ka
door karsten Oct 12, 2004 om 13:02
Computers & telefonie

Vervelende sexpaginas

hallo,

Wie kan mij vertellen hoe ik van die vervelende sexsite's afkom die telkens tevoorschijn komen als ik hetnet op start.Ik heb al een paar keer die map verwijderd ,maar hij komt steeds weer terug!Ook heb ik Ad-awere en SpywareGuard op mijn pc.Maar het probleem blijft!

Wie kan mij helpen ?

Alvast heel erg bedankt.

Janet

1097 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 12, 2004 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even met een up to date virusscanner en ad-aware se 1.05 die update is scannen.

selecteer je alle objects, dan quarantine je ze door op next drukken.

Bij extra en internetopties ook even je startpagina veranderen.

Soms is hetzo dat je de nieuwste browser hijackers te pakken hebt dan duurt het dus meestal een dag of twee uiterlijk voordat ze dus ook verwijdert kunnen worden doordat de definities van uw scanners nog niet de juiste verwijderings detectie bevatten.

succes.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2004 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

helaas mocht ook jouw hulp niet baten.Ik ben verder gaan zoeken en ben op de site van computeridee het programmaatje All in one secretmaker tegen .Dit helpt wel en nu ben ik van die vervelende sites en popups af!Misschien een tip voor anderen die er ook last van hebben.

Groetjes Janet

ve
door verwijderd - Oct 14, 2004 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na deze zelfspeurocht lijkt het mij dan ook logischer, om Beste antwoord  aan jezelf te geven (als dat al zou kunnen), en niet aan een antwoord, dat toch niet helpt. Of zie ik dit verkeerd??

ve
door verwijderd - Oct 14, 2004 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het werkt niet als je niet update, er zijn meerdere programma'tjes die hetzelfde doen, de meeste complete is adaware dus, het is ook een van de eerste die ermee begon met spyware/malware actief te removen.

De meeste gebruikers met dit soort porn sites pop-ups vergeten dan ook hun adaware up to date te houden.

Dan werkt het dus inderdaad niet.

Ik zou niet teveel van dit soort programma's op uw pc installen het beste is immers als u uw keuze maakt, er dus uiteindelijk maar 1 gelijktijdig te draaien die uw pc onderhoudt van zooi, met ook 1 virusscanner en 1 firewall.

Dan voorkom je dat je Pc op een gegeven moment totaal niet zou kunnen functioneren, doordat die programma's conflicten bij elkaar oproepen of buggs triggeren.

groeten.

ve
door verwijderd - Oct 15, 2004 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer/mevrouw

Om van erothiekpagina's af te komen kunt u het best software kopen van de grote software leveranciers voor beveiliging van uw pc. U bent dan de kinderbeveiligins software nodig. Dit zorgt er voor dat u niet meer op kind onvriendelijke site kan komen.

Ik hoop u hierbij voldoende informatie te hebben gegeven

Daniel Frölich (eigenaar DIS)

Dit bericht komt van het DIS (Dutch Internet Security)

Wilt u meer informatie over het DIS zend dan een e-mail naar daniel@tiscalimail.nl

ve
door verwijderd - Oct 27, 2004 om 19:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik deze programma's alle drie om de PC schoon te vegen en schoon te houden:

Ad-aware-SE, Spybot Search&Destroy. Spyware Blaster.

De laatste twee bieden permanente bescherming door de "immunization" functionaliteit. Ad-aware en Spybot kunnen beide als scanner gebruikt worden. Haal wel eerst voor alle drie de laatste updates, net zoals dat ook bij virusscanners gedaan behoort te woden. Laatste redmiddel is HijackThis. Dit laatste programma echter alleen gebruiken met deskundige hulp erbij.

Gebruik uiteraard ook een goede virusscanner zoals bijv. van free.grisoft.com

ve
door verwijderd - Nov 2, 2004 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onlangs kwam ik hitman pro tegen, dat zelfs door Microsoft wordt aanbevolen. Het bedient automatisch een 5-tal spywareprogramaatjes en een virusscanner. Zie voor verdere details onderstaande beschrijving. Veel succes!

==========================================

Automatisch bedienen van externe software:

  • De freeware versies van de externe software zijn opgeslagen in één installer, samen met de (bij vrijgave) nieuwste updates, zodat een besmette machine standalone kan worden schoongemaakt
  • Download automatisch de nieuwste updates, ook al ondersteunt de externe software dit niet
  • Het controleren van de juiste instellingen van de externe software
  • Maakt geen gebruik van de actieve beschermingsmogelijkheden van de externe software zodat er geen extra actieve taken op de computer worden geactiveert

==============================================

ve
door verwijderd - Nov 29, 2004 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

verwijs naar mijn antwoord 102030. Kan het hier nogmaals herhalen.

Op advies van de leverancier van de sexpagina

Start Menu - naar instellingen - Configuratiescherm - Software - in de lijst geiinstalleerde programmas Switch (dialer) aanvinken - vervolgens op verwijderen drukken.

Tot mijn grote vreugde was het afgelopen. Ik heb dit advies direct uitgeprint voor een volgende keer.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2004 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie zoveel opties om dit te voorkomen. Ook ik heb vele beveiligingen, die gewoon hun werk doen.

Ik wilde een vakantie boeken, via internet, op camping Duinrell.

Ik maakte de fout "Duinrell" met EEN "L" te typen! Dus wie deze pagina wel wil, maar niet kan vinden.........