ma
door mariet Sep 27, 2015 om 20:33
Computers & telefonie

Windowsaccounts

Kun je in Windows 10 accounts verwijderen en zonder accounts verder gaan

332 2 Rapporteer

zw
door zwaardvis - Sep 27, 2015 om 22:50
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Ja, Ga naar PC instellingen -> Accounts (rechtsbeneden ->Alle instellinngen -> accounts). Daar kunt u van een MS account switchen naar een Lokaal account en vice versa.

ph
door philip36 - Sep 28, 2015 om 00:49
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Om app's uit de store te kunnen downloaden heeft u de Microsoft account nodig.
Het is niet noodzakelijk voor windows10.
U kunt een lokaal account aanmaken.
Lees eens klik hier