sa
door samiben Nov 1, 2013 om 14:27
Computers & telefonie

VODAFONE HEEFT LAK AAN KLANTEN

Heb mijn abbo verlengd bij Vodafone zou een nieuwe toestel bij komen waar ik voor moest bijbetalen. Heb netjes alles betaald. Heb bij Vodafone aangegeven dat ik liever de telefoon ophaal bij postloket in de winkelcentrum in de buurt daar ik slechte ervaringen heb met Postnl en omdat het bij de verlenging ook als was fout gegaan met levering. Na lang wachten en niets ontvangen te hebben heb ik gebeld met Vodafone, waar mijn toestel bleef. Zij gaven aan dat ie al bezorgd was. Dit is niet zo. Heb niets ontvangen, na tig belletjes zouden ze nieuw toestel sturen. Ook deze niet ontvangen! Vodafone zegt dat ik hem heb ontvangen en er voor getekend heb. Toen ik adhv de track and trace code gegevnes opvroeg bij site van Postnl bleek dat iemand, waarschijnlijk Postnl medewerker valse handtekeningen had gezet en telefoon waarschijnlijk in eigen zak heeft gestoken net als de vorige. Voor dat Vodafone telefoon opnieuw stuurde heb ik weer aangedrongen op het verzenden naar postloket bij mij in de buurt of door Dynafix. Weer geen gehoor aangegeven door Vodafonemedewerker. Vodafone heeft onderzoek laten doen door Postnl en deze beweren dat telefoon is afgeleverd en dat ik getekend heb. Handtekening is niet van mij sterker nog er is met een naam getekend die ik niet ken en mijn achternaam. Vodafone neemt klakkeloos over wat Postnl zegt. Heb bij Vodafone gevraagd naar bewijzen die Postnl geeft waaruitblijkt dat ik telefoon heb ontvangen, Ga maar aangifte doen bij de Politie zegt Vodafone. Ben bij de politie geweest vanochtend, en die waren verbijsterd dat Vodafone dit zei. Politie zei dat Vodafone aangifte moet doen omdat zij de verzendende partij zijn en zij toestellen kwijt zijn. Vodafone weigert dit te doen en wijgert tot oplossing te komen. Ik mag niet meer bellen. Letterlijke worden zijn: dat ik onbetrouwbaar ben!!! en dat zij hun handen ervan aftrekken. Als ik vraag waarom dat zo is willen ze niets zeggen en verbreken elk contact die ik opneem met ze. Ondertussen geen telefoon en geen oplossing.

Heb de Geschillencommissie nu ingeschakeld, zij waren ook verbijsterd, Vodafone komt nl overeenkomst niet na.

Heeft iemand ook dit soort ervaring met onbetrouwbaar Vodafone?

Nog verder dingen die ik kan ondernemen?

Dank!

3175 26 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Nov 1, 2013 om 14:46
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Na even zoeken kwam ik KLIK HIER uit. Met 43 reacties.

aurora1
door aurora1 - Nov 1, 2013 om 14:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus je eigen vraag over hetzelfde van 19 oktober jl.

sa
door samiben - Nov 1, 2013 om 15:19
34 Antwoorden / 3 Vragen

[edit - redactie]

Redacteur
door Redacteur - Nov 1, 2013 om 15:19
1063 Antwoorden / 62 Vragen

Houd het vriendelijk s.v.p. En graag inhoudelijk.

De redactie

sa
door samiben - Nov 1, 2013 om 15:24
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 1 nov 2013, 14:55]Dus je eigen vraag over hetzelfde van 19 oktober jl.

Het hele verhaal samengevat.....duidelijker lijkt mij

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2013 om 19:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U had toch al lang een ingebrekestelling kunnen sturen en de zaak beëindigen? Want dat toestel is nu haast niets meer waard. U bent weer 14 dagen verder.

sa
door samiben - Nov 1, 2013 om 19:26
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 1 nov 2013, 19:16]U had toch al lang een ingebrekestelling kunnen sturen en de zaak beëindigen? Want dat toestel is nu haast niets meer waard. U bent weer 14 dagen verder.

heb ik al gestuurd. Beindigen hoe?

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2013 om 19:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou zeggen, lees in uw andere topic het antwoord van Zoekster, dan weet u wat u moet doen.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 3, 2013 om 09:48
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Samiben,

Zonder verder in detail te treden ivm privacy kan ik het volgende zeggen. Vodafone heeft deze situatie laten onderzoeken bij PostNL, hierbij is PostNL tot een oordeel gekomen: zoals je zelf al aan gaf dat het toestel is ontvangen. Hierbij heeft PostNL aangegeven dat mocht je het niet eens zijn met deze conclusie en bij het standpunt blijft dat het hier gaat om diefstal, dat je je dan mag melden bij de politie. PostNL heeft redenen om tot de conclusie van dit onderzoek te komen die ik niet kan delen ivm jouw Privacy. Mocht dit niet duidelijk zijn geweest aan de telefoon dan willen wij dit best nader toelichten via e-mail. Je kunt dan reageren op de mailconversatie die je eerder met Webcare hebt gehad.

