ppopkema
door ppopkema Apr 5, 2010 om 16:52
Computers & telefonie

Wesite

http://www.hbyng.com is een website met hele goedkope produkten wie heeft hier wel een van gehoord? Het is te mooi om waar te zijn.Ik stlelde zomaar even een vraag en had dirct een antwoord.Wie weet hier iets van?

442 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 5, 2010 om 17:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ppopkema,

Hoe serieus moet je een webshop nemen die een orginele iPhone van €600 aanbiedt voor €270.........?

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Apr 5, 2010 om 17:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

ppopkema

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!!!

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2010 om 19:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Popkema:

Altijd gedacht dat Friezen nuchter waren en nadachten....

Hardware ERror MAN. (nuchtere Tukker...)

ve
door verwijderd - Apr 5, 2010 om 20:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!