he
door herte Sep 21, 2011 om 19:58
Computers & telefonie

Verwijdering e-mail adressen

Na verwijdering van de oude e-mail adressen komen deze weer terug bij het opstellen van een nieuwe e-mail.
Het programma Mozilla Thunderbird wordt gebruikt.

563 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 21, 2011 om 20:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo herte,

Het adresboek kan je openen door op de knop "Adresboek" te klikken of door Extra - Adresboek te kiezen.

Thunderbird slaat alle adressen waarnaar je een mail gestuurd hebt op in het adresboek "Verzamelde adressen". Als je de volgende keer een mail opstelt, hoef je enkel de eerste letters van de mail te typen. Thunderbird vult dan automatisch de rest aan.

De adressen die je niet meer wilt moet je dus uit die "Verzamelde adressen" verwijderen.

Suc6

robtien
door robtien - Sep 22, 2011 om 16:26
269 Antwoorden / 10 Vragen

U zult de mailadressen die u niet meer wilt hebben moeten verwijderen uit het het adressen bestand.

he
door herte - Sep 22, 2011 om 20:05
5 Antwoorden / 16 Vragen

Misschien ben ik onduidelijk geweest.
Gebruikt wordt Mozilla Thunderbird. Het in het adresboek vermelde e-mail adres van b.v.X is verwijderd en vervangen door een nieuw adres.
Bij het opstellen van een nieuwe mail voor X komt het verwijderde adres terug. De benaming verzamelde adressen heb ik niet gevonden.