Met vriendelijke groet,

Arina
Vodafone 24/7 Web Crew

diumenge
door diumenge - Nov 3, 2013 om 09:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nou Samiben, naar de politie gaan en aangifte doen dus.

sa
door samiben - Nov 3, 2013 om 10:25
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 3 nov 2013, 09:57]Nou Samiben, naar de politie gaan en aangifte doen dus.

Ben al geweest. Politie wil aangifte niet aannemen omdat Vodafone, de verzender, pakket kwijt is en niet ik. Ze vonden het raar dat Vodafone zei dat IK aangifte moest doen. Vodafone dient zelf aangifte te doen. Nu wil vodafone een meldingsnummer dat ik bij de politie ben geweest. Ze geloveven blijkbaar niet dat ik ben geweest. Zo worden klanten dus behandeld bij Vodafone....als vuil!

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2013 om 10:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijkbaar wordt er zo maar een toestel gestuurd waarvoor men zich niet hoeft te legitimeren bij ontvangst of een cent te pinnen en kan er een valse handtekening gezet worden. Mooie manier van doen.

sa
door samiben - Nov 3, 2013 om 10:31
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op zondag 3 nov 2013, 09:48]Beste Samiben,

Zonder verder in detail te treden ivm privacy kan ik het volgende zeggen. Vodafone heeft deze situatie laten onderzoeken bij PostNL, hierbij is PostNL tot een oordeel gekomen: zoals je zelf al aan gaf dat het toestel is ontvangen. Hierbij heeft PostNL aangegeven dat mocht je het niet eens zijn met deze conclusie en bij het standpunt blijft dat het hier gaat om diefstal, dat je je dan mag melden bij de politie. PostNL heeft redenen om tot de conclusie van dit onderzoek te komen die ik niet kan delen ivm jouw Privacy. Mocht dit niet duidelijk zijn geweest aan de telefoon dan willen wij dit best nader toelichten via e-mail. Je kunt dan reageren op de mailconversatie die je eerder met Webcare hebt gehad.

Met vriendelijke groet,

Arina
Vodafone 24/7 Web Crew

Maandag ga ik kijken of ik meldingsnummer kan krijgen. Moet alles zelf doen. Jullie problemen oplossen. Triest! Aan de telefoon waten jullie idd niet duidelijk want gesprek werd iedere keer afgekapt als ik om details vroeg. Dus graag mail maar de details naar mijn bij jullie bekende adres.

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2013 om 10:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is toch wel aardig van Post nl dat u zich "mag" melden bij de politie.

sa
door samiben - Nov 3, 2013 om 10:55
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 3 nov 2013, 10:36]Het is toch wel aardig van Post nl dat u zich "mag" melden bij de politie.

Aardig van Vodafone. POSTNL heeft geen zin om schade te vergoeden. Vodafone geen zin om naar de feiten te kijken. Klant moet alles bewijzen. Probleem wordt bij klant gelegd. Ze willen allebei hun vingers niet branden. Ik heb Vodafone zelfs gewaarschuwd pakket via Dynafix of bij postloket in de buurt af te leveren. Hier is geen gehoor aan gegeven. En nu moet ik alles oplossen.

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2013 om 10:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"Superaardig" van Vodafone, compleet omgekeerde wereld.

Maar u hebt het, dacht ik, aan aangekaart bij de geschillencommissie. Daar maar verder uitknokken, want politie en Post is een doodlopende weg.

sa
door samiben - Nov 3, 2013 om 11:01
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 3 nov 2013, 10:58]"Superaardig" van Vodafone, compleet omgekeerde wereld.

Maar u hebt het, dacht ik, aan aangekaart bij de geschillencommissie. Daar maar verder uitknokken, want politie en Post is een doodlopende weg.

Klopt. Ik laat jullie weten wat daar uit komt.

Dank

sa
door samiben - Nov 3, 2013 om 11:34
34 Antwoorden / 3 Vragen

Was net tv aan het kijken. Komt reclame van Vodafone langs. "POWER TO YOU" dat is hun slogan. Laat me alsjeblieft niet lachen!

zoekster
door zoekster - Nov 3, 2013 om 11:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zou bij Vodafone de rapporten opvragen die Post.nl naar ze heeft opgestuurd. Daar staat vermoedelijk iets over jou in, dat ten nadele van je gaat werken. Als jij een soort 'verdachte' bent dan heb je het recht om daar inzage in te krijgen.

sa
door samiben - Nov 3, 2013 om 12:22
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 3 nov 2013, 11:39]Ik zou bij Vodafone de rapporten opvragen die Post.nl naar ze heeft opgestuurd. Daar staat vermoedelijk iets over jou in, dat ten nadele van je gaat werken. Als jij een soort 'verdachte' bent dan heb je het recht om daar inzage in te krijgen.

