Pa
door Paul Vleesch Jan 23, 2024 om 20:45
Computers & telefonie

Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Begin december vorig jaar werkte de NPO app niet meer. Ik kon daardoor niet meer via mijn Apple TV naar de NPO kijken. Ook streamen vanaf mijn iPhone werkte niet meer.

Mail gestuurd.
Antwoord: het is druk, kan wat langer duren.

Nog steeds geen antwoord.

We kunnen nu alleen tv kijken op de iPhone of we moeten in onze werkkamer op de computer tv kijken.

De NPO reageert nog steeds niet op vragen, verwijst alleen naar een helppagina waarop alleen staat hoe ze het doen, maar niet wanneer het eindelijk klaar is. Ondertussen blijven ze wel geld van mijn rekening afschrijven.

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?

3114 6 Rapporteer
sjjoppy
door sjjoppy - Jan 23, 2024 om 21:20
7385 Antwoorden / 3 Vragen

Het kan zijn dat de app bijgewerkt moet worden, als u op de App Store klikt en NPO start zoekt dan niet op "open"
klikken maar op de app zelf en daarna op werk bij.

Topantwoord

Ja
door JannyBoe - Jan 23, 2024 om 21:25
584 Antwoorden / Vragen

Is dit het probleem op de website van Radar waar u op doelt?

Pa
door Paul Vleesch Feb 22, 2024 om 16:12
Antwoorden / 1 Vragen

Dank!

Mabelle
door Mabelle - Jan 23, 2024 om 23:10
640 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou maar zo snel mogelijk je NPO abonnement beëindigen als ik jou was (kan via inloggen op je account), want de NPO heeft aangegeven dat dit nog maanden gaat duren, zie https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-zet-gebruikers-apple-tv-nog-maanden-in-de-kou/

Opzeggen:

Je kunt je abonnement op NPO Plus maandelijks stopzetten. Volg hiervoor onderstaande stappen:
Log in op npo.nl/start met je inloggegevens.
Klik op je gebruikersnaam rechts bovenin beeld en kies voor 'Instellingen'.
Klik onder het kopje 'Abonnement' op de knop 'Abonnement stopzetten'.
Je krijgt nu een scherm te zien, waar je gevraagd wordt om je opzegging te bevestigen.
In het volgende scherm krijg je de datum te zien waarop het abonnement wordt beëindigd, wat de volgende betaaldatum is. Er wordt na deze periode geen abonnementsgeld meer afgeschreven.

1paul
door 1paul - Jan 24, 2024 om 08:19
3347 Antwoorden / 0 Vragen

kun je streaman gaat ook niet?

Pa
door Paul Vleesch Feb 22, 2024 om 16:12
Antwoorden / 1 Vragen

Nope

ro
door ronny530 - Jan 24, 2024 om 13:46
2904 Antwoorden / 41 Vragen

De NPO start app ondersteund geen tv's meer met een voorgeinstalleerde NPO start app.
Voor tv's met een Android en/of Apple based platform is er in de play store een neuwe app beschikbaar die wel naar behoren werkt.
Dat het streamen met uw Iphone niet meer werkt kan met de instellingen van de Iphone/tv van doen hebben want als u wel op de Iphone kunt kijken moet dat op de tv ook kunnen omdat de Iphone een verbinding met uw tv tot stand brengt.

Pa
door Paul Vleesch Feb 22, 2024 om 16:12
Antwoorden / 1 Vragen

Nee. Streamen vanaf de iphone naar apple tv werkt ook niet.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 22, 2024 om 16:35
2281 Antwoorden / Vragen

En u heeft wel minimaal iOS 15 op de telefoon staan en minimaal tvOS 16 op de TV?

A van Kampen
door A van Kampen - Feb 23, 2024 om 23:48
28 Antwoorden / Vragen

Hallo Paul,

Zet op de Apple TV een bowser app, ga in deze app naar https://npo.nl/start  en je kunt weer TV kijken.

Succes.