na
door narobo Jun 7, 2014 om 21:34
Computers & telefonie

Wifi

Kan een smartfone gelijktijdig met twee wifi-netwerken (wifi van car video recorder en draadloos internet thuis) verbonden zijn? Zodra de smartfone verbinding maakt met de carcam wordt het andere wifi-netwerk beeindigd (opgeslagen/beveiligd)
Rob

682 6 Rapporteer

sw
door swat1500 - Jun 7, 2014 om 21:43
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Nee. Wellichte wel (als die bestaat) alleen met speciale software.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 7, 2014 om 22:12
937 Antwoorden / 2 Vragen

Nee, elke netwerk adapter kan slechts één netwerk tegelijkertijd aan. Pas wanneer u meerdere adapters zou hebben kunt u meerdere netwerken tegelijkertijd hebben. Dit is enkel goed haalbaar op laptops en desktops. Dan komen er alsnog erg veel valkuilen bij kijken om het goed te laten werken.

Is het mogelijk om de carcam te verbinden met het netwerk thuis? dan kunt u op die manier het probleem oplossen.

pi
door pieterwolters - Jun 8, 2014 om 09:24
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=narobo schreef op zaterdag 7 jun 2014, 21:34]Zodra de smartfone verbinding maakt met de carcam wordt het andere wifi-netwerk beeindigd (opgeslagen/beveiligd)
Rob

Dit lukt niet automatisch. Een smartphone zoekt pas verbinding met een ander netwerk als het netwerk dat je gebruikt niet meer te bereiken is. Je kunt natuurlijk wel handmatig switchen.

Wat is de achtergrond van je vraag?

na
door narobo - Jun 8, 2014 om 12:47
15 Antwoorden / 4 Vragen

Het updaten van de firmware van de carcam lukt niet als de wifi van de smartfone wordt opgeslagen (beëindigd) zodra de smartfone met de wifi van de carcam wordt verbonden.

diumenge
door diumenge - Jun 8, 2014 om 15:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dus je wilt de carcam met je smartphone verbinden die verbonden is met je normale Wifi om de carcam te updaten? Dat gaat niet werken. Kan je de carcam niet rechtstreeks met je thuis Wifi netwerk verbinden?

mu
door muetst - Jun 8, 2014 om 21:51
12 Antwoorden / 0 Vragen

Kun je de Carcam niet via een USB kabel aan je computer een firmware update laten geven?