ca
door caramia Aug 25, 2008 om 16:26
Computers & telefonie

Welke type printer?

Hallo, ik ben toe aan een nieuwe printer. Nu komen er allelei soorten printers voorbij in folders. Mijn vraag is; Wat is het verschil / voor -en nadelen van een OfficeJet - Photosmart - Laserprinter en Gewone printer? En is dan het beste om een HP of Brother te kopen?

1103 6 Rapporteer

labswans
door labswans - Aug 25, 2008 om 16:35
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Die vraag is domweg niet in een kort antwoord neet te zetten.

U kan beter naar een winkel gaan die printers verkoopt. Daar kan u die vragen stellen en neem er de tijd voor want u bent een tijd bezig met uitleg te krijgen.

Laat ook wat voorbeelden zien van de werking van die printers.

Hier neerzetten is niet mogelijk

Wat u moet kopen ? Ik kan niet in uw portomonee kijken. Mikjn advies is niet om het merk te kijken maar wat het beesie kan uitvoeren. Ook moet u ermee kunnen omgaan

labswans

to
door tomahawk2 - Aug 25, 2008 om 17:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als je nu naar 'Kruidvat gaat hebben ze een zéér interessante all-in-one printer voor € 70,- Dat is kwalitatief een uitstekend printer die ook nog kan copieren en scannen, foto's rechtstreeks van camera en/of geheugenkaartje printen zonder de pc aan te zetten.  Tel daarbij op dat hij werkt met 4 afzonderlijke cartridges zodat je per kleur kunt aanschaffen (ook bij Kruidvat of Trekpleister voor nog geen € 7,- en je print GOEDKOOP en met uitstekende kwaliteit.

ro
door ronny530 - Aug 25, 2008 om 18:13
2794 Antwoorden / 41 Vragen

Hoi de printer van de kruitvat kan een goed alternatief zijn. Elke printer van tegenwoordig kan alles aan, foto's en zomeer. Let bij de keuze vooral op de eigen wensen maar boven al op de kosten van de vullingen. De fabrikant verdient niets aan de printer op zich maar wel op die vullingen.

Ps GEEN Lexmark want de vullingen worden bijna niet meer verkocht.

Succes Ronny.

no
door nogeda - Aug 27, 2008 om 17:01
34 Antwoorden / 12 Vragen

De vraag is moeilijk te beantwoorden. Dit hangt mede af van uw print gedrag.  Ik zelf print het meeste tekst of zwart/wit. Een laser printer is dan de goedkoopste oplossing.

Ik heb hele goede ervaringen met de Brother 2030 2 jaar garantie all in. De Hp 1005 is ook een goede printer, maar de toner is duurder

Mijn zoon is student en deze moet veel scripties maken en gebruikt daar voor de color laser printer de HP1600. Een goede printer maat de toner is duur.

Het afdrukken van foto's is het goedkoopste bij de detailhandel alvanaf 0,09 cent per foto Dus waarom deze zelf uitprinten.

Voor het kopen van een printer is het belangrijk om eerst vast testellen wat wil ik er mee. Kijk dan wat een printer kost maar kijk ook gelijk naar de kosten van de cartr/toner. Veel merken verkopen de printers goedkoop maar de cart/toner zijn erg duur

Veel suc6

ca
door caramia - Aug 27, 2008 om 17:04
8 Antwoorden / 6 Vragen

Hartelijk dank voor jullie snelle reactie, vooral van Nogeda geef voor mij een helder beeld.

Bedankt !!!!!

jcjoppe
door jcjoppe - Aug 27, 2008 om 17:12
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi caramis, kijk niet wat de printer kost , maar wat de inktcartridges kosten!!!! Daar kan je veel op besparen omdat dit elke zoveel tijd terugkomt. groeten, JOhan