andries1956
door andries1956 Mar 29, 2016 om 18:55
Computers & telefonie

Windows10

Wie weet raad heb window,s 10 op de pc
 bluetooth herkend hij niet meer wat moet ik doen
heb een Lenove G710

gr.Andries

864 2 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 29, 2016 om 19:54
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Andries1956 ,

Staat bij onderdeel apparaten Bluetooth op aan ? zie hier klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_10_instellingen_onderdeel_apparaten.html

Pr
door Pro Expert - Mar 30, 2016 om 07:30
7 Antwoorden / Vragen

Beste Andries,

Wat Maritas aangeeft is inderdaad de eerste optie wat u moet nakijken. Staat Bluetooth als aan? Dan kunt u wellicht even kijken bij apparaatbeheer of u Bluetooth nog wordt herkent door Windows 10. Dit doet u door met uw rechtermuisknop op de startknop te klikken. Dan ziet u ergens in de lijst (hoogte ca. 1/3) Apparaatbeheer staan. Als u daar op klikt zijn er twee mogelijkheden. U ziet:
1) Een categorie "Bluetooth. Als u deze uitklapt staat uw Bluetooth apparaat netjes tussen.
2) U ziet uw Bleutooth apparaat er niet tussen, maar wel een apparaat dat niet wordt herkend.

In het eerste geval moeten we verder kijken waarom uw Bluetooth wel is geïnstalleerd maar niet werkt.
In het tweede geval is uw Bluetooth niet goed geïnstalleerd en dient te worden geïnstalleerd.

U heb waarschijnlijk Windows 7 of 8/8.1 op uw laptop gehad die is geupgrade naar Windows 10. In dit geval komt het voor dat bepaalde randapparatuur niet meer onder Windows 10 werkt.

Ik wacht uw reactie af om u verder te kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Pro Expert