door 9665 Jul 22, 2019 om 17:25
Computers & telefonie

Windows 10 Mail

Kan in Windows 10 Mail programma door "Systeemfout" "E-Mail van mijn provider niet ophalen."
Zijn hier meer klachten over, zoja wat kan de oplossing zijn.

3884 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 22, 2019 om 17:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heeft het eerder wel gewerkt?

Ter info: https://www.seniorweb.nl/artikel/mailen-in-windows-10

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 22, 2019 om 18:51
16885 Antwoorden / 202 Vragen

U geeft niet aan wie uw provider is. Normaliter zou u via iedere povider windowsmail (voortzetting van hotmail) moeten kunnen binnenhalen door simpelweg inloggen op uw winmail account. Als er sprake is van een systeemfoutmelding is het een probleem bij uw provider (m.i.) en is het aan te bevelen de helpdesk van die provider te benaderen. Dit als de al gegeven tips geen oplossing geven.

marita5
door marita5 - Jul 23, 2019 om 07:06
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo 9665 ,

Kijk eens bij Privacy instellingen of , toegang tot e-mail voor dit apparaat is ingeschakeld .
Apps toegang verlenen tot uw e-mail moet op AAN staan .

Typ in zoekveld privacy > privacyinstellingen > e-mail .

Roli56
door Roli56 - Jul 24, 2019 om 13:30
11 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens het email programma 'Mozilla Thunderbird'

Is gratis te gebruiken/downloaden en je hoeft er heel weinig aan in te stellen, eigenlijk alleen je email-adres en je wachtwoord.

https://www.thunderbird.net/nl/

Succes!

marita5
door marita5 Jul 24, 2019 om 14:12
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@roli ,  je hoeft er heel weinig aan in te stellen, eigenlijk alleen je email-adres en je wachtwoord. Onder opties de instellingen controleren .