door 101118 Oct 30, 2006 om 14:32
Computers & telefonie

Verwijderen Virusscanner Panda 2005

Ik heb de gratis AVG virusscanner gedownload en geinstalleerd en daarna getracht de scanner Panda 2005 te verwijderen.

Tot nu toe is dat dus niet gelukt.

Ik heb Panda op de hoogte gebracht van mijn probleempje en ik heb tot nu toe een berichtje teruggekregen met de standaard procedures hoe te handelen. Instructies precies opgevolgd, echter zonder resultaat.

De boodschap die steeds op het scherm verschijnt luidt als volgt:

Set-up kan de installatie-engine niet starten, Interface wordt niet ondersteund.

( Overigens  heb ik geen discette van Panda, het is wel een legaal programma )

Wie wil en kan mij eventueel helpen??

279 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt het niet op de juiste marnier verwijderd.
Installeer het opnieuw en start je pc opnieuw op in de veiligemode.
Ga dan naar configuratiescherm software en verwijder het hier zoals het hoort.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Binka heeft helemaal gelijk. Install file opnieuw downloaden als dat nodig is en herinstalleren of repareren. Dan configuratiescherm en dan opnieuw proberen te verwijderen. Lukt dit ook niet, probeer dan systeemherstel: start -> alle programma's -> systeemwerkset -> systeemherstel maar houd er wel rekening mee dat alle programma's worden teruggezet zoals het op die datum was!

Suc6
Tmen ;)