lenyenfred
door lenyenfred Aug 13, 2007 om 14:54
Computers & telefonie

Waarom komt Kassa Nieuwsbrief op ''verwijderd'' binnen?

Bij ons komt de Kassa Nieuwsbrief als enige op ''verwijderd'' binnen?

We gebruike Outlook Express en dat werkt prima, maar we begrijpen niet dat ALLEEN de Kassa Nieuwsbrief in ''verwijderd'' binnen komt.

Opvallend is dan wel, dat hij NIET geopend is.

Wat moeten we doen om de nieuwsbrief in Postvak IN weer te krijgen, want het is pas de laatste tijd zo.

We wachten met spanning af, alhoewel er natuurlijk geen enkele paniek is.

Groetjes van Leny en Fred

511 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 13, 2007 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Labswans, allereerst bedankt voor de snelle reactie.

Maar, we hebben NIETS veranderd ten opzichte van ''vroeger'', bovendien zou ik niet weten hoe.

Ook weten we niet, hoe we vriend en geen vriend in zouden moeten voeren.

Die nieuwsbrief komt niet in de prullenbak binnen, maar in VERWIJDERDE ITEMS van Outlook Expres.

We moeten hem gewoon nog openen.

Misschien is het nu wat duidelijker?

Groetjes en bedankt, Leny en Fred

ve
door verwijderd - Aug 13, 2007 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk bij extra, berichtregels> afzender blokkeren dan staat daar waarschijnlijk kassa geblokkeerd , deblokeer dan .

ve
door verwijderd - Aug 13, 2007 om 15:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

welk beveiligingsprogramma wordt gebruikt op dit moment  ?

ve
door verwijderd - Aug 13, 2007 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

het email programma ziet deze als spam

klik op het bericht en voeg deze als vriend toe of als geen spam

dan komt deze in postvak in en niet in de prullebak

u heeft de instellingen vrij hoog staan en daardoor stuurt hij alleen dingen door die u bestempeld heeft als vriend , en geen spam.

labswans

ve
door verwijderd - Aug 13, 2007 om 21:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Labswans en Krook,

Allereerst labswans, weet niet, welke beveiliging er op zit, dit wordt ''verzorgd'' door een aardige schoonzoon, welke nu op vakantie is.

Dan Krook, ook bedankt voor het reageren, maar als we op EXTRA bij Outlook Express kijken, dan krijgen we niet wat je schrijft.

Bij BERICHTEN krijgen we wel berichtregels, maar geen enkele over blokkeren of deblokkeren.

Groetjes van Leny en Fred

ve
door verwijderd - Aug 13, 2007 om 21:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

toch heeft die schoonzoon iets gedaan met uw beveiliging van de computer. Deze staat te hoog ingesteld. Hij laat alleen bekend mails door die in uw goedgekeurde personen ( afzenders ) staan. De andere haal ie wel binnen maar gaan naar de verwijderde berichten. Ik wou het hier niet zeggen maar heb toch gelijk dat iemand anders iets heeft ingesteld.

Dus grijp hem beet na zijn welverdiende vakantie en laat het hem oplossen. hij heeft er voldoende verstand van lijkt mij.

labswans

ve
door verwijderd - Aug 13, 2007 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Labswans,

Bedankt, maar toch zijn we zuinig op hem, staat altijd klaar voor ons.

Groetjes van Leny en Fred