Heb mijn abbo verlengt daar hoort een nieuw toestel bij. Vodafone zegt deze 2 keer te hebben opgestuurd. Ik heb niets ontvangen. de postnl bezorgen heeft ze in zijn eigen zak gestoken. Er vind nu al 2 weken een onderzoek plaats en ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag. Dat Vodafone een probleem met postnl heeft over het leveren is niet mijn probleem! Waarom moet ik wachten? We hebben een overeenkomst, ik betaal abbo kosten en de kosten vd de telefoon en zei moeten leveren. Zei komen de afspraken niet na.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
[quote=zoekster schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:33]Vodafone stuurt toch niet zomaar die telefoons op, moet er niet worden getekend voor ontvangst?
Eerste pakket volgens postnl nergens getekend, 2de pakket heef de bezorger mijn achternaam gebruikt voluit. Ik was hele dag thuis en heb niets ontvangen of getekend.
er loopt hier een bezorger bij postnl die alles wat waardevol is in zijn eigen zak steekt (dit gehoord van zijn collega die ik had aangesproken)
Vervelend dat je je toestel nog steeds niet hebt ontvangen.
Je geeft aan dat er nu een onderzoek is opgestart. Heb je een incidentnummer of een casenummer ontvangen van dit onderzoek?
Zou je me een mail willen sturen met daarin je 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en het incident- of casenummer.
Je kunt de mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld aub in het subject van je mail de volgende informatie kassa | samiben | 19 okt. 2013 | Vodafone levert telefoon niet!
Dan ga ik voor je nakijken wat de status van het onderzoek is.
[quote=samiben schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:41][quote=zoekster schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:33]Vodafone stuurt toch niet zomaar die telefoons op, moet er niet worden getekend voor ontvangst?
Eerste pakket volgens postnl nergens getekend, 2de pakket heef de bezorger mijn achternaam gebruikt voluit. Ik was hele dag thuis en heb niets ontvangen of getekend.
er loopt hier een bezorger bij postnl die alles wat waardevol is in zijn eigen zak steekt (dit gehoord van zijn collega die ik had aangesproken)
Dat is nogal een beschuldiging. Hebt u dat ook doorgegeven aan Vodafone?
Pakjes worden toch niet door een postbezorger gebracht, maar met een pakketdienst?
Voor de ontvangst van een telefoon moet ALTIJD getekend worden, vaak zelfs na tonen/foto van id card. Dus òf er is niet verzonden (wat volgens mijn idee door Vodafoon wel gebeurd zal zijn) òf het is "zoekgeraakt" of "bewust van een vrachtwagen gevallen". Maar ook zou het toestel/pakket door een medebewoner in ontvangst genomen kunnen zijn. En dan stellen: "ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag." en "de postnl bezorgen heeft ze in zijn eigen zak gestoken" zijn nogal stellingen. Kijk uit, want er bestaat ook zoiets als smaad en die gevolgen zijn niet mals.
Ik vind het ook vreemd dat de vraagsteller het heeft over een postbezorger die rondloopt. Volgens mij zitten die telefoons niet bij de brieven, die gewoon door de brievenbus worden geduwd, maar komt zoiets met een pakketservice van post.nl en die komt met een bestelwagen.
[quote=tijger1 schreef op zondag 20 okt 2013, 10:23][quote=samiben schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:41][quote=zoekster schreef op zaterdag 19 okt 2013, 15:33]Vodafone stuurt toch niet zomaar die telefoons op, moet er niet worden getekend voor ontvangst?
Eerste pakket volgens postnl nergens getekend, 2de pakket heef de bezorger mijn achternaam gebruikt voluit. Ik was hele dag thuis en heb niets ontvangen of getekend.
er loopt hier een bezorger bij postnl die alles wat waardevol is in zijn eigen zak steekt (dit gehoord van zijn collega die ik had aangesproken)
Dat is nogal een beschuldiging. Hebt u dat ook doorgegeven aan Vodafone?
Pakjes worden toch niet door een postbezorger gebracht, maar met een pakketdienst?
Ik heb het niet over een postbezorger maar bezorger van Postnl. heb via track and trace code gekeken op website Postnl. Eerste pakket staat geen hantekening bij en bij tweede pakket is geteken met een voornaam die ik niet ken en mijn achternaam.
Google maar ff voor de gein postnl en gestolen pakket, staat er vol van. Heb alles aan Vodafone doorgegeven maar daar gaat het traag en wordt nooit gebeld als ze dat beloven.
