ch
door christelvergeer Nov 18, 2012 om 22:46
Computers & telefonie

Windows8

Wij hebben op mijn laptop Windows8 geinstalleerd, nu doet mijn KPNmail het niet meer. Ik heb KPN gebeld en ik krijg de mededeling dat zij Windows8 niet ondersteunen. Weet iemand hoe ik dat probleem kan oplossen, van KPN hoef ik geen hulp te verwachten. Mijn KPN mail-adres is [edit redactie],
Zijn er meer die dit probleem hebben?
Groeten, Will

1306 6 Rapporteer

ui
door uiver - Nov 19, 2012 om 00:43
43 Antwoorden / 0 Vragen

Niet zo slim om je mail adres zo op het internet te plempen. Dat is garantie voor een hoop mail waar je geen zin in hebt.

Mijn mail doet het niet meer is natuurlijk informatie waar je helemaal niets mee kan. Wat doet het dan niet?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 19, 2012 om 00:55
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Aanvulling; wees dus zo duidelijk (maar kort) mogelijk met je vraag en geef alle mogelijke relevante info. Denk hierbij aan de software die je gebruikt, foutmeldingen en geef precies aan wat je doet.

ikbenik
door ikbenik - Nov 19, 2012 om 01:20
2845 Antwoorden / 27 Vragen
gsm
door gsm - Nov 19, 2012 om 12:41
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Allereerst:
Waarschuw de redactie en vraag of die jouw e-mailadres hier uit de vraag wil verwijderen!

Je kunt de instructies van KPN hier (klik) vinden.

KPN geeft aan dat je Windows Live Mail 2012 moet downloaden en installeren (Uitvoeren).
Daarna staat er de instructie hoe Windows Live Mail 2012 moet worden ingesteld.

KPN (helpdesk) weet kennelijk zelf niet dat deze instructie op de KPN website staat.

ro
door ron530 - Nov 19, 2012 om 13:48
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Is toch te wijten aan het programma die u voor Email gebruikt. Windows had in versie 7 al geen outlook expres meer maar wel de mogelijkheid om adressen van providers in winLive te implenteren. Een alternatief is incredimail in de uitgeklede versie.

gsm
door gsm - Nov 19, 2012 om 20:03
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=ron530 schreef op maandag 19 nov 2012, 13:48]Is toch te wijten aan het programma die u voor Email gebruikt. Windows had in versie 7 al geen outlook expres meer maar wel de mogelijkheid om adressen van providers in winLive te implenteren. Een alternatief is incredimail in de uitgeklede versie.
Incredimail vind ik wel een heel slecht advies.
Gebruik dan liever Thunderbird.
Maar Windows Live Mail 2012 is ook prima, ook al wil Microsoft wel stoppen met Windows Live.