tr
door trompetten2 Feb 12, 2005 om 13:01
Computers & telefonie

Wie weet iets over telefoon via adsl

Heeft iemand ervaring met versatel en hun actie om gratis te bellen incl. adsl voor maar 34,95 per maand.

Ik vind het zo goedkoop dat ik graag het addertje wil weten.

692 7 Rapporteer

ja
door jamfsmits - Feb 12, 2005 om 13:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

dat kun je rustig doen je hebt dan ook een sneller internet verbinding en je kunt overal naar toe bellen

je
door jenny66 - Feb 12, 2005 om 14:24
3 Antwoorden / 1 Vragen

ik bel via de livebox van wanadoo dit gaat goed, ben op mijn oude en nieuwe nummer bereikbaar.

Wat ik heb ondervonden is dat als je mij belt hij bij de beller al vier keer overgaat voordat bij mij de telefoon de eerste keer zijn belsignaal laat horen, je hebt dus nog weinig tijd om de telefoon op te nemen want na zes of zeven keer gaat hij over op de voicemail.

Maar verder gaat alles goed.

fc
door fcvdwerf - Feb 19, 2005 om 10:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik internet onbeperkt en en bel onbeperkt naar vaste nummers voor 30 euro per maand bij versatel en kan op elk moment van de dag zien waar en hoe lang ik gebeld heeft het is makkelijk en je heb er geen omkijken meer naar

ix
door ixobd - Feb 21, 2005 om 09:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is het addertje dat je je huidige (waarschijnlijk KPN) abbonnement niet op kunt zeggen.

Sterker nog, de versatel aanbieding gaat niet samen met een BelBudget abbonnement van KPN, maar kan pas gerealiseerd worden als je minimaal over een BelBasis abbonnement beschikt.

pa
door papilio - Mar 5, 2005 om 23:52
4 Antwoorden / 0 Vragen

gratis bellen ja ja , dus niet naar 06, 09 en internationaal. Ga de telefoonnota controlen wat je belkosten zijn, ik ga de gok niet aan en blijf bij het vaste net.

ro
door romano04 - Mar 14, 2005 om 15:20
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

ja, daar heb ik wel ervaring mee!!! Maar dan moet je wel zelf de provider omzetten ,want schijnbaar kunnen ze dat niet. wat ze dus wel zeiden dat ze dat zouden doen. Op zich zal het dan WEL goed zijn. Maar bij mij is het dus finaal verkeerd gegaan. Ik vertrouwde hun erop toen ze zeiden dat ik niets hoefde te doen ervoor, als betalen natuurlijk, en dat ik niet dubbel gefactureerd zou worden. WEL DUS!!!! Nu moet ik lekker dubbel betalen en heb dus nog de provider zelf om moeten zetten. Versatel verrekt het om de kosten te vergoeden. Nu ga ik dus verdere maatregelen tegen ze nemen.

Groetjes

ro
door romano04 - Mar 14, 2005 om 15:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb een vraagje. Wie heeft bij jou de provider omgezet? Heb je dat zelf moeten doen? Of heeft Versatel dat voor je gedaan.

Bij mij zou versatel dat doen, maar heeft het dus niet gedaan. Na een maand dubbele rekeningen heb ik het zelf om moeten zetten, want versatel zegt dit niet te kunnen.

Groetjes Riekje