ri
door rita_1 Feb 26, 2011 om 00:46
Computers & telefonie

Vaste telefoonlijn opzeggen !?

We hebben een vaste telefoonlijn via tele 2 en een internetverbinding via adsl van xs4all.
De internet verbinding bevalt ons prima , maar de vaste telefoonlijn wordt bijna niet gebruikt, zonde van het geld dus.
Nu is de vraag of we van de vaste telefoonlijn van tele 2 af kunnen, met behoud van de xs4all verbinding voor het internet?
Ik weet ook niet echt of het een met het ander heeft te maken
Hopelijk heeft iemand een helder antwoord voor ons?

671 2 Rapporteer

poltol
door poltol - Feb 26, 2011 om 18:48
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Iemand zal toch de vaste kabel moeten vrijmaken voor de adsl lijn.
Daar hoort dan ook een abbo bij.
Volgens mij kunt u niet zomaar de vaste lijn van tele2 opzeggen, want dan wordt u in de KPN centrale "afgekoppeld" en bent u ook uw asdl verbinding kwijt.

Vr.gr. poltol

peter
door peter - Feb 26, 2011 om 19:43
33 Antwoorden / 0 Vragen

waarom, niet gelijk XS4all ,dan heb je voor internet geen tele2 nodig en voor 5 euro per maand heb je wel een in nummer zodat je wel te bereiken ben plus een gigantisch mooi modem