ro
door ronda Mar 6, 2012 om 20:12
Computers & telefonie

Wifi verbinding blackberry werkt niet

Hallo,

Mijn zoon heeft vorig jaar een blackberry aangeschaft en heeft vanaf het begin altijd een wifi verbinding met mijn router kunnen maken maar nu lukt dat niet meer,
Wifi staat ingeschakeld, de SSID wordt gevonden (wordt ook aangegeven op de blackberry dat er verbinding is), maar zo gauw je op de browserknop drukt gebeurt er niets. Staat er misschien een instelling verkeerd?
Wie o wie helpt mij uit de brand?

6249 4 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 6, 2012 om 22:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Router/modem al eens gereset neem ik aan?

Zo ja stel het wachtwoord eens opnieuw in

ro
door ronda - Mar 6, 2012 om 23:17
15 Antwoorden / 6 Vragen

D
Router is gereset, wachtwoord overnieuw ingesteld en de fabrieksinstellingen van de blackberry overnieuw ingesteld, Vanuit deze positie kan ik nog steeds geen verbinding krijgen met internet, terwijl de blackberry wel zegt dat hij verbonden is met de SSID

aurora1
door aurora1 - Mar 7, 2012 om 10:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag ronda,

Heb je al eens op deze sites gekeken : Klik hier... en Klik hier...

vr.gr.

pk49
door pk49 - Mar 7, 2012 om 17:07
243 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb hetzelfde gehad met mijn komnbinatie Linksys en HTC.Het is uiteindelijk goed gekomen,met af en toe een dropout.Ik heb de buffer van de HTC vergroot als een start om de onderbrekingen op te vangen.Op de site van de fabrikant kun je veel oplossingen vinden voor dit probleem.Vaak is door de drukte in de omgeving de oorzaak van problemen.Misschien zit iemand in de buurt op dezelfde golflengte.Een andere kanaal,andere golflengte,tijd tussen de info langer maken,zeer veel parameters kunnen ingesteld worden.Vaak zijn de fabrieksinstellingen niet zaligmakend in jouw situatie.Dus ga naar de site van de fabrikant of een gebruikersforum.Zoek het IP adres op van jouw router en verander de instellingen tot hij het wel doet.