[quote=vodafonewebcare schreef op zondag 20 okt 2013, 09:01]Hoi samiben,
Vervelend dat je je toestel nog steeds niet hebt ontvangen.
Je geeft aan dat er nu een onderzoek is opgestart. Heb je een incidentnummer of een casenummer ontvangen van dit onderzoek?
Zou je me een mail willen sturen met daarin je 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en het incident- of casenummer.
Je kunt de mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld aub in het subject van je mail de volgende informatie kassa | samiben | 19 okt. 2013 | Vodafone levert telefoon niet!
Dan ga ik voor je nakijken wat de status van het onderzoek is.
[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 11:27]Voor de ontvangst van een telefoon moet ALTIJD getekend worden, vaak zelfs na tonen/foto van id card. Dus òf er is niet verzonden (wat volgens mijn idee door Vodafoon wel gebeurd zal zijn) òf het is "zoekgeraakt" of "bewust van een vrachtwagen gevallen". Maar ook zou het toestel/pakket door een medebewoner in ontvangst genomen kunnen zijn. En dan stellen: "ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag." en "de postnl bezorgen heeft ze in zijn eigen zak gestoken" zijn nogal stellingen. Kijk uit, want er bestaat ook zoiets als smaad en die gevolgen zijn niet mals.
Als ze bij Vodafone zeggen dat pakketten zijn bezorgd en voor getekend dan kom ik tot conclusie dat bezorger ze achteroverdrukt. Heb een bezorger van postnl aangesproken en die zei dat een collega zou worden ontslagen omdat ie alles wat waardevol is achteroverdrukt.
Buren hebben niets. En ik heb niemand aan de deur gehad laat staan ID of hantekening.
Het is een feit dat elke dag dat ik moet wachten op mijn toestel waarde daalt.
[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 11:34]Ik vind het ook vreemd dat de vraagsteller het heeft over een postbezorger die rondloopt. Volgens mij zitten die telefoons niet bij de brieven, die gewoon door de brievenbus worden geduwd, maar komt zoiets met een pakketservice van post.nl en die komt met een bestelwagen.
Dus verklaar je eens nader samiben.
Ik heb het nergens over een postbezorger gehad. Goed lezen dus!
Maar als het zo zit dat die bezorger wordt ontslagen dan is het voor Vodafone heel makkelijk om de schade bij Post.nl te verhalen. Daardoor wordt al duidelijk dat de fout bij Post.nl ligt. Puur door dat ontslag.
Wel link voor zo'n bezorger om dat te doen, meestal zijn het ZZP-ers in dienst van Post.nl en die komt dan nergens anders meer aan de bak.
[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 12:28]Maar als het zo zit dat die bezorger wordt ontslagen dan is het voor Vodafone heel makkelijk om de schade bij Post.nl te verhalen. Daardoor wordt al duidelijk dat de fout bij Post.nl ligt. Puur door dat ontslag.
Wel link voor zo'n bezorger om dat te doen, meestal zijn het ZZP-ers in dienst van Post.nl en die komt dan nergens anders meer aan de bak.
Ook zonder ontslag is het makkelijk schade te verhalen want ik heb nl niets ontvangen en nergens voor getekend en dus nergens mijn id voor laten zien. Ik heb kopie van mijn ID naar Vodafone gemaild. Maar nog steeds geen enkel bericht van hun kant.
Ik begrijp niet dat zij van een probleem wat tussen Vodafone en Postnl speelt mijn probleem maken.
[quote=samiben schreef op zondag 20 okt 2013, 12:39] Ook zonder ontslag is het makkelijk schade te verhalen want ik heb nl niets ontvangen en nergens voor getekend en dus nergens mijn id voor laten zien. Ik heb kopie van mijn ID naar Vodafone gemaild. Maar nog steeds geen enkel bericht van hun kant.
Ik begrijp niet dat zij van een probleem wat tussen Vodafone en Postnl speelt mijn probleem maken.
Nee, zonder dat ontslag wordt het net een tikkeltje ingewikkelder. Als Vodafone geen opdracht aan Post.nl heeft gegeven om naar een ID te vragen, maar alleen een handtekening, dan kan Post.nl beweren dat jij wel een handtekening hebt gezet, alleen op zo'n manier dat hij niet op je echte handtekening lijkt. Dat maakt het voor Vodafone moeilijker om de schade op Post.nl te verhalen en dan zullen ze de zaak heel diepgravend willen onderzoeken, want dan komt de schade op hun bordje terecht.
