be
door bel_1 Jul 26, 2010 om 13:46
Computers & telefonie

Verlies lokale mappen

In OE 6 verlies ik regelmatig zelfgemaakte lokale mappen. De vaste mappen zoals Postvak in en Verzonden items zijn ook regelmatig leeg. Als ik probeer ze terug te vinden via Bestand, Importeren enz. dan krijg ik zaken terug die 2 jaar en ouder zijn. Helaas niet de meest recente zaken. Wat is de oorzaak en wat kan ik doen? Alvast bedankt.

383 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 26, 2010 om 14:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo bel,

Even stapje voor stapje.
Open OE
Klik op Beeld
ga naar Huidige weergave en kijk of er een stip staat voor: Alle berichten weergeven.
Zo niet: deze regel aanklikken/aanvinken.

Helpt dit?

be
door bel_1 - Jul 26, 2010 om 14:35
26 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo edrick3,

Dank voor het meedenken. Gecontroleerd en ja, er staat een stip voor: Alle berichten weergeven.

gr. bel

edrick3
door edrick3 - Jul 26, 2010 om 16:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@bel,

Dit is de meest bekende oorzaak van het 'leeg worden' van de In en Verzonden map.

Rechtermuisknop op Start, linkerknop op Verkenner.
Klik op Extra, klik op Mapopties, klik op Weergave.
Scroll naar beneden naar Verborgen bestanden en Mappen weergeven.
Klik het 2e rondje aan: = verborgen bestanden en mappen weergeven.
Klik op Toepassen en OK

Ga terug naar het Startscherm.
Deze computer - C: - Documents and Settings / ...je naam ../Local Settings/ Application Data / Identities / { ...naam ..} / Microsoft / Outlook Express

Hier vind je alle mappen (met inhoud?!) en kun je ze terug kopiëren.

Suc6

be
door bel_1 - Jul 26, 2010 om 16:21
26 Antwoorden / 7 Vragen

Beste edrick3,

Je advies opgevolgd. Het is gelukt, alles weer teruggevonden. Hééél hartelijk dank!!

Vriendelijke groet,
een tevreden bel

edrick3
door edrick3 - Jul 26, 2010 om 16:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo bel,

Mooi dat het gelukt is.
Bedankt voor het terugmelden.
Hoe het komt dat je zelfgemaakte mappen weer verliest.... dat zou ik zo gauw niet weten.

Met vr.gr.