tv
door tvv Feb 21, 2005 om 21:56
Computers & telefonie

WANADOO LIVE BOX

Iedereen die een abonnement heeft van WANADOO ADSL zal een aanbieding gehad hebben van de Wanadoo Live box. Waarmee je ADSL en telefonie via internet in een modem hebt voor slechts 22,95 per maand. Uiteraard lijkt dit nieuwe fenomeen erg aantrekkelijk!

Wie heeft er ervaring met deze manier van Telefonie en/of Wanadoo Live Box? En uiteraard wat zijn de ervaringen dan.

446 3 Rapporteer

tetter
door tetter - Feb 22, 2005 om 07:57
174 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb sinds twee weken ook de live box in huis. Het is echt een verademing (ik was internet via een telefoonverbinding gewend). Het internet, via de draadloze optie, werkt zeer goed. De enige klacht wat we nu goed in de gaten houden is de telefoon optie. Op zich is het harstikke mooi dat we nu gratis kunnen bellen, maar de telefoonverbinding valt zo'n 6 a 7 keer per week uit. Hiermee bedoel ik dat je weer via kpn belt en niet via wanadoo. Het is in principe een kwestie van het modem resetten, maar toch..

Verder niets dan lof voor wanadoo !

fl
door floork - Feb 23, 2005 om 00:36
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik de livebox tot nu toe alleen voor internet en ik ben er erg tevreden over. Geen problemen met internet gehad. De verbinding is ook hartstikke snel.

Enige nadeel is dat de livebox een grote kast (ong.25x20) is en dat er continu een witte W oplicht! Er zitten twee witte led-jes in. Beetje stroomverspilling dus! Vooral als je de live-box zoals ik in de meterkast hebt hangen.

ro
door roland48 - Feb 25, 2005 om 11:10
2 Antwoorden / 3 Vragen

Het licht van de livebox is uit te zetten door het zwarte knopje naast de lijn-in in te drukken (er staat een 'w' bij)