fr

Waarom verwijderd facebook mijn geblokkeerde personen.

Heb een aantal mensen geblokkeerd op facebook. En zonder ook maar iets zelf te doen verwijderd facebook mijn geblokkeerde mensen. Moet iedete 2 weken deze mensen blokkeren.

8598 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2017 om 15:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor de duidelijkheid: Facebook haalt de blokkade van de door jou geblokkeerde personen weg?
Rare zaak als dat zo is.

johanv1100
door johanv1100 - Jun 16, 2017 om 15:21
63 Antwoorden / Vragen

Het is tocht wat met dat Facebook !! Jed vast iets niet goed.

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2017 om 15:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wanneer je iemand blokkeert, kan deze persoon geen dingen meer doen zoals jou taggen of items bekijken die je op je tijdlijn plaatst. Als je een vriend blokkeert, verwijder je deze persoon ook als vriend.
Iemand blokkeren:
  1. Klik op in de rechterbovenhoek van een Facebook-pagina.
  2. Klik op Privacysnelkoppelingen
  3. Klik op Hoe zorg ik dat iemand me niet meer lastig valt?
  4. Voer de naam in van de persoon die je wilt blokkeren en klik op Blokkeren
  5. Selecteer de specifieke persoon die je wilt blokkeren in de lijst die wordt weergegeven en klik nogmaals op Blokkeren
Personen worden niet gewaarschuwd wanneer je ze blokkeert.
(Van de site van FB)

Cookies
door Cookies - Jun 16, 2017 om 15:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vraag het Facebook https://nl-nl.facebook.com/help/search/?q=chat Of begin eens met eerst daar naar het antwoord op je vraag te zoeken.

ti
door tilpend Jun 19, 2017 om 12:28
134 Antwoorden / 0 Vragen

De link die u geeft is geen link naar een rechtstreekse chat met Facebook maar een help-pagina met uitleg over de Facebook-chat voor gebruikers onderling. Helaas is het vrijwel onmogelijk om rechtstreeks contact met Facebook te krijgen.

dokun
door dokun Jun 19, 2017 om 14:04
152 Antwoorden / 0 Vragen

@Carola83,

Hoezo eerst daar vragen..?  Dit forum is er ook voor dit soort vragen! En het is bijna onmogelijk om in contact te komen met (een helpdesk van) Facebook!

Erg verstandig van de ts dat zij/hij het hier probeert i.p.v. dagen zoeken en hopen op een antwoord ven Facebook. Wat er nooit zal komen. Nu weet de ts tenminste dat zij/hij hoogstwaarschijnlijk zelf iets verkeerd doet. Want eens geblokkeerd op Facebook is geblokkeerd totdat je zelf die persoon weer deblokkeert.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 16, 2017 om 16:33
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Als u de betreffende persoon verwijdert hoeft u niet meer te blokkeren.
Dit gaat als volgt:
Vind de persoon die u wilt ontvrienden door deze te zoeken met het zoekvak.
Klik op de naam en dan op verwijderen.

costnix
door costnix Jun 19, 2017 om 12:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Of Veestboek in zijn geheel verwijderen :-)

sjjoppy
door sjjoppy Jun 19, 2017 om 12:46
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Het is voldoende om zelf te vertrekken ;-))

lutgerink
door lutgerink - Jun 26, 2017 om 06:10
8 Antwoorden / 4 Vragen

Je bent niet de enige hoor, mij is het ook gebeurd je blijft ermee aan de gang. Heeft iemand mij een pb gezonden dan kan ik haar eruit gooien maar na verloop van tijd staat ze er weer tussen. Ikk gooi ze er dan masr weer uit. Ik ben bang dat het niet anders is. Net als spam en mensen die denken " leuk" te moeten reageren, daar is ook geen oplossing voor.