Hv
door Hvdv Feb 19, 2012 om 10:20
Computers & telefonie

Wmp

Goedenmorgen ik gebruik windows 7 en wmp 12 maar ik krijg wmp 12 niet goed aan het draaien als ik een film draai het is steeds maar hakkerige beelden en het geluid komt niet overeen met de film wat adviseren jullie mij moet ik een andere media player downloaden misschien?

Mvrg hvdv

589 4 Rapporteer

handboekict
door handboekict - Feb 19, 2012 om 11:31
80 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt GOM player of VLC player proberen.
Echter ik vermoed dat de oorzaak ligt aan een te trage videokaart.
Zijn het MKV bestanden? (blu-ray)

Hv
door Hvdv - Feb 19, 2012 om 12:34
104 Antwoorden / 164 Vragen

Bedankt voor de reactie ik heb Gom player geinstalleerd en met succes die werkt prima zonder hakkerig beeld heb nog een vraag hoe verwijder ik de geschiedenis van bestanden die ik niet meer gebruiken wil

=handboekict schreef op zondag 19 feb 2012, 11:31: Je kunt GOM player of VLC player proberen.
Echter ik vermoed dat de oorzaak ligt aan een te trage videokaart.
Zijn het MKV bestanden? (blu-ray)

Hv
door Hvdv - Feb 19, 2012 om 12:36
104 Antwoorden / 164 Vragen

Bedankt voor de reactie ik heb Gom player geinstalleerd en met succes die werkt prima zonder hakkerig beeld heb nog een vraag hoe verwijder ik de geschiedenis van bestanden die ik niet meer gebruiken wil

handboekict
door handboekict - Feb 19, 2012 om 12:37
80 Antwoorden / 0 Vragen

Maak even een nieuwe vraag aan.
Zet hier ook in om welke bestanden het precies gaat.
In welk programma?