fa
door fastdonald Apr 28, 2005 om 18:33
Computers & telefonie

Virus

hallo

ik heb een virus w32.mytob.l@mm

ofwel C:\hellmsn.exe

Hoe kan ik deze verwijderen met norton gaat het niet.

284 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 18:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Fastdonald,

In het verleden heb ik met goede afloop een virus verwijderd met een tool van www.virusalert.nl. Het is erg handig dat je de naam van het virus weet. Je kunt op bovengenoemde website de virus opzoeken. Lees goed de informatie en je wordt vanzelf verwezen hoe je dit virus kunt verwijzen.

Het verdient trouwens aanbeveling om je Norton Live-update goed bij te houden. Doe voor iedere wekelijkse scan eerst Live-update. Als je niet eerst Live-update doet (ook als je de Live-update op automatisch hebt staan) en er mocht toch een virus in je computer zitten, waarvoor je systeem door de Live-update nog niet beveiligd bent, dan zal de scan dit virus niet vinden en krijg je hem dus toch.

Succes en vriendelijke groet van Allegonda

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 20:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

probeer eens de volgende link

www.virus.virusspy.nl/mytob-ak.php

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Semantic heeft er ook: bv

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.mytob.ar@mm.removal.tool.html

ve
door verwijderd - Apr 28, 2005 om 22:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ allegonda,

Hartelijk welkom bij de club beantwoorders van vragen. Vriendelijke groet, Ton.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2005 om 07:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ton,

Hartelijk dank voor je vriendelijke welkom, maar verwacht er niet teveel van, hoor. Ik stel hier geregeld vragen zoals je weet, blijf toch een beetje leek, denk ik, maar dit wist ik, omdat ik het zelf aan de hand heb gehad. Als ik niet zeker was geweest van het resultaat van mijn antwoord, dan had ik me er niet aan gewaagd, hoor.

Vriendelijke groet van Allegonda

ve
door verwijderd - Apr 30, 2005 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Misschien kun je het wegkrijgen met het gratis te downloaden progammatje Spybot serach & destroy.

Via onderstaande link

http://downloads.vnunet.nl/download/tools+en+utilities/spybot+search++destroy/_1137.html

succes.

Hans

ve
door verwijderd - May 1, 2005 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vorige week met succes een trojan horse verwijderd via het programma AVG. Dit is vrij te downloaden.In google AVG en kijk naar free version.

ve
door verwijderd - May 1, 2005 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ redactie: dit is een **** site qua ingelogd blijven dan

is het zo dat je naar www.symantec.com te gaan zonder op een andere pagina uit te komen?