vragen

kyba ik heb dan ook internet naast vaste telefonie. Bij KPN kunt u een vast bedrag per maand betalen om zo in heel Nederland gratis te bellen naar vaste telefoonnummers. Ik betaal bij mij abonnement €10,- extra. Maar u kunt ook kiezen uit verschillende opties.

Kijk maar eens op deze link, daar staan de tarieven:

Telefoon van KPN - Voordeliger bellen

sh
door shiewa - Oct 20, 2007 om 18:52
10 Antwoorden / 1 Vragen

wij hebben zowel zakelijk als prive tele2.Ook heb ik als jaren Tele2 mobiel zie op de rekening in vergelijking met onze rekening die we hiervoor van KPN hadden,weldegelijk dat het goedkoper is.

akkefiet
door akkefiet - Oct 20, 2007 om 22:27
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Vaste telefoon kan je via de kabel of via het KPN netwerk nemen.
Bij mijn weten is de gewone telefoonaansluiting van KPN toch nog het meest betrouwbaar.
Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan Slim bellen van KPN, dat is redelijk goed en relatief goedkoop.
Zie www.kpn.com

Maar wacht nog even af, er zullen vast wel meer reacties komen op deze vraag.

Vrgr. AF

ky
door kyba - Oct 20, 2007 om 22:27
3 Antwoorden / 4 Vragen

dank je voor het uitleg

re
door rebo - Oct 21, 2007 om 15:52
66 Antwoorden / 47 Vragen

Hallo Schiewa,

Wat betaal je voor internet en telefonie bij Tele2? Wat is de snelheid van internetten, zoals downloed en uploed?

Rebo

ki
door kisjes - Oct 21, 2007 om 20:08
22 Antwoorden / 16 Vragen

ik heb telefoon via de kabel van casema (met gratis internet !!!!) en het werkt perfect. Het abonnementsgeld is € 9,95 per maand + je gesprekskosten (en die heb je natuurlijk zelf in de hand). Casema heeft een Snelhelpdesk (via internet) dus wanneer je een probleem hebt wordt je direct geholpen. Kortom ik ben zeer tevreden over Casema telefoon+gratis internet.

elenay
door elenay - Oct 21, 2007 om 20:17
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Enne mocht je toch over willen stappen, lees dan eerst dit maar. Ik hoor ook veel klachten over tele2.

Tele2 forum :: Bekijk onderwerp - Wat een vertoning! De houding van TELE2 bij Kassa!