Heb ik al tig keer naar gevraagd zowel bij Vodafone als Postnl.

Vodafone kapt het steeds af en postnl verwijst naar Vodafone

zoekster
door zoekster - Nov 3, 2013 om 12:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Daar zou ik dan de Geschillencommissie van op de hoogte stellen, dat Vodafone weigert de rapporten van Post.nl aan jou te geven. Vodafone wordt tenslotte de andere partij straks, niet Post.nl.
Misschien kun je ook eens naar het juridisch loket gaan, om daar hulp te vragen. Ik denk dat je nu een officiele brief moet sturen naar Vodafone waarin je de stukken die Post.nl heeft opgestuurd opvraagt. Altijd uitdrukkelijk verzoeken om een reactie binnen een bepaalde tijd. bijv. 10 dagen.

klik HIER voor de adressen.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 4, 2013 om 09:56
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste samiben,

Zou je willen reageren op de mailconversatie die je eerder met Webcare hebt gehad? Dan kunnen we je via die weg een toelichting geven.

Met vriendelijke groet,

Deborah
Vodafone 24/7 Web Crew

tijger1
door tijger1 - Nov 4, 2013 om 10:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@vodafone

Toch wonderlijk dat klachten niet op een normale wijze worden afgewerkt door jullie, maar dat alles pas in gang komt na klachten op het internet.

sa
door samiben - Nov 4, 2013 om 10:24
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 4 nov 2013, 10:09]@vodafone

Toch wonderlijk dat klachten niet op een normale wijze worden afgewerkt door jullie, maar dat alles pas in gang komt na klachten op het internet.

Power 2 you!

je
door jeanbessy - Nov 12, 2013 om 14:36
3 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=samiben schreef op vrijdag 1 nov 2013, 14:27]Heb mijn abbo verlengd bij Vodafone zou een nieuwe toestel bij komen waar ik voor moest bijbetalen. Heb netjes alles betaald. Heb bij Vodafone aangegeven dat ik liever de telefoon ophaal bij postloket in de winkelcentrum in de buurt daar ik slechte ervaringen heb met Postnl en omdat het bij de verlenging ook als was fout gegaan met levering. Na lang wachten en niets ontvangen te hebben heb ik gebeld met Vodafone, waar mijn toestel bleef. Zij gaven aan dat ie al bezorgd was. Dit is niet zo. Heb niets ontvangen, na tig belletjes zouden ze nieuw toestel sturen. Ook deze niet ontvangen! Vodafone zegt dat ik hem heb ontvangen en er voor getekend heb. Toen ik adhv de track and trace code gegevnes opvroeg bij site van Postnl bleek dat iemand, waarschijnlijk Postnl medewerker valse handtekeningen had gezet en telefoon waarschijnlijk in eigen zak heeft gestoken net als de vorige. Voor dat Vodafone telefoon opnieuw stuurde heb ik weer aangedrongen op het verzenden naar postloket bij mij in de buurt of door Dynafix. Weer geen gehoor aangegeven door Vodafonemedewerker. Vodafone heeft onderzoek laten doen door Postnl en deze beweren dat telefoon is afgeleverd en dat ik getekend heb. Handtekening is niet van mij sterker nog er is met een naam getekend die ik niet ken en mijn achternaam. Vodafone neemt klakkeloos over wat Postnl zegt. Heb bij Vodafone gevraagd naar bewijzen die Postnl geeft waaruitblijkt dat ik telefoon heb ontvangen, Ga maar aangifte doen bij de Politie zegt Vodafone. Ben bij de politie geweest vanochtend, en die waren verbijsterd dat Vodafone dit zei. Politie zei dat Vodafone aangifte moet doen omdat zij de verzendende partij zijn en zij toestellen kwijt zijn. Vodafone weigert dit te doen en wijgert tot oplossing te komen. Ik mag niet meer bellen. Letterlijke worden zijn: dat ik onbetrouwbaar ben!!! en dat zij hun handen ervan aftrekken. Als ik vraag waarom dat zo is willen ze niets zeggen en verbreken elk contact die ik opneem met ze. Ondertussen geen telefoon en geen oplossing.

Heb de Geschillencommissie nu ingeschakeld, zij waren ook verbijsterd, Vodafone komt nl overeenkomst niet na.

Heeft iemand ook dit soort ervaring met onbetrouwbaar Vodafone?

Nog verder dingen die ik kan ondernemen?

Dank!

tijger1
door tijger1 - Nov 12, 2013 om 14:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jeanbessy

Wat is het nut van deze quote?