Voor jou een geluk dat die bezorger wordt ontslagen, want dat maakt het duidelijk waar de fout ligt en kan het makkelijk worden afgewikkeld.
En hoe lang wacht u eigenlijk al? Want Vodafone heeft dus volgens hen twee toestellen gestuurd en dat doen ze niet zomaar. En niet zo snel.
Ik vind het verhaal van die collega ongeloofwaardig, als hij beweert dat zijn collega zou worden ontslagen. Bij diefstal volgt ontslag op staande voet. En de werkgever zal dat niet aan de neus hangen van andere bezorgers.
Iedereen bij de post weet dat bij diefstal ontslag op staande voet volgt en aangifte bij de politie.
[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 13:00][quote=samiben schreef op zondag 20 okt 2013, 12:39] Ook zonder ontslag is het makkelijk schade te verhalen want ik heb nl niets ontvangen en nergens voor getekend en dus nergens mijn id voor laten zien. Ik heb kopie van mijn ID naar Vodafone gemaild. Maar nog steeds geen enkel bericht van hun kant.
Ik begrijp niet dat zij van een probleem wat tussen Vodafone en Postnl speelt mijn probleem maken.
Nee, zonder dat ontslag wordt het net een tikkeltje ingewikkelder. Als Vodafone geen opdracht aan Post.nl heeft gegeven om naar een ID te vragen, maar alleen een handtekening, dan kan Post.nl beweren dat jij wel een handtekening hebt gezet, alleen op zo'n manier dat hij niet op je echte handtekening lijkt. Dat maakt het voor Vodafone moeilijker om de schade op Post.nl te verhalen en dan zullen ze de zaak heel diepgravend willen onderzoeken, want dan komt de schade op hun bordje terecht.
Voor jou een geluk dat die bezorger wordt ontslagen, want dat maakt het duidelijk waar de fout ligt en kan het makkelijk worden afgewikkeld.
Er is getekend met een onbekende voornaam en mijn achternaam, ik heb mail gestuurd naar webcare. Als ze niet snel met MIJN telefoon komen dan draai ik de hele verlenging terug. Vodafone kom onze overeenkomst niet na. Als ik 1 maand de abbo kosten niet voldoe dan wordt er meteen gedreigd met afsluiting en incassobrieven. Nu komen zij hun afspraak niet na en dan geven ze niet thuis.
[quote=tijger1 schreef op zondag 20 okt 2013, 13:27]En hoe lang wacht u eigenlijk al? Want Vodafone heeft dus volgens hen twee toestellen gestuurd en dat doen ze niet zomaar. En niet zo snel.
Ik vind het verhaal van die collega ongeloofwaardig, als hij beweert dat zijn collega zou worden ontslagen. Bij diefstal volgt ontslag op staande voet. En de werkgever zal dat niet aan de neus hangen van andere bezorgers.
Iedereen bij de post weet dat bij diefstal ontslag op staande voet volgt en aangifte bij de politie.
Al stuurt vodafone 100 toestellen, als ze bij mij niet aankomen is probleem niet opgelost. Wat betreft dader hoop dat ie idd is onslagen en wordt opgepakt. Maar ik heb nog steeds geen toestel.
[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 14:45]Stuur dan een mail (een ingebrekestelling) met een termijn waarbinnen die telefoon geleverd moet zijn. En als dat niet lukt binnen die termijn dan kun je de overeenkomst ontbinden. Verzoek uitdrukkelijk om een schriftelijke reactie. Mochten ze wel binnen die termijn leveren, dan kun je een schadevergoeding vragen voor de tijd dat ze niet hebben geleverd.
Het enige verweer dat Vodafone dan kan voeren is dat ze jou van diefstal beschuldigen, daar zullen ze dan wel bewijs voor moeten leveren en aangifte moeten doen bij de politie.
Het is uitermate dom van Vodafone geweest om bij de tweede levering niet naar een ID te vragen. Toen het bij de eerste levering mis ging, hadden de alarmbellen moeten afgaan dat ergens in het proces geen eerlijk spel wordt gespeeld.
[quote=zoekster schreef op zondag 20 okt 2013, 14:45]Stuur dan een mail (een ingebrekestelling) met een termijn waarbinnen die telefoon geleverd moet zijn. En als dat niet lukt binnen die termijn dan kun je de overeenkomst ontbinden. Verzoek uitdrukkelijk om een schriftelijke reactie. Mochten ze wel binnen die termijn leveren, dan kun je een schadevergoeding vragen voor de tijd dat ze niet hebben geleverd.
