ab
door absurdst Jul 4, 2016 om 21:07
Computers & telefonie

Vodafone (niet) Thuis.

Ben met Vodafone Thuis een contract aangegaan per 1 juli 2016,de dag van oplevering zoals was beloofd in hun brief naar mij toe,van de internetverbinding voor tv,telefoon.
We zijn nu 4 dagen verder en nog steeds geen aansluiig.
Meerdere keren contact gehad met klanten service,schijnt dat ik op een bewakingslijst sta waar naar hun zeggen met man en macht eraan word gewerkt deze verbinding te realiseren.
Klantenservice kan mij niet concreet zeggen wanneer ik aansluiting heb.
Vind dit enorm frustrerend en vraag mij af of meer mensen hier last van hebben of dit ook hebben meegemaakt?

1534 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Jul 4, 2016 om 22:58
7386 Antwoorden / 14 Vragen
11

Ach ja Vodafone, de webcare is hier actief dus zal er binnenkort wel een reactie komen dat ze het vervelend vinden en of u dan maar al uw gegevens ff door wil geven. Zou ze alvast een brief sturen dat u ze 5 dagen de tijd geeft het te verhelpen. Zo niet kunt u overgaan tot ontbinding van het contract.

ab
door absurdst Jul 5, 2016 om 09:13
Antwoorden / 1 Vragen

Hoi gerbera

Heb vanochtend weer gesproken met klantenservice en vodafone verteld mij dat ik vanwege algemene voorwaarden niet op kan zeggen mits ik de afkoopsom betaal,abonnement van t hele jaar ineens vooruit.
En tot op heden nog steeds geen concrete datum van aansluiting bekend.
Ik moet maar geduld hebben en afwachten.

marita5
door marita5 - Jul 5, 2016 om 00:16
11553 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Absurdst , 

Dien hier een klacht in , klik op de rode regel .

https://www.vodafone.nl/klacht/

ab
door absurdst Jul 5, 2016 om 09:25
Antwoorden / 1 Vragen

Dag marita5
Klacht is ingediend,ben benieuwd wanneer ik iets hoor want ze reageren binnen 5 dagen.
Wederom afwachten dus...zucht...

marita5
door marita5 Jul 5, 2016 om 09:41
11553 Antwoorden / 15 Vragen

@Absurdst , in de link kunt u ook meteen een chat starten , klik op ga naar het e - mail formulier dan staat er rechts chat starten

marita5
door marita5 - Jul 5, 2016 om 09:28
11553 Antwoorden / 15 Vragen
1

@Absurdst , 

Dit betekent dus dat u moet betalen voor een niet geleverde dienst , stuur Vodafone een aangetekende brief aanmaning tot nakoming overeenkomst , klik op de rode regels . ( voorbeeldbrief )

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telecom/voorbeeldbrief-aanmaning-nakoming-overeenkomst-tv-telefonie-internet 

Kan of wil de aanbieder het probleem niet oplossen? Schrijf de aanbieder dan een tweede brief of e-mail waarin u zegt dat u de overeenkomst ontbindt. Vanaf dat moment hebt u het abonnement beëindigd. 

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telecom/voorbeeldbrief-ontbinding-overeenkomst-voor-tv-telefonie-internet

ab
door absurdst Jul 5, 2016 om 09:39
Antwoorden / 1 Vragen

Klopt 1 juli 2016 zou de lijn actief moeten zijn,niets werkt nu nog.
Bedankt voor je tip en link!

marita5
door marita5 Jul 5, 2016 om 09:40
11553 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan . succes .

ab
door absurdst Jul 5, 2016 om 19:52
Antwoorden / 1 Vragen

Update : ondertussen heb ik verbinding gekregen.
Wellicht heeft dit hier geholpen. 
Bedankt voor de reacties en meedenken!

marita5
door marita5 Jul 5, 2016 om 20:13
11553 Antwoorden / 15 Vragen

@Absurdst , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jo
joskaa - Jun 11, 2024 om 14:15
Auto & vervoer

Scootmobiel heeft kuren

Tijdens het rijden stopt de scootmobiel er spontaan mee. Het scherm blijft aanstaan maar je kunt niet voor of achteruit (afgelopen zondag 8x gebeurd) Scootmobiel uitzetten, sleutel eruit, sleutel erin, aanzetten is de enige optie die je dan hebt, daana rijd ie weer. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn. Heb er een half jaar geleden een nieuwe accu in laten zetten dus dat kan het probleem niet ... Lees meer

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer

br
brandewijn - Jun 13, 2024 om 00:53
Computers & telefonie

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome

als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer