ce
door ceesphaff Nov 8, 2022 om 21:29
Computers & telefonie

Vodafone opzeggen omdat prijs is verhoogd

heb vodafone start M en nu is de prijs verhoogd  vraag is kan ik dan nu opzeggen terwijl mijn abbonnement tot 04-10-2024 loopt

4189 13 Rapporteer

marita5
door marita5 - Nov 8, 2022 om 21:35
11534 Antwoorden / 15 Vragen
sira
door sira - Nov 8, 2022 om 21:37
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Hangt af van de reden van verhoging. Dus wat meer info is belangrijk.

ne
door neodutchio - Nov 8, 2022 om 21:42
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Eenmaal per jaar is een inflatie aanpassing een normaal iets en ook gewoon toegestaan. Maar wat het in uw geval is is gokken aangezien u niets aangeeft.

lo
door lovewinnie - Nov 8, 2022 om 21:45
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Waarschijnlijk gaat het om de inflatie. Dat is klein percentage en dat is zeker geen rede .
Heb je daarnaast een mobiel op afbetaling ( lening ) moet je deze sowieso betalen .staat los van je mobiel abonnement

getty
door getty - Nov 8, 2022 om 21:49
4179 Antwoorden / 10 Vragen

U heeft waarschijnlijk na uw eerste jaar nu een inflatie verhoging gehad. Dit mag zeer waarschijnlijk, maar lees de voorwaarden van uw abonnement eens na.

mahadma
door mahadma - Nov 8, 2022 om 21:52
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Als het de inflatiecorrectie betreft, zal de vraagsteller overal hetzelfde jaarlijks meemaken bij elke telefoonprovider. Dus overstappen heeft geen enkele zin.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 9, 2022 om 09:46
16885 Antwoorden / 202 Vragen

De vraag is,m als in feite al gesteld in andere woorden, wat is er verhoogd en wat staat daarover inn de door u met Vodafone gesloten overeenkomst.
Als men de voorwaarden vanb die overeenkomst niet naleeft en daarmee eenzijdig aanpast is er sprake van in gebreke zijn en kunt u naleving vorderen of een in gebreke stelling doen. https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is hier een voorbeeldbrief te vinden: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/

Janzegt
door Janzegt - Nov 9, 2022 om 10:17
133 Antwoorden / Vragen

De reden van de verhoging staat genoemd op de factuur van oktober.

Dit is de jaarlijkse inflatiecorrectie in lijn met de algemene voorwaarden. Op de factuur staat een link waar je alle informatie vind.  Dus je mag niet opzeggen op basis van deze verhoging.

Mabelle
door Mabelle - Nov 9, 2022 om 12:00
455 Antwoorden / 1 Vragen

Dan betreft het dus een kleine inflatiecorrectie, dat is geen reden om kosteloos je abonnement te beëindigen.

br
door brui0929 - Nov 10, 2022 om 06:16
636 Antwoorden / 10 Vragen

U kunt opzeggen let op wanneer u opzegt en u heeft een abonnement dan moet u de telefoon helemaal betalen.

justmeagain
door justmeagain Nov 11, 2022 om 22:43
623 Antwoorden / 8 Vragen

Hoe kun je opzeggen zonder abonnement dan?
En als de contractduur nog niet is afgelopen moet de resterende periode ook worden betaald.

br
door brui0929 Nov 12, 2022 om 12:23
636 Antwoorden / 10 Vragen

Dan is het prepaid en waardeer je op wanneer het bel tegoed op is. Wanneer je dit niet doet vervalt na 3 maanden het telefoonnummer.

1paul
door 1paul - Nov 11, 2022 om 10:39
3173 Antwoorden / 0 Vragen

als bij aangaan abbo afspraak is dat er tussentijds verhoogt mag worden bijv. met de inflatie dan nee, is dit niet afgesproken dan ja.

br
door bravehenk Nov 11, 2022 om 12:54
206 Antwoorden / 0 Vragen

Staat gewoon in de voorwaarden niet alleen bij vodafone maar bij vrijwel alle providers.
Deze vraag komt om de zoveel tijd weer op het forum.
Bij mij was het 0,21 cent waar praten we over.en wel over iets wat al jaren speelt.

rj
door rjw Nov 11, 2022 om 17:15
3280 Antwoorden / 5 Vragen

En niet alleen bij providers maar bij iedereen waar je abonnementen hebt. Al jaren.

br
door brui0929 - Nov 12, 2022 om 10:03
636 Antwoorden / 10 Vragen

Dan is het een simlockvrij toestel en waardeer je op. Wanneer je dit niet doet heb je nog 3 maanden de tijd om op te waarderen. Hierna vervalt het telefoon nummer.