sa
door samiben Oct 19, 2013 om 14:57
Computers & telefonie

Vodafone levert telefoon niet!

Heb mijn abbo verlengt daar hoort een nieuw toestel bij. Vodafone zegt deze 2 keer te hebben opgestuurd. Ik heb niets ontvangen. de postnl bezorgen heeft ze in zijn eigen zak gestoken. Er vind nu al 2 weken een onderzoek plaats en ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag. Dat Vodafone een probleem met postnl heeft over het leveren is niet mijn probleem! Waarom moet ik wachten? We hebben een overeenkomst, ik betaal abbo kosten en de kosten vd de telefoon en zei moeten leveren. Zei komen de afspraken niet na.

Iemand advies?

3783 43 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Oct 19, 2013 om 15:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Vodafone stuurt toch niet zomaar die telefoons op, moet er niet worden getekend voor ontvangst?

sa
door samiben - Oct 19, 2013 om 15:41
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:33]Vodafone stuurt toch niet zomaar die telefoons op, moet er niet worden getekend voor ontvangst?

Eerste pakket volgens postnl nergens getekend, 2de pakket heef de bezorger mijn achternaam gebruikt voluit. Ik was hele dag thuis en heb niets ontvangen of getekend.

er loopt hier een bezorger bij postnl die alles wat waardevol is in zijn eigen zak steekt (dit gehoord van zijn collega die ik had aangesproken)

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Oct 20, 2013 om 09:01
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi samiben,

Vervelend dat je je toestel nog steeds niet hebt ontvangen.

Je geeft aan dat er nu een onderzoek is opgestart. Heb je een incidentnummer of een casenummer ontvangen van dit onderzoek?

Zou je me een mail willen sturen met daarin je 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en het incident- of casenummer.

Je kunt de mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld aub in het subject van je mail de volgende informatie kassa | samiben | 19 okt. 2013 | Vodafone levert telefoon niet!

Dan ga ik voor je nakijken wat de status van het onderzoek is.

Groet, Miranda

Vodafone 24/7 Web Crew

tijger1
door tijger1 - Oct 20, 2013 om 10:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=samiben schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:41][quote=zoekster schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:33]Vodafone stuurt toch niet zomaar die telefoons op, moet er niet worden getekend voor ontvangst?

Eerste pakket volgens postnl nergens getekend, 2de pakket heef de bezorger mijn achternaam gebruikt voluit. Ik was hele dag thuis en heb niets ontvangen of getekend.

er loopt hier een bezorger bij postnl die alles wat waardevol is in zijn eigen zak steekt (dit gehoord van zijn collega die ik had aangesproken)

Dat is nogal een beschuldiging. Hebt u dat ook doorgegeven aan Vodafone?

Pakjes worden toch niet door een postbezorger gebracht, maar met een pakketdienst?

mahadma
door mahadma - Oct 20, 2013 om 11:27
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Voor de ontvangst van een telefoon moet ALTIJD getekend worden, vaak zelfs na tonen/foto van id card. Dus òf er is niet verzonden (wat volgens mijn idee door Vodafoon wel gebeurd zal zijn) òf het is "zoekgeraakt" of "bewust van een vrachtwagen gevallen". Maar ook zou het toestel/pakket door een medebewoner in ontvangst genomen kunnen zijn. En dan stellen: "ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag." en "de postnl bezorgen heeft ze in zijn eigen zak gestoken" zijn nogal stellingen. Kijk uit, want er bestaat ook zoiets als smaad en die gevolgen zijn niet mals.

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2013 om 11:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik vind het ook vreemd dat de vraagsteller het heeft over een postbezorger die rondloopt. Volgens mij zitten die telefoons niet bij de brieven, die gewoon door de brievenbus worden geduwd, maar komt zoiets met een pakketservice van post.nl en die komt met een bestelwagen.

Dus verklaar je eens nader samiben.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 12:11
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 20 okt 2013, 10:23][quote=samiben schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:41][quote=zoekster schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:33]Vodafone stuurt toch niet zomaar die telefoons op, moet er niet worden getekend voor ontvangst?

Eerste pakket volgens postnl nergens getekend, 2de pakket heef de bezorger mijn achternaam gebruikt voluit. Ik was hele dag thuis en heb niets ontvangen of getekend.

er loopt hier een bezorger bij postnl die alles wat waardevol is in zijn eigen zak steekt (dit gehoord van zijn collega die ik had aangesproken)

Dat is nogal een beschuldiging. Hebt u dat ook doorgegeven aan Vodafone?

Pakjes worden toch niet door een postbezorger gebracht, maar met een pakketdienst?

Ik heb het niet over een postbezorger maar bezorger van Postnl.
heb via track and trace code gekeken op website Postnl. Eerste pakket staat geen hantekening bij en bij tweede pakket is geteken met een voornaam die ik niet ken en mijn achternaam.

Google maar ff voor de gein postnl en gestolen pakket, staat er vol van. Heb alles aan Vodafone doorgegeven maar daar gaat het traag en wordt nooit gebeld als ze dat beloven.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 12:11
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op zondag 20 okt 2013, 09:01]Hoi samiben,

Vervelend dat je je toestel nog steeds niet hebt ontvangen.

Je geeft aan dat er nu een onderzoek is opgestart. Heb je een incidentnummer of een casenummer ontvangen van dit onderzoek?

Zou je me een mail willen sturen met daarin je 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en het incident- of casenummer.

Je kunt de mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld aub in het subject van je mail de volgende informatie kassa | samiben | 19 okt. 2013 | Vodafone levert telefoon niet!

Dan ga ik voor je nakijken wat de status van het onderzoek is.

Groet, Miranda

Vodafone 24/7 Web Crew

Zal ik doen.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 12:13
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:33]Vodafone stuurt toch niet zomaar die telefoons op, moet er niet worden getekend voor ontvangst?

Ik was beide dagen hele dag thuis dus ik heb niets ontvangen en nergens voor getekend.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 12:18
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 11:27]Voor de ontvangst van een telefoon moet ALTIJD getekend worden, vaak zelfs na tonen/foto van id card. Dus òf er is niet verzonden (wat volgens mijn idee door Vodafoon wel gebeurd zal zijn) òf het is "zoekgeraakt" of "bewust van een vrachtwagen gevallen". Maar ook zou het toestel/pakket door een medebewoner in ontvangst genomen kunnen zijn. En dan stellen: "ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag." en "de postnl bezorgen heeft ze in zijn eigen zak gestoken" zijn nogal stellingen. Kijk uit, want er bestaat ook zoiets als smaad en die gevolgen zijn niet mals.

Als ze bij Vodafone zeggen dat pakketten zijn bezorgd en voor getekend dan kom ik tot conclusie dat bezorger ze achteroverdrukt. Heb een bezorger van postnl aangesproken en die zei dat een collega zou worden ontslagen omdat ie alles wat waardevol is achteroverdrukt.

Buren hebben niets. En ik heb niemand aan de deur gehad laat staan ID of hantekening.

Het is een feit dat elke dag dat ik moet wachten op mijn toestel waarde daalt.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 12:19
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 11:34]Ik vind het ook vreemd dat de vraagsteller het heeft over een postbezorger die rondloopt. Volgens mij zitten die telefoons niet bij de brieven, die gewoon door de brievenbus worden geduwd, maar komt zoiets met een pakketservice van post.nl en die komt met een bestelwagen.

Dus verklaar je eens nader samiben.

Ik heb het nergens over een postbezorger gehad. Goed lezen dus!

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2013 om 12:28
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Maar als het zo zit dat die bezorger wordt ontslagen dan is het voor Vodafone heel makkelijk om de schade bij Post.nl te verhalen. Daardoor wordt al duidelijk dat de fout bij Post.nl ligt. Puur door dat ontslag.

Wel link voor zo'n bezorger om dat te doen, meestal zijn het ZZP-ers in dienst van Post.nl en die komt dan nergens anders meer aan de bak.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 12:39
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 12:28]Maar als het zo zit dat die bezorger wordt ontslagen dan is het voor Vodafone heel makkelijk om de schade bij Post.nl te verhalen. Daardoor wordt al duidelijk dat de fout bij Post.nl ligt. Puur door dat ontslag.

Wel link voor zo'n bezorger om dat te doen, meestal zijn het ZZP-ers in dienst van Post.nl en die komt dan nergens anders meer aan de bak.

Ook zonder ontslag is het makkelijk schade te verhalen want ik heb nl niets ontvangen en nergens voor getekend en dus nergens mijn id voor laten zien. Ik heb kopie van mijn ID naar Vodafone gemaild. Maar nog steeds geen enkel bericht van hun kant.

Ik begrijp niet dat zij van een probleem wat tussen Vodafone en Postnl speelt mijn probleem maken.

