sm
door smal May 5, 2020 om 19:11
Computers & telefonie

Windows 10 Mail

Ik gebruik windows 10 in combinatie met het emailprogramma Mail. Wanneer ik in het verleden een email ontvangen via Mail beantwoordde of doorstuurde kwam er achter de titel van de email een pijtje naar links resp. naar rechts te staan. Sinds enige tijd verschijnen die pijltjes niet meer en dat is lastig. Hoe krijg ik ze terug??

1505 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - May 6, 2020 om 07:23
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien is er  iets veranderd maar u kunt doorsturen en beantwoorden door bovenaan op de betreffende wens te klikken.
Dat kan ook zonder pijltje.
Of bedoelt u iets anders?

tdmduc
door tdmduc - May 6, 2020 om 12:17
704 Antwoorden / 2 Vragen

Ik raad al mijn "klanten" de standaard mailcliënt (mailprogramma) van Windows 10 ten zeerste af. Hier zijn vaak problemen mee in de praktijk.

Voor een paar euro heb je een office pakket of je kan gratis Mozilla Thunderbird gebruiken.

marita5
door marita5 May 6, 2020 om 12:42
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@tdmduc , ik gebruik de App Mail ook niet , is een flut app . ik gebruik de webmail en Thunderbird . Het is niet de eerste keer dat Ts problemen heeft met de app mail .

br
door brui0929 May 7, 2020 om 20:06
636 Antwoorden / 10 Vragen

Thunderbird werkt ook niet. Ik kan ook geen e-mail verzenden en ontvangen. Met mail en thunderbird.
heb Microsoft om een oplossing gevraagd en die verwijst door naar de provider Ziggo. Ziggo op zijn beurt verwijst weer naar Microsoft.

marita5
door marita5 May 7, 2020 om 22:47
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@brui0929 , vreemd dat bij u thunderbird niet werkt , bij mij werkt thunderbird perfect , ik heb ook Ziggo . Wanneer u niet met thunderbird kunt verzenden en ontvangen ligt dit aan de serverinstellingen , zie hier de serverinstellingen van Ziggo ( Ziggo Account ) die u bij Thunderbird moet invoeren . Ik gebruik Imap
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen Voor outlook gebruik ik de webmail .

br
door brui0929 May 7, 2020 om 23:03
636 Antwoorden / 10 Vragen

@Maritas Ziggo en Ik hebben alle instellingen meerdere keren na gekeken en deze staan goed toch blijft het probleem.

marita5
door marita5 May 8, 2020 om 09:24
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@brui0929 , heeft u Thunderbird toegevoegd aan de Firewall ? Gebruikt u een antivirus van derden , schakel deze dan eens uit .

tdmduc
door tdmduc May 8, 2020 om 14:36
704 Antwoorden / 2 Vragen

Is dit wat?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap#/mozilla-thunderbird/

marita5
door marita5 May 8, 2020 om 14:38
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@tdmduc , link werkt niet : pagina niet gevonden .

tdmduc
door tdmduc May 8, 2020 om 14:39
704 Antwoorden / 2 Vragen

was foute link

marita5
door marita5 May 8, 2020 om 14:39
11532 Antwoorden / 15 Vragen
tdmduc
door tdmduc May 8, 2020 om 14:40
704 Antwoorden / 2 Vragen

crossreactie

gerbera
door gerbera - May 6, 2020 om 16:45
7372 Antwoorden / 14 Vragen

U bent zeker al 2 jaar met win10 mail aan het kl..en en bent een ander e-mailprogramma gaan gebruiken o.a. hetnet.nl wat blijkbaar ook niet werkte. Dan maar blijkbaar toch weer het win10 mailprogramma gaan gebruiken. De pijltjes waar u op doelt < en > staan bij de naam van de verzender, dus in dit geval u als afzender, en ziet u als u kijkt bij verzonden berichten.

tdmduc
door tdmduc May 8, 2020 om 14:39
704 Antwoorden / 2 Vragen

ruuuustig

;-)

gsm
door gsm - May 7, 2020 om 19:46
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Bij mij werkt het normaal.
Bij elk beantwoord bericht komt rechts boven in de hoek een pijltje te staan, in de berichten lijst, of anders in het geopende bericht.

Zo nu en dan moet Windows 10 opnieuw opgestart worden om bepaalde fouten te verhelpen.
Klik dus eerst eens op Start, Aan/uit en dan op Opnieuw opstarten, voordat je verder zoekt.

br
door brui0929 - May 9, 2020 om 15:44
636 Antwoorden / 10 Vragen

Thunderbird en windowsmail werkte voor de laatste 2 updates de firewall liet e-mails door en de instellingen staan goed.

sm
door smal - May 9, 2020 om 19:28
71 Antwoorden / 105 Vragen

Dank voor de reacties. Ik ga het nogmaals bekijken. Voorheen had ik ook problemen met Mail maar tegenwoordig werkt het goed waarschijnlijk door updates waardoor er zaken  zijn veranderd alleen  zie ik bedoelde pijltjes niet meer. Juist met Thunderbird had ik problemen. Ik kon daarmee wel berichten ontvangen maar het verzenden met Thunderbird lukte niet.