al
door alysia May 15, 2012 om 23:07
Computers & telefonie

Verwijderen van een filmfragment

Ik kwam een stukje film op mijn PC tegen van mijn kleindochter. Het is me een raadsel hoe dit erop gekomen is. Ik neem aan dat dit een fragmentje is van een film die ik via Pinacle bewerkt heb en op DVD gebrand.

Het is een fragmentje van 69 mb. Omdat ik het wel een leuk stuklje vond, wilde ik het via e mail, als bijlage naar mijn dochter toe sturen. Helaas verstuurd mijn e mail programma ( Microsoft Outlook )dit fragment niet. Het fragment blijft in postvak uit staan, en iedere keer als ik Outlook open staat er links onder 1 van 1 verzenden, vervolgens krijg ik een fout melding.

Omdat verzenden toch niet gaat, wil ik het fragment verwijderen. Helaas is dit op geen enkele manier mogelijk. Ik heb al alles geprobeerd!

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit fragment alsnog kan verwijderen? Mijn outlook werkt hier door ook niet meer zoals het hoort. Alvast bedankt!

6213 15 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - May 15, 2012 om 23:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Er bestaan programma's die een file kunnen splisen in delen, zoek maar eens op internet. Maar er zit wel aanvastdat de ontvanger ook dat programma moet hebben om het weer aan elkander moet zetten. Maar er is een manier om dit te doen brand het op een cd en stuur het per post.

dirck
door dirck - May 16, 2012 om 00:10
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Even de internetverbinding verbreken (LAN-verbinding uitschakelen of draadloos uitschakelen) dan zou je het bericht kunnen verwijderen uit Postvak UIT.
Anders in Outlook via Tabblad "Bestand" op "Off line werken" klikken.

aurora1
door aurora1 - May 16, 2012 om 00:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag Alysia,

Op Google intikken: grote bestanden verzenden en dan vind je meerdere sites waarmee je dat gratis kunt doen, zoals MijnBestand.nl en Yousendit. Kijk ook even hier: Klik hier....
Betreffende het per mail versturen van een bestand van zelfs maar enkele Mb's, dat geeft vaak problemen met het vollopen van een postvak en wordt de ontvanger vaak ook niet blij van, als het al langs de provider komt.
Om de vastgelopen mail met die bijlage te verwijderen weet ik het niet zeker, maar ik dacht dat je dan eerst moet loskoppelen van het internet en dan kunt verwijderen.

vr.gr.

jo
door jorisw - May 16, 2012 om 08:26
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 16 mei 2012, 00:13]Dag Alysia,

Op Google intikken: grote bestanden verzenden en dan vind je meerdere sites waarmee je dat gratis kunt doen, zoals MijnBestand.nl en Yousendit. Kijk ook even hier: Klik hier....

Dropbox is ook nog een optie. Is ook praktisch voor nog heel veel andere zaken.

freya
door freya - May 16, 2012 om 10:22
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo alysia,

Je kunt het mailtje/bestand nu niet verwijderen omdat, zodra je Outlook start, Outlook probeert om het mailtje/bestand te versturen. Als je Outlook hebt gestart en je gaat even naar Bestand > Offline werken, dan stopt Outlook met verzenden en zou je het mailtje moeten kunnen verwijderen. Daarna die Offline-optie wel weer even terugzetten.

m.vr.gr. Freya

freya
door freya - May 16, 2012 om 10:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Oeps... ik zie dat dirck deze mogelijkheid ook al aangaf.....
sorry dirck. ;-)

Freya

sjoerdvdb1
door sjoerdvdb1 - May 16, 2012 om 12:09
2 Antwoorden / 2 Vragen

Beste,

Ik gebruik het programma unlocker. ( google zoeken unlocker)
Instaleren en dan erna ga je op het bestand staan rechtermuisknop en dan unlocker. Dan kan je een optie kiezen verwijderen. Als dit niet werkt hoor ik het graag. Voor de email heb ik geen ervaring mee.
Succes.