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2013 om 13:00
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=samiben schreef op zondag 20 okt 2013, 12:39]
Ook zonder ontslag is het makkelijk schade te verhalen want ik heb nl niets ontvangen en nergens voor getekend en dus nergens mijn id voor laten zien. Ik heb kopie van mijn ID naar Vodafone gemaild. Maar nog steeds geen enkel bericht van hun kant.

Ik begrijp niet dat zij van een probleem wat tussen Vodafone en Postnl speelt mijn probleem maken.

Nee, zonder dat ontslag wordt het net een tikkeltje ingewikkelder. Als Vodafone geen opdracht aan Post.nl heeft gegeven om naar een ID te vragen, maar alleen een handtekening, dan kan Post.nl beweren dat jij wel een handtekening hebt gezet, alleen op zo'n manier dat hij niet op je echte handtekening lijkt.
Dat maakt het voor Vodafone moeilijker om de schade op Post.nl te verhalen en dan zullen ze de zaak heel diepgravend willen onderzoeken, want dan komt de schade op hun bordje terecht.

Voor jou een geluk dat die bezorger wordt ontslagen, want dat maakt het duidelijk waar de fout ligt en kan het makkelijk worden afgewikkeld.

tijger1
door tijger1 - Oct 20, 2013 om 13:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe lang wacht u eigenlijk al? Want Vodafone heeft dus volgens hen twee toestellen gestuurd en dat doen ze niet zomaar. En niet zo snel.

Ik vind het verhaal van die collega ongeloofwaardig, als hij beweert dat zijn collega zou worden ontslagen. Bij diefstal volgt ontslag op staande voet. En de werkgever zal dat niet aan de neus hangen van andere bezorgers.

Iedereen bij de post weet dat bij diefstal ontslag op staande voet volgt en aangifte bij de politie.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 14:14
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 13:00][quote=samiben schreef op zondag 20 okt 2013, 12:39]
Ook zonder ontslag is het makkelijk schade te verhalen want ik heb nl niets ontvangen en nergens voor getekend en dus nergens mijn id voor laten zien. Ik heb kopie van mijn ID naar Vodafone gemaild. Maar nog steeds geen enkel bericht van hun kant.

Ik begrijp niet dat zij van een probleem wat tussen Vodafone en Postnl speelt mijn probleem maken.

Nee, zonder dat ontslag wordt het net een tikkeltje ingewikkelder. Als Vodafone geen opdracht aan Post.nl heeft gegeven om naar een ID te vragen, maar alleen een handtekening, dan kan Post.nl beweren dat jij wel een handtekening hebt gezet, alleen op zo'n manier dat hij niet op je echte handtekening lijkt.
Dat maakt het voor Vodafone moeilijker om de schade op Post.nl te verhalen en dan zullen ze de zaak heel diepgravend willen onderzoeken, want dan komt de schade op hun bordje terecht.

Voor jou een geluk dat die bezorger wordt ontslagen, want dat maakt het duidelijk waar de fout ligt en kan het makkelijk worden afgewikkeld.

Er is getekend met een onbekende voornaam en mijn achternaam, ik heb mail gestuurd naar webcare. Als ze niet snel met MIJN telefoon komen dan draai ik de hele verlenging terug. Vodafone kom onze overeenkomst niet na. Als ik 1 maand de abbo kosten niet voldoe dan wordt er meteen gedreigd met afsluiting en incassobrieven. Nu komen zij hun afspraak niet na en dan geven ze niet thuis.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 15:10
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 20 okt 2013, 13:27]En hoe lang wacht u eigenlijk al? Want Vodafone heeft dus volgens hen twee toestellen gestuurd en dat doen ze niet zomaar. En niet zo snel.

Ik vind het verhaal van die collega ongeloofwaardig, als hij beweert dat zijn collega zou worden ontslagen. Bij diefstal volgt ontslag op staande voet. En de werkgever zal dat niet aan de neus hangen van andere bezorgers.

Iedereen bij de post weet dat bij diefstal ontslag op staande voet volgt en aangifte bij de politie.

Al stuurt vodafone 100 toestellen, als ze bij mij niet aankomen is probleem niet opgelost. Wat betreft dader hoop dat ie idd is onslagen en wordt opgepakt. Maar ik heb nog steeds geen toestel.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 15:10
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 14:45]Stuur dan een mail (een ingebrekestelling) met een termijn waarbinnen die telefoon geleverd moet zijn. En als dat niet lukt binnen die termijn dan kun je de overeenkomst ontbinden. Verzoek uitdrukkelijk om een schriftelijke reactie.
Mochten ze wel binnen die termijn leveren, dan kun je een schadevergoeding vragen voor de tijd dat ze niet hebben geleverd.

Het enige verweer dat Vodafone dan kan voeren is dat ze jou van diefstal beschuldigen, daar zullen ze dan wel bewijs voor moeten leveren en aangifte moeten doen bij de politie.

Het is uitermate dom van Vodafone geweest om bij de tweede levering niet naar een ID te vragen. Toen het bij de eerste levering mis ging, hadden de alarmbellen moeten afgaan dat ergens in het proces geen eerlijk spel wordt gespeeld.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 15:12
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 14:45]Stuur dan een mail (een ingebrekestelling) met een termijn waarbinnen die telefoon geleverd moet zijn. En als dat niet lukt binnen die termijn dan kun je de overeenkomst ontbinden. Verzoek uitdrukkelijk om een schriftelijke reactie.
Mochten ze wel binnen die termijn leveren, dan kun je een schadevergoeding vragen voor de tijd dat ze niet hebben geleverd.

Het enige verweer dat Vodafone dan kan voeren is dat ze jou van diefstal beschuldigen, daar zullen ze dan wel bewijs voor moeten leveren en aangifte moeten doen bij de politie.

Het is uitermate dom van Vodafone geweest om bij de tweede levering niet naar een ID te vragen. Toen het bij de eerste levering mis ging, hadden de alarmbellen moeten afgaan dat ergens in het proces geen eerlijk spel wordt gespeeld.

Eerst even webcare afwachten....daarna zal ik idd de boel terug laten draaien.

Bedankt voor je advies.....hier heb ik wat aan.

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2013 om 15:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Stuur dan een mail (een ingebrekestelling) met een termijn waarbinnen die telefoon geleverd moet zijn. En als dat niet lukt binnen die termijn dan kun je de overeenkomst ontbinden. Verzoek uitdrukkelijk om een schriftelijke reactie.
Mochten ze wel binnen die termijn leveren, dan kun je een schadevergoeding vragen voor de tijd dat ze niet hebben geleverd.

Het enige verweer dat Vodafone dan kan voeren is dat ze jou van diefstal beschuldigen, daar zullen ze dan wel bewijs voor moeten leveren en aangifte moeten doen bij de politie.

Het is uitermate dom van Vodafone geweest om bij de tweede levering niet naar een ID te vragen. Toen het bij de eerste levering mis ging, hadden de alarmbellen moeten afgaan dat ergens in het proces geen eerlijk spel wordt gespeeld.

mahadma
door mahadma - Oct 20, 2013 om 15:22
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Het is een goede optie van Zoekster met een in gebrekse stelling. Maar schadevergoeding zie ik niet, het is immers een verlenging, dus TS heeft nu en een simkaart (werkend) en een toestel (werkend), derhalve gaat ook de "waarde van het toestel" (wat nog geleverd moet worden) niet achteruit. Het blijft een nieuw toestel en als het met de eerste levering goed gegaan was, had dàt toestel nu een maand oud geweest. En het duurste gesprek met een telefoon is het eerste, want het is niet nieuw meer, maar gebruikt met dus een gebruikte waarde, die in dit geval altijd lager ligt. TS is in deze het slachtoffer, maar ook Vodafoon is hier natuurlijk niet blij mee. Dit moet tussen Vodafoon en Post.nl worden uitgevochten en TS zal helaas daar enig geduld mee moeten hebben. En de verlenging in laten gaan op datum dat de telefoon werkelijk geleverd is. Dan is er voor TS geen aantoonbare schade.

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2013 om 15:35
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 15:22] En de verlenging in laten gaan op datum dat de telefoon werkelijk geleverd is. Dan is er voor TS geen aantoonbare schade.
Vanzelfsprekend bedoel ik niet met schadevergoeding de afschrijving van het toestel. Maar voor een eventueel duurder abo waar nu geen gebruik van kan worden gemaakt.
Als de verlenging pas ingaat op het moment van daadwerkelijke aflevering, dan is er natuurlijk niet veel aan de hand.

mahadma
door mahadma - Oct 20, 2013 om 15:44
11590 Antwoorden / 51 Vragen

@zoekster,

TS schrijft herhaaldelijk: "en ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag". Dit slaat dus in dit geval nergens op. TS heeft het nieuwe toestel nog niet in bezit, dus er is daardoor ook nog geen waarde vermindering van dàt toestel. Verder deel ik je mening.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 16:24
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 15:44]@zoekster,

TS schrijft herhaaldelijk: "en ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag". Dit slaat dus in dit geval nergens op. TS heeft het nieuwe toestel nog niet in bezit, dus er is daardoor ook nog geen waarde vermindering van dàt toestel. Verder deel ik je mening.

Hier bedoel ik mee......er komt elke maand een nieuw toestel uit. Een toestel dat ik heb op het moment dat het uitgekomen is meer waarde dat een nieuw toestel dat een paar maanden geleden is uitgekomen. Je weet hoe snel het gaat in deze branche.ndus er is wel degelijk sprake van waarde daling. Toestel had ik al in mijn bezit moeten hebben op het moment dat hij net uit was. Ging hier ook om een pre order. Dus ik moet hier helaas zeggen dat jou redenering nergens op slaat mahadma. Ik vroeg om advies en het enige wat jij bralt is kritiek en op en aanmerkingen. Wacht maar tot hetzelfde jou overkomt.

mahadma
door mahadma - Oct 20, 2013 om 16:26
11590 Antwoorden / 51 Vragen

@Samiben,

ik wens je een fijn leven .......

tijger1
door tijger1 - Oct 20, 2013 om 16:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U vraagt hier om advies en dat advies hebt u uitgebreid en to the poit gekregen.

Uw laatste zin is dus onfatsoenlijk tov dat forumlid.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 16:29
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 15:22]Het is een goede optie van Zoekster met een in gebrekse stelling. Maar schadevergoeding zie ik niet, het is immers een verlenging, dus TS heeft nu en een simkaart (werkend) en een toestel (werkend), derhalve gaat ook de "waarde van het toestel" (wat nog geleverd moet worden) niet achteruit. Het blijft een nieuw toestel en als het met de eerste levering goed gegaan was, had dàt toestel nu een maand oud geweest. En het duurste gesprek met een telefoon is het eerste, want het is niet nieuw meer, maar gebruikt met dus een gebruikte waarde, die in dit geval altijd lager ligt. TS is in deze het slachtoffer, maar ook Vodafoon is hier natuurlijk niet blij mee. Dit moet tussen Vodafoon en Post.nl worden uitgevochten en TS zal helaas daar enig geduld mee moeten hebben. En de verlenging in laten gaan op datum dat de telefoon werkelijk geleverd is. Dan is er voor TS geen aantoonbare schade.

Wat heeft dat nou met verlenging te maken? Hoe weet jij nou of ik wel of niet een toestel heb? En nee heb hier in deze geen geduld daar ik aan mijn plichten uit de overeenkomst voldoe en Vodafone zijn plichten niet nakomt. Zij moeten leveren en dat is niet gebeurd. Voorbeeld voor je.... Een iphone 5s is op het moment van uitkomen duurder dan een paar maanden later. Zo is het eenmaal in de mobiele wereld.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 16:32
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 20 okt 2013, 16:27]U vraagt hier om advies en dat advies hebt u uitgebreid en to the poit gekregen.

Uw laatste zin is dus onfatsoenlijk tov dat forumlid.

Vind ik niet.

Zoekster is de enige die met een advies is gekomen.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 16:33
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 16:26]@Samiben,

ik wens je een fijn leven .......

Precies!

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 16:34
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 20 okt 2013, 16:27]U vraagt hier om advies en dat advies hebt u uitgebreid en to the poit gekregen.

Uw laatste zin is dus onfatsoenlijk tov dat forumlid.

Waarom nou weer onfatsoenlijk?

diumenge
door diumenge - Oct 20, 2013 om 16:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De iPhone is nou net een toestel dat heel lang zijn waarde houdt, dus dat valt wel mee.

Wat ik niet begrijp is hoe Vodafone een toestel kan leveren dat officieel nog niet uit is in Nederland.

iPhone 5s en iPhone 5c vanaf 25 oktober in Nederland

De nieuwe iPhone 5S en iPhone 5C Vanaf 25 oktober te koop bij Vodafone

mahadma
door mahadma - Oct 20, 2013 om 16:48
11590 Antwoorden / 51 Vragen

TS spreekt in de topic start over verlenging en een nieuw toestel. Ik leid hier uit af dat er dus een (oud) toestel in gebruik is. Maar ik snap nu dat Vodafoon met deze manier van schrijven van TS enz. hun eigen gedachten kunnen hebben.

diumenge
door diumenge - Oct 20, 2013 om 16:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ooh, zie nu dat je de iPhone 5S als voorbeeld noemde. Gaat het om een iPhone 5S of was het inderdaad alleen een voorbeeld?

tijger1
door tijger1 - Oct 20, 2013 om 16:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik u dat echt uit moet leggen, is het niet aan u besteedt.

Volg dus het advies van Zoekster op.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 16:56
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 20 okt 2013, 16:46]De iPhone is nou net een toestel dat heel lang zijn waarde houdt, dus dat valt wel mee.

Wat ik niet begrijp is hoe Vodafone een toestel kan leveren dat officieel nog niet uit is in Nederland.

iPhone 5s en iPhone 5c vanaf 25 oktober in Nederland

De nieuwe iPhone 5S en iPhone 5C Vanaf 25 oktober te koop bij Vodafone

het gaat niet om een iphone.......daarom zei ik ook voorbeeld.

sa
door samiben - Oct 20, 2013 om 16:57
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 16:48]TS spreekt in de topic start over verlenging en een nieuw toestel. Ik leid hier uit af dat er dus een (oud) toestel in gebruik is. Maar ik snap nu dat Vodafoon met deze manier van schrijven van TS enz. hun eigen gedachten kunnen hebben.

[edit redactie - off topic]

sa
door samiben - Oct 21, 2013 om 19:03
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 16:48]TS spreekt in de topic start over verlenging en een nieuw toestel. Ik leid hier uit af dat er dus een (oud) toestel in gebruik is. Maar ik snap nu dat Vodafoon met deze manier van schrijven van TS enz. hun eigen gedachten kunnen hebben.

Graag advies en geen insinuaties.

sa
door samiben - Oct 21, 2013 om 19:10
34 Antwoorden / 3 Vragen

Nou vandaag mailtje gehad van vodafone webcare en die zeggen ook dat ik onderzoek maar moet afwachten en dat ze niet meer gaan reageren op mij. Lekker bedrijf dat Vodafone.

Ik heb ze via mail tot as zaterdag gegeven om toestel te leveren en anders stel ik ze in gebreke en wil ik de verlenging teruggedraaid hebben. Heb ook aangegeven dat ik dan wel op zoek ga naar provider die wel zijn afspraken en plichten nakomt.

Ze dreigde dat als ik dat doe ik niet mijn nummer kan meenemen naar andere provider.

Intresseert me niet als zij zich zo gaan opstellen.

Op elke consumenten site staan duizenden klachten over Vodafone. Ze zouden daar maar eens hun tijd in moeten steken en service naar trouwe klanten.

Wordt vervolgt....

mahadma
door mahadma - Oct 21, 2013 om 20:03
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Dank voor de update, we wachten af.

sa
door samiben - Oct 22, 2013 om 16:49
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op zondag 20 okt 2013, 09:01]Hoi samiben,

Vervelend dat je je toestel nog steeds niet hebt ontvangen.

Je geeft aan dat er nu een onderzoek is opgestart. Heb je een incidentnummer of een casenummer ontvangen van dit onderzoek?

Zou je me een mail willen sturen met daarin je 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en het incident- of casenummer.

Je kunt de mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld aub in het subject van je mail de volgende informatie kassa | samiben | 19 okt. 2013 | Vodafone levert telefoon niet!

Dan ga ik voor je nakijken wat de status van het onderzoek is.

Groet, Miranda

Vodafone 24/7 Web Crew

Nou heb nog steeds niet gehoord wat de status van het onderzoek is. Heb vandaag maar weer eens gebeld. Werd me verteld dat de staus van het onderzoek is dat ze aan het onderzoeken zijn. Medewerker van vodafone gooide de hoorn er op toen ik vroeg waarom het zo lang duurde.

Ik ben er helemaal klaar mee. Heb geen vertrouwen meer in vodafone. Heb gezegd dat ik per direct de verlenging teruggedraaid wil hebben nadat ik nog maar een keer belde. Ze kunnen pas terugdraaien als onderzoek is afgerond. Joost mag weten wanneer!

Zodra mijn andere abbo afloopt haal ik die ook weg bij ze. Ben vodafone spuugzat. Met een manager laten ze je ook niet spreken. Vodafone doet totaal geen moeite om tot een oplossing te komen.

Tip: begin nooit aan Vodafone!!

mahadma
door mahadma - Oct 22, 2013 om 16:54
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Tip: begin nooit aan Vodafone!!

In Utopia bestaan feilloze providers.

sa
door samiben - Oct 22, 2013 om 18:52
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 22 okt 2013, 16:54]Tip: begin nooit aan Vodafone!!

In Utopia bestaan feilloze providers.

waar ligt dat?

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2013 om 19:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ten noorden van Shangri-la.