ju
door judith1 Feb 19, 2005 om 15:45
Computers & telefonie

Voicemail KPN

Sinds kort krijg ik als ik mijn voicemail af wil luisteren te horen welke nummers mij gebeld hebben. Ik hoef dit niet te weten aangezien ik een nummermelder heb en ik op deze manier langer naar mijn voicemail moet luisteren (en dit dus meer kost). Ik heb al een mailtje gestuurd naar de KPN, maar zoals ik al verwachtte nog geen bericht terug. Hoe krijg ik dit hersteld in de oude functie, dus alleen de voicemail. En als dit niet mogelijk is, wil ik graag de voicemail eraf. Wie weet hoe ik dit moet doen?

447 3 Rapporteer

wyntje
door wyntje - Feb 19, 2005 om 16:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

indien je de voicemail er af wilt hebben, bel je met kpn je zegt dat je de voicemail er af wilt hebben dan is het dat je even je toestel uit moet zetten en dat is ongeveer een half uur  daarna moet het voicemail eraf zyn dat is met een mobile telefoon. De huis telefoon ook kpn bellen en dat kunnen ze ook herstellen om de voicemail er af te halen. SUcceS

pa
door papilio - Mar 5, 2005 om 23:45
4 Antwoorden / 0 Vragen

met *61 deactiveer je voicemail

jcjoppe
door jcjoppe - Jun 14, 2005 om 19:26
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi Judith, ik bekeek wat oudere vragen en ik weet niet of je er al uit bent,maar ik kwam het volgende verhaal tegen:neem de hoorn op Toets in # 61# of met een ISDN-telefoon # 610 #
Verbreek de verbinding

suc6, Johan