Het enige verweer dat Vodafone dan kan voeren is dat ze jou van diefstal beschuldigen, daar zullen ze dan wel bewijs voor moeten leveren en aangifte moeten doen bij de politie.
Het is uitermate dom van Vodafone geweest om bij de tweede levering niet naar een ID te vragen. Toen het bij de eerste levering mis ging, hadden de alarmbellen moeten afgaan dat ergens in het proces geen eerlijk spel wordt gespeeld.
Eerst even webcare afwachten....daarna zal ik idd de boel terug laten draaien.
Stuur dan een mail (een ingebrekestelling) met een termijn waarbinnen die telefoon geleverd moet zijn. En als dat niet lukt binnen die termijn dan kun je de overeenkomst ontbinden. Verzoek uitdrukkelijk om een schriftelijke reactie. Mochten ze wel binnen die termijn leveren, dan kun je een schadevergoeding vragen voor de tijd dat ze niet hebben geleverd.
Het enige verweer dat Vodafone dan kan voeren is dat ze jou van diefstal beschuldigen, daar zullen ze dan wel bewijs voor moeten leveren en aangifte moeten doen bij de politie.
Het is uitermate dom van Vodafone geweest om bij de tweede levering niet naar een ID te vragen. Toen het bij de eerste levering mis ging, hadden de alarmbellen moeten afgaan dat ergens in het proces geen eerlijk spel wordt gespeeld.
Het is een goede optie van Zoekster met een in gebrekse stelling. Maar schadevergoeding zie ik niet, het is immers een verlenging, dus TS heeft nu en een simkaart (werkend) en een toestel (werkend), derhalve gaat ook de "waarde van het toestel" (wat nog geleverd moet worden) niet achteruit. Het blijft een nieuw toestel en als het met de eerste levering goed gegaan was, had dàt toestel nu een maand oud geweest. En het duurste gesprek met een telefoon is het eerste, want het is niet nieuw meer, maar gebruikt met dus een gebruikte waarde, die in dit geval altijd lager ligt. TS is in deze het slachtoffer, maar ook Vodafoon is hier natuurlijk niet blij mee. Dit moet tussen Vodafoon en Post.nl worden uitgevochten en TS zal helaas daar enig geduld mee moeten hebben. En de verlenging in laten gaan op datum dat de telefoon werkelijk geleverd is. Dan is er voor TS geen aantoonbare schade.
[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 15:22] En de verlenging in laten gaan op datum dat de telefoon werkelijk geleverd is. Dan is er voor TS geen aantoonbare schade. Vanzelfsprekend bedoel ik niet met schadevergoeding de afschrijving van het toestel. Maar voor een eventueel duurder abo waar nu geen gebruik van kan worden gemaakt. Als de verlenging pas ingaat op het moment van daadwerkelijke aflevering, dan is er natuurlijk niet veel aan de hand.
TS schrijft herhaaldelijk: "en ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag". Dit slaat dus in dit geval nergens op. TS heeft het nieuwe toestel nog niet in bezit, dus er is daardoor ook nog geen waarde vermindering van dàt toestel. Verder deel ik je mening.
[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 15:44]@zoekster,
TS schrijft herhaaldelijk: "en ondertussen geen telefoon en waarde daalt met de dag". Dit slaat dus in dit geval nergens op. TS heeft het nieuwe toestel nog niet in bezit, dus er is daardoor ook nog geen waarde vermindering van dàt toestel. Verder deel ik je mening.
Hier bedoel ik mee......er komt elke maand een nieuw toestel uit. Een toestel dat ik heb op het moment dat het uitgekomen is meer waarde dat een nieuw toestel dat een paar maanden geleden is uitgekomen. Je weet hoe snel het gaat in deze branche.ndus er is wel degelijk sprake van waarde daling. Toestel had ik al in mijn bezit moeten hebben op het moment dat hij net uit was. Ging hier ook om een pre order. Dus ik moet hier helaas zeggen dat jou redenering nergens op slaat mahadma. Ik vroeg om advies en het enige wat jij bralt is kritiek en op en aanmerkingen. Wacht maar tot hetzelfde jou overkomt.
[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 15:22]Het is een goede optie van Zoekster met een in gebrekse stelling. Maar schadevergoeding zie ik niet, het is immers een verlenging, dus TS heeft nu en een simkaart (werkend) en een toestel (werkend), derhalve gaat ook de "waarde van het toestel" (wat nog geleverd moet worden) niet achteruit. Het blijft een nieuw toestel en als het met de eerste levering goed gegaan was, had dàt toestel nu een maand oud geweest. En het duurste gesprek met een telefoon is het eerste, want het is niet nieuw meer, maar gebruikt met dus een gebruikte waarde, die in dit geval altijd lager ligt. TS is in deze het slachtoffer, maar ook Vodafoon is hier natuurlijk niet blij mee. Dit moet tussen Vodafoon en Post.nl worden uitgevochten en TS zal helaas daar enig geduld mee moeten hebben. En de verlenging in laten gaan op datum dat de telefoon werkelijk geleverd is. Dan is er voor TS geen aantoonbare schade.
Wat heeft dat nou met verlenging te maken? Hoe weet jij nou of ik wel of niet een toestel heb? En nee heb hier in deze geen geduld daar ik aan mijn plichten uit de overeenkomst voldoe en Vodafone zijn plichten niet nakomt. Zij moeten leveren en dat is niet gebeurd. Voorbeeld voor je.... Een iphone 5s is op het moment van uitkomen duurder dan een paar maanden later. Zo is het eenmaal in de mobiele wereld.
TS spreekt in de topic start over verlenging en een nieuw toestel. Ik leid hier uit af dat er dus een (oud) toestel in gebruik is. Maar ik snap nu dat Vodafoon met deze manier van schrijven van TS enz. hun eigen gedachten kunnen hebben.
[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 16:48]TS spreekt in de topic start over verlenging en een nieuw toestel. Ik leid hier uit af dat er dus een (oud) toestel in gebruik is. Maar ik snap nu dat Vodafoon met deze manier van schrijven van TS enz. hun eigen gedachten kunnen hebben.
[quote=mahadma schreef op zondag 20 okt 2013, 16:48]TS spreekt in de topic start over verlenging en een nieuw toestel. Ik leid hier uit af dat er dus een (oud) toestel in gebruik is. Maar ik snap nu dat Vodafoon met deze manier van schrijven van TS enz. hun eigen gedachten kunnen hebben.
Nou vandaag mailtje gehad van vodafone webcare en die zeggen ook dat ik onderzoek maar moet afwachten en dat ze niet meer gaan reageren op mij. Lekker bedrijf dat Vodafone.
Ik heb ze via mail tot as zaterdag gegeven om toestel te leveren en anders stel ik ze in gebreke en wil ik de verlenging teruggedraaid hebben. Heb ook aangegeven dat ik dan wel op zoek ga naar provider die wel zijn afspraken en plichten nakomt.
Ze dreigde dat als ik dat doe ik niet mijn nummer kan meenemen naar andere provider.
Intresseert me niet als zij zich zo gaan opstellen.
Op elke consumenten site staan duizenden klachten over Vodafone. Ze zouden daar maar eens hun tijd in moeten steken en service naar trouwe klanten.
[quote=vodafonewebcare schreef op zondag 20 okt 2013, 09:01]Hoi samiben,
Vervelend dat je je toestel nog steeds niet hebt ontvangen.
Je geeft aan dat er nu een onderzoek is opgestart. Heb je een incidentnummer of een casenummer ontvangen van dit onderzoek?
Zou je me een mail willen sturen met daarin je 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en het incident- of casenummer.
Je kunt de mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld aub in het subject van je mail de volgende informatie kassa | samiben | 19 okt. 2013 | Vodafone levert telefoon niet!
Dan ga ik voor je nakijken wat de status van het onderzoek is.
Groet, Miranda
Vodafone 24/7 Web Crew
Nou heb nog steeds niet gehoord wat de status van het onderzoek is. Heb vandaag maar weer eens gebeld. Werd me verteld dat de staus van het onderzoek is dat ze aan het onderzoeken zijn. Medewerker van vodafone gooide de hoorn er op toen ik vroeg waarom het zo lang duurde.
Ik ben er helemaal klaar mee. Heb geen vertrouwen meer in vodafone. Heb gezegd dat ik per direct de verlenging teruggedraaid wil hebben nadat ik nog maar een keer belde. Ze kunnen pas terugdraaien als onderzoek is afgerond. Joost mag weten wanneer!
Zodra mijn andere abbo afloopt haal ik die ook weg bij ze. Ben vodafone spuugzat. Met een manager laten ze je ook niet spreken. Vodafone doet totaal geen moeite om tot een oplossing te komen.
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.) 2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is? Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Goedemiddag,
Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.
Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.
Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer