Br
door Brolga Aug 4, 2012 om 23:21
Computers & telefonie

Wordfeud ereader

Ik heb een sony e-reader PRS T1. Ik heb geprobeerd om hier wordfeud op te zetten, maar lukt niet. Weet iemand hoe dit moet, öf of het uberhapt kan. Iemand zei dat dit niet kan omdat deze ereader géén android is????
Alvast bedankt

1491 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 4, 2012 om 23:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Blijkt dus wel op Android te draaien, dus als je het aan durft om 'm te 'hacken', dan zou het moeten kunnen.

Sony PRS-T1 e-reader is stiekem een Android tablet

diumenge
door diumenge - Aug 5, 2012 om 12:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De vraag is of het überhaupt kan, het antwoord daarop is (vermoedelijk) ja, als je 'm hackt (rooten heet dat eigenlijk). Dus technisch kan het, juridisch wellicht niet.

Br
door Brolga - Aug 5, 2012 om 21:07
18 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo Chris, bedankt voor je reactie. We gaan geen illegale dingen doen hoor. Ik neem wel een ouderwets spel kaarten mee op vakantie.

=chris74 schreef op zondag 5 aug 2012, 11:51: Is leuk wat diumenge zegt. Maar is wel illegaal.

De specificaties op de sony site geeft aan dat deze Compatibele indelingen heeft:
En deze bestanden kan gebruiken/lezen: Onbeveiligde/gratis digitale boeken en tekstbestandenEPUB eBook, Adobe® PDF, TXTDRM (beveiligde/aangeschafte) digitale boeken en tekstbestandenEPUB eBooks, Adobe® PDFOnbeveiligde audiobestandenMp3, AAC (niet de meeste DRM-audio)Afbeeldings- en fotobestandenJPEG, GIF, PNG, BMP

Dus geen .APK bestanden.

Br
door Brolga - Aug 5, 2012 om 21:09
18 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo Diumenge, bedankt voor je reactie. Ik was er al bang voor dat het niet kan. Jammer.

=diumenge schreef op zaterdag 4 aug 2012, 23:29: Wordfeud draait op Android, iOS en Windows Phone. Denk niet dat je ereader met een van deze OS'en werkt, dus nee, dat gaat je niet lukken.

chris74
door chris74 - Aug 5, 2012 om 21:13
564 Antwoorden / 44 Vragen

Is leuk wat diumenge zegt. Maar is wel illegaal.

De specificaties op de sony site geeft aan dat deze Compatibele indelingen heeft:
En deze bestanden kan gebruiken/lezen: Onbeveiligde/gratis digitale boeken en tekstbestandenEPUB eBook, Adobe® PDF, TXTDRM (beveiligde/aangeschafte) digitale boeken en tekstbestandenEPUB eBooks, Adobe® PDFOnbeveiligde audiobestandenMp3, AAC (niet de meeste DRM-audio)Afbeeldings- en fotobestandenJPEG, GIF, PNG, BMP

Dus geen .APK bestanden.

diumenge
door diumenge - Aug 5, 2012 om 21:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wordfeud draait op Android, iOS en Windows Phone. Denk niet dat je ereader met een van deze OS'en werkt, dus nee, dat gaat je niet lukken.

hereistom
door hereistom - Aug 5, 2012 om 21:16
740 Antwoorden / 1 Vragen

Een eRaeder is alleen bedoelt om boeken op te lezen, wil je er spelletjes mee spelen en andere dingen doen dan heb je een tablet nog zoals de iPad.