aukesikma
door aukesikma Mar 6, 2010 om 10:22
Computers & telefonie

Verwijderen onderwerpen geraadpleegd met google

Ik wil de geraagdpleegde onderwerpen verwijderen die ik via Google heb opgezocht. Via Extra, Internetopties en Verwijderen wordt wel de browsergeschiedenis verwijderd, maar als ik op het pijltje druk naast het raapleegschermpje in Google, blijft er nog een hele lijst staan. Hoe verwijder ik die lijst?

2303 13 Rapporteer

city guy
door city guy - Mar 6, 2010 om 10:59
45 Antwoorden / 0 Vragen

Hi,
probeer als dit:
op het zoekveld gaan staan, dan de rechterrmuisknop en 2e(?) van onderaan: Clear Search History aanklikken. Bij mij was effect er niet voordat ik ook de onderste Show suggestions had uit gemarkeerd

Daarna kun je dan Show suggestions weer aanschakelen

Yours truly
C G

poltol
door poltol - Mar 6, 2010 om 13:28
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Klik op de GOOGLE balk, bovenin rechts op de "www balk", op het zwarte pijltje.
Als u nu op een link gaat staan wordt er achter de link een rood kruis zichtbaar. Druk hier op en de link verdwijnt voorgoed. Werk de hele rij, naar beneden weg.

Succes, poltol

poltol
door poltol - Mar 6, 2010 om 13:38
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

U vinkt toch wel aan wat er weg moet, of juist niet, bij het verwijderen via EXTRA enz??? Want anders gebeurt er dus niets of verdwijnen die zaken die het liefst behoudt.

Succes, poltol

druifje01
door druifje01 - Mar 6, 2010 om 14:06
1712 Antwoorden / 140 Vragen

@poltol. Kom er even tussen: Ik probeerde dit maar zie geen rood kruis, wat bedoel je?

druifje01
door druifje01 - Mar 6, 2010 om 14:10
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Zo gaat het ook: klik op "zoeken"direct naast de zoekbalk. Dan verschijnen een aantal opties waaronder "geschiedenis wissen". Dat deed ik met succes.

edrick3
door edrick3 - Mar 6, 2010 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Zet de cursor in het zoekvak.
Klik met rechtermuisknop.
Er verschijnt een veld.
Klik op zoekgeschiedenis wissen.
(Volgens mij bedoelt city guy dit ook.
Suc6

poltol
door poltol - Mar 6, 2010 om 15:38
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=druifje01 schreef op zaterdag 6 mrt 2010, 14:06]@poltol. Kom er even tussen: Ik probeerde dit maar zie geen rood kruis, wat bedoel je?

Hallo druifje01,

Open de www door op het rechter zwarte "pijltje" te klikken.
Dan verschijnt de Geschiedenis.
Als je over een link strijkt verschijnt rechts van die link een {vaag} rood kruis. Klik hier op en de link, met de geschiedenis, is verwijderd.
Duidelijk?

Vr.gr. poltol

aukesikma
door aukesikma - Mar 13, 2010 om 18:31
5 Antwoorden / 19 Vragen

Als aanvulling op mijn eerste vraag: Ik gebruik Vista. De gegeven antwoorden (waarvoor hartelijk dank) werken wel bij Windows XP, maar niet bij Vista.
Wie kan mij helpen, om de geraadpleegde onderwerpen in de Google zoekbalk te verwijderen?

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2010 om 18:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo aukesikma,

En als je Ccleaner gebruikt? Is de geschiedenis dan ook niet verwijderd? Probeer het eens.
Knop rechts bovenaan: download latest version.
Is gratis en werkt prima!!
Suc6

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2010 om 18:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je Ctrl + Shift + Del al eens geprobeerd?

frans75
door frans75 - Mar 13, 2010 om 22:45
202 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je wat aan dit: KLIK?

hutch
door hutch - Mar 14, 2010 om 00:25
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Auke,

'Ccleaner' helpt. Even googelen en downloaden.

Succes, gr. Hutch

stacey
door stacey - Mar 14, 2010 om 00:29
10352 Antwoorden / 12 Vragen

ff Schijfopruiming ?! :-)