ri
door rinysi Jul 26, 2018 om 12:43
Computers & telefonie

Verhoging van Mijn Domein met 100%

Vanmorgen ontving ik mijn nieuwe factuur van Mijn Domein en hieruit bleek dat ze zonder enige kennisgeving de prijs met 100% hebben verhoogd. Mag dat zo maar en hebben er meer mensen te maken gehad met deze verhoging?

6896 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 26, 2018 om 12:51
7210 Antwoorden / 3 Vragen
1
marita5
door marita5 - Jul 26, 2018 om 12:56
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Rinysi , 

hebben er meer mensen te maken gehad met deze verhoging

Lees hier de klachten , en de reactie van Maria , u bent niet de enige , klik op de rode regel .

https://nl.trustpilot.com/review/www.mijndomein.nl

crewmember
door crewmember - Jul 27, 2018 om 12:48
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit mag zeker. Echter betekend dit ook dat u per direct zonder bijkomende kosten uw contract mag opzeggen met Mijn Domein

Als u een contract voor bepaalde tijd had lopen (2 jaar ofzo) mogen ze het tussentijds niet ophogen.

audb
door audb - Jul 27, 2018 om 14:30
1668 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hoelang was het contract dat u had?

Maar wat ik op de site zie is dat het de eerste jaar €1 perjaar bedraagd daarna €10 maar als er in de algemenevoorwaarden er iets over staat dan mogen ze dat wel doen.

Maar Mijndomein is wel een van de goedkopere die ik kan. 

rtroost
door rtroost - Jul 27, 2018 om 15:24
17 Antwoorden / 0 Vragen
1

Vorig jaar hebben ze bij Mjn Domein een paar nieuwe pakketten ingevoerd, met het eerste jaar 50 % korting. Dat stond er ook duidelijk bij. Ze hoeven je dan ook niet te laten weten dat de prijs daarna omhoog gaat.
Ik krijg overigens ieder jaar, ongeveer anderhalve maand voor het eind van mijn contract een mail dat het verlengd wordt, met de prijs erbij en heb dan nog een paar werken om op te zeggen.

edgarelsen
door edgarelsen - Jul 27, 2018 om 22:14
32 Antwoorden / 16 Vragen
0

Hun abonnement verandering stond ook in de nieuwsbrief die je permail krijgt en je heb ook een mail gekregen toen je was over gezegd 
ik te minsten

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer