as
door ashley2 Nov 3, 2007 om 13:38
Computers & telefonie

Wie heeft ook kennis gemaakt met usb modem voor laptop?

Zou graag willen weten wie er ook een connect prepaid van vodafone heeft aangeschaft.

Heb opgewaardeerd tot €80 en na 2 mailtjes verzonden en 2 ontvangen te hebben en 3 regels msn. was het op.

Krijg geen behoorlijk antwoord op de brieven aan Vodafone.

Wie heeft dit nog meer ervaren?

532 10 Rapporteer

freya
door freya - Nov 3, 2007 om 14:06
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo lieveling, (what's in a name)

Het enige dat ik me zou kunnen voorstellen is dat je ná een 'internet-sessie' de verbinding langer hebt open laten staan dan de bedoeling was. Let je er wel op dat de verbinding ook daadwerkelijk verbroken wordt wanneer je 'klaar' bent?

m.vr.gr. Freya

as
door ashley2 - Nov 3, 2007 om 15:49
77 Antwoorden / 19 Vragen

nee, heb gelijk de modem eruit gehaald, toen ik klaar was.

er werd ook nooit aangegeven dat er opgewaardeerd was, alleen maar dat ik te weinig beltegoed had

aukje1973
door aukje1973 - Nov 5, 2007 om 20:38
32 Antwoorden / 5 Vragen

ik zou eerst uitzoeken wat er is gebeurt met die 80 euro of bij vodafone of bij je bank

en laat je niet van het kasje naar de muur sturen

laat weten dat je desnoots werk van gaat maken

evt speceficatie opvragen (kan ook met prepaid kan je wel wat centjes kosten )wat er is gebeurt dit kunnen ze naar je toe sturen

sucses

as
door ashley2 - Nov 5, 2007 om 20:40
77 Antwoorden / 19 Vragen

dat is het ergste, ze weigeren een specificatie te sturen. die hebben ze niet, ze bevestigen wel dat ik opgewaardeerd heb en blijven volhouden dat ik online ben geweest tot op heden. Heb hem al twee maanden niet gebruikt. ben zo boos.

su
door sungie - Nov 19, 2007 om 23:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb geen ervaring ermee maar kan wel een hele goeie tip geven. je sluit bij vodafone een onbeperkte internet blox aan. en als je een nokia n-series hebt is het mogelijk om met je telefoon de internet verbinding te delen. ik heb nog geen problemen gehad sinds dat ik alleen mailtjes heen en weer stuur. Maar let wel op dat we een FUP van 50 mb is.  maar ik heb sinds 6 maanden geleden al boven de 50 mb geweest en heb nog niks gehoord van vodafoon:) dit is misschien een oplossing

as
door ashley2 - Nov 20, 2007 om 06:41
77 Antwoorden / 19 Vragen

bedankt dat je de moeite hebt genomen om mijn vraag te beantwoorden, helaas heb ik geen nokia mobiel. En daar ik vind dat vodafone mij belazerd heeft voor  80 euro, durf ik dit ook niet aan.

heb nog steeds niets van hen vernomen

groetjes ashley

sa
door savilly - Nov 28, 2007 om 23:14
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb exact het zelfde nu aan de hand; het modem begin deze maand aangeschaft en bij het knipperen van mijn ogen, is het tegoed telkens verdwenen. Ook ik krijg geen antwoord op brieven die ik aan vodafone heb gestuurd. In het programma bijbehorend het modem, staat dat ik een verbruik heb van 2 mb. Voor een tegoed van € 20,-- zou ik een data-tegoed moeten krijgen van 10mb. Het grapje heeft me nu al € 50,-- aan opwaarderingen gekost; los van de aanschaf van het modem. Ik baal als een usb stekker.

Maar goed, wat kunnen we doen om het probleem serieus onder de aandacht te krijgen van vodafone...

as
door ashley2 - Nov 29, 2007 om 07:13
77 Antwoorden / 19 Vragen

misschien kunnen we de klacht aan kassa overleggen? Ik heb het volgens mij al gedaan en ook heb ik radar aangeschreven. Hoe meer klachten ze binnenkrijgen hoe eerder zij er iets aan kunnen doen.

Ik heb zelfs naar hoofdkantoor geschreven van vodafone, kreeg als antwoord dat ik online was geweest en kreeg de tarieven erbij. heb weer geschreven en als antwoord gezegd dat hun antwoord nergens op sloeg. ik kon niet online, want volgens mij hebben zij mijn geld nooit opgewaardeerd.

sa
door savilly - Dec 3, 2007 om 19:05
2 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals hallo,

Vanmiddag heb ik uiteindelijk een behoorlijk antwoord van Vodafone gehad. Wat blijkt is dat er een minimuminlog kosten berekent wordt. Dus vanaf de eerste seconde betaal je het minimum bedrag van 1 Mb en vanaf de tweede seconde de data kosten. Het iritante van dit systeem is dat hier volgens mij NIETS van op hun website staat. Aangezien ik in het buitenland woon, betekent het dat de eerst seconde € 6,-- kost. Dat tikt dus snel aan. De mevrouw aan de lijn vertelde me dat ze er niets aan kon doen. Snap ik ook wel dat zij er persoonlijk niets aan kan doen; het iritante is nogmaals dat je als consument zijnde, dit niet van te voren weet.

Morgen ga ik de winkel bellen met de vraag of ik het usb modem weer terug kan geven. Vervolgens nogmaals een klachtenbrief naar Vodafone sturen en tja, hier en daar een klacht deponeren, waarbij het dan waarschijnlijk blijft.

Is dit nou een voorbeeld van 'de macht van het grote'....

as
door ashley2 - Dec 3, 2007 om 20:46
77 Antwoorden / 19 Vragen

Bij mij was het ook vanuit het buitenland. waren op vakantie.

Ik kan hem niet meer teruggeven, want volgens mij kan dat binnen 3 maanden, als je niet tevreden bent met een produkt en ik heb hem juli aangeschaft. Ik heb kassa en radar geschreven, maar dan moeten er meer klachten binnenkomen. Ben benieuwd of jij hem terug kunt geven. Laat het me even weten.