me
door meisie Jan 6, 2014 om 17:24
Computers & telefonie

Verzenden

Ik Heb Windows live mail.

Als ik b.v. een pagina waar ik op sta wil verzenden , en ik druk dus op verzenden lukt dat niet.
Ik krijg dan n.l. steeds de volgende tekst in lichtgrijze letter s te zien: pagina per émail, koppeling via émail, snelkoppeling op bureaublad. De letters zijn dus niet zwart en als ik dus opklik kan ik ze niet verzenden. Wat gaat er fout? of doe ik fout? en hoe kan ik dat oplossen?

964 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 6, 2014 om 17:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo meisie,

Wat bedoel je met 'een pagina waar ik op sta '?
Een tekstpagina? Een website?
Een foto op een website kun je rechtermuisklik aanklikken en kiezen voor 'afbeelding e-mailen'.
Welke browser gebruik je?
Je zou de tekst die je wilt verzenden kunnen selecteren, kiezen voor kopiëren en in een mail plakken.

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 6, 2014 om 18:42
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Gewoon de url in de adresbalk kopiëren en plakken in de mail. In 98 procent van de gevallen is dit gewoon mogelijk. (maar ik voorspel dat TS een hele andere vraag heeft)

me
door meisie - Jan 6, 2014 om 18:52
141 Antwoorden / 169 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 6 jan 2014, 17:51]Hallo meisie,

Wat bedoel je met 'een pagina waar ik op sta '?
Een tekstpagina? Een website?
Een foto op een website kun je rechtermuisklik aanklikken en kiezen voor 'afbeelding e-mailen'.
Welke browser gebruik je?
Je zou de tekst die je wilt verzenden kunnen selecteren, kiezen voor kopiëren en in een mail plakken.

Met vr.gr.

me
door meisie - Jan 6, 2014 om 18:59
141 Antwoorden / 169 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 6 jan 2014, 17:51]Hallo meisie,

Wat bedoel je met 'een pagina waar ik op sta '?
Een tekstpagina? Een website?
Een foto op een website kun je rechtermuisklik aanklikken en kiezen voor 'afbeelding e-mailen'.
Welke browser gebruik je?
Je zou de tekst die je wilt verzenden kunnen selecteren, kiezen voor kopiëren en in een mail plakken.

Met vr.gr.

Ik bedoel o.a.dat ik op een website ben ( kan bijvoorbeeld zijn dat ik die via google heb gevonden en aanklik, en die ik bijvoorbeeld interessant vind om aan een kennis door te sturen.
Ik bedoel niet als ik ween mail van iemand krijg en die doorstuur.

edrick3
door edrick3 - Jan 6, 2014 om 19:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@meissie,

Dan is het inderdaad het makkelijkst - zoals lekkerisdat al aangeeft - om de adresbalk van die site even te kopiëren (rechtermuisklik en kiezen voor kopiëren) en in de mail de cursor te plaatsen en rechtermuisklik kiezen voor Plakken.
Dan kan de ontvanger dezelfde pagina openen.

Met vr.gr.

me
door meisie - Jan 7, 2014 om 10:40
141 Antwoorden / 169 Vragen

[quote=meisie schreef op maandag 6 jan 2014, 17:24]Ik Heb Windows live mail.

Als ik b.v. een pagina waar ik op sta wil verzenden , en ik druk dus op verzenden lukt dat niet.
Ik krijg dan n.l. steeds de volgende tekst in lichtgrijze letter s te zien: pagina per émail, koppeling via émail, snelkoppeling op bureaublad. De letters zijn dus niet zwart en als ik dus opklik kan ik ze niet verzenden. Wat gaat er fout? of doe ik fout? en hoe kan ik dat oplossen?

Hartelijk dank voor de antwoorden. Hier kan ik mee vooruit.