Gr sjoerd

ja
door jan58 - May 16, 2012 om 14:14
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Alysia

Een bestand verzenden van 69 mb per email is volgens mij bij geen enkele provider mogelijk.
Een oplossing is ,(welke ik zelf ook gebruik) installeer de browser opera ,in dit programma zit een functie unite genaamd en met deze uinite functie kan iemand het bestand met jouw toestemming van je pc ophalen de grootte maakt dan niks meer uit.Heb al bestanden van enkele gigabytes op deze manier verzonden.
Kosten nihil

c.
door c.bonte - May 16, 2012 om 14:47
22 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien begrijp het het niet helemaal, maar mijn eerst gedachten was:
Klik in Postvak uit op de niet te verzenden email met rechts en klik op verwijderen.
Weg is hij dan. Maar v.m. bedoel je dat niet.

edrick3
door edrick3 - May 16, 2012 om 14:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@c.bonte,

Dat lukt niet als je mailprogramma bij het opstarten meteen kijkt of er nieuwe berichten zijn en alles gaat verzenden en ontvangen.
Dan loopt het te verzenden bericht 'vast' als de bijlage groter is dan (meestal) 10 Mb.

Mogelijke oplossingen voor wél verzenden of verwijderen zijn al aangegeven!
(even Bestand aanklikken en dan Off-line werken aanklikken en dan verwijderen)

Met vr.gr.

gsm
door gsm - May 16, 2012 om 17:50
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=dirck schreef op woensdag 16 mei 2012, 00:10]Even de internetverbinding verbreken (LAN-verbinding uitschakelen of draadloos uitschakelen) dan zou je het bericht kunnen verwijderen uit Postvak UIT.
Anders in Outlook via Tabblad "Bestand" op "Off line werken" klikken.
Vandaag heb ik toevallig een dergelijk geval opgelost.
Outlook Express liep in dit geval dusdanig vast, ook zonder netwerk verbinding en Offline, dat er met de PC niets te beginnen was nadat Postvak Uit geselecteerd werd. De enige oplossing bleek toen de procedure te zijn volgens... zie mijn bijdrage hier

al
door alysia - May 16, 2012 om 19:19
33 Antwoorden / 15 Vragen

Beste mensen, allereerst allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie reactie.

Ik heb het advies van dirck en freya toegepast, en het fragment is verwijderd. Je moet het maar weten!

Nogmaals heel hartelijk bedankt voor u snelle en goede advies.

Groetjes alysia

al
door alysia - May 16, 2012 om 19:34
33 Antwoorden / 15 Vragen

Beste jan58,
Je zal best gelijk hebben. Dit is van mij natuurlijk onkunde. Ik dacht, leuk zal ik gelijk even door sturen. Daarom ben ik ook heel blij met site zoals deze, waar mensen mee lezen en advies geven die er verstand van hebben. Jij ook bedankt voor je reactie.
Groetjes Alysia

=jan58 schreef op woensdag 16 mei 2012, 14:14: Beste Alysia

Een bestand verzenden van 69 mb per email is volgens mij bij geen enkele provider mogelijk.
Een oplossing is ,(welke ik zelf ook gebruik) installeer de browser opera ,in dit programma zit een functie unite genaamd en met deze uinite functie kan iemand het bestand met jouw toestemming van je pc ophalen de grootte maakt dan niks meer uit.Heb al bestanden van enkele gigabytes op deze manier verzonden.
Kosten nihil

hennymost
door hennymost - May 21, 2012 om 13:59
13 Antwoorden / 6 Vragen

hoi,

Als ik grotere bestanden wil versturen gebruik ik, https://www.wetransfer.com/
In het nederlands, en tot 2GB gratis

Henny

hennymost
door hennymost - May 21, 2012 om 14:00
13 Antwoorden / 6 Vragen

PS: zelfs ik kan het