soulsister
door soulsister Feb 3, 2008 om 20:47
Computers & telefonie

XP Antivirus 2008 verwijderen

Hallootje,

Hoe verwijder ik XP Antivirus 2008 van mijn computer.

Afz. Soulsister

624 17 Rapporteer

labswans
door labswans - Feb 3, 2008 om 21:13
1918 Antwoorden / 10 Vragen

xp antivirus 2008 bestaat niet en kan ook niet verwidjerworden omdat deze niet bestaat

labswans

door labswans - Feb 3, 2008 om 21:15
1918 Antwoorden / 10 Vragen

norton antivirus bestaat wel

Volledig verw Norton 2004/2005/2006 (zowel NAV als NIS) ook voor vista

en geld ook voor 2007 en 2008

labswans

dirck
door dirck - Feb 3, 2008 om 21:36
3201 Antwoorden / 3 Vragen

XP Antivirus 2008 is zogenaamde Rogue security software (neppe, slechte beveiligingssoftware)

Hier kun je lezen wat dit inhoudt:
helpmij.nl/forum/Rogue
software snel verwijderen met RogueRemover!

1: Rogue software, wat is dat?

En hier nog een link naar een beveiligings site waarin staat welke bestanden op je computer worden gezet door XP Antivirus 2008.
Op deze site kun je ook online scannen op virussen en spyware door middel van eTrust PestScan.
http://ca.com/be/nl/securityadvisor/pest/pest.aspx?id=453122012

dirck
door dirck - Feb 3, 2008 om 21:52
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Als laatste heb ik nog een link die je misschien kan helpen:
Verwijderen XP
Antivirus. Beschrijving en verwijderen.

http://nl.pcthreat.com/parasitesbycat-24nl.html

Groet, Dirck

dirck
door dirck - Feb 3, 2008 om 21:58
3201 Antwoorden / 3 Vragen

In dit Topic staat hoe je XP Antivirus 2008 kunt verwijderen.

XP antivirus, vervelende pop ups / fake systemscans

soulsister
door soulsister - Feb 3, 2008 om 21:58
55 Antwoorden / 56 Vragen

Hartelijk dank,

Het is succesvol verwijderd.

Afz. Soulsister

dirck
door dirck - Feb 3, 2008 om 22:03
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ook bedankt voor de terugkoppeling dat het gelukt is.
Zou je misschien ook kunnen vertellen wat je gedaan hebt, dit voor anderen die er ook last van hebben of nog last van zullen krijgen.

Groet, Dirck

soulsister
door soulsister - Feb 3, 2008 om 23:02
55 Antwoorden / 56 Vragen

Ik heb de RoqueRemover gebruikt.

gsm
door gsm - Feb 4, 2008 om 00:23
5940 Antwoorden / 47 Vragen

@Dirck

Weer wat geleerd. Hartelijk dank voor deze waardevolle informatie.

GSM

he
door hermannus1 - Feb 4, 2008 om 08:43
7 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een goed antivirusprogramma zoekt dat ook nog gratis is kan ik je de AVG Free serie aanbevelen, (anti spy, anti virus en anti root)

anti root is een scanner voor onvindbare virussen die nog schadelijker zijn.

he
door hermannus1 - Feb 4, 2008 om 08:52
7 Antwoorden / 0 Vragen

Sorie ik heb vergeten te vermelden waar je het veilig kunt downloaden.

HET IS GEHEEL GRATIS EN UPDATEN IS OOK MOGELIJK

http://www.aaargh-infotainment.nl/avg/avg_free.php

b1
door b1b2m3 - Feb 4, 2008 om 13:53
8 Antwoorden / 0 Vragen

De stuurprogramma's, zoals Windows, hebben van zichzelf geen echte antivirusprotectie. Daarvoor zult U echt in de buidel moeten tasten, en dat is wel aan te raden, om een echt programma kopen zoals van Norton. Ook bestaan er gratis programma's, te vinden op internet, maar die bieden niet die veiligheid als van de betaalde programma's. Als U zo'n betaald programma installeert, schakelt hij automatisch de slechtere elementen van de beveiliging van Windows uit en installeert daarvoor de betere beveiliging. Zelf heb ik Norton 360 geïnstalleerd en dat is werkelijk zeer goed, alleen wel duur. Maar je hebt wel wat!!

audb
door audb - Feb 4, 2008 om 13:54
1668 Antwoorden / 5 Vragen

ga naar http://www.ursoftware.com/ en download daar Your Uninstaller 2008 en dan is echt alles te verwijderen zonder dat er iets in het register achterblijft

mvanessen
door mvanessen - Feb 4, 2008 om 14:12
26 Antwoorden / 5 Vragen

http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic111715.html

Op de bovenstaande link staat het antwoord.
Lukt het niet omwille van de engelse taal, mail me en ik vertaal het voor je.

mvanessen
door mvanessen - Feb 4, 2008 om 14:16
26 Antwoorden / 5 Vragen

Sorry, ik had niet gelezen dat het al opgelost is.
In ieder geval succes verder.

vr
door vroegevogel_1 - Feb 4, 2008 om 18:15
59 Antwoorden / 2 Vragen

@Hermannus1,

http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5

Gewoon bij de leverancier. Niks via omwegen. Ik gebruik de betaalde versie en ben er dik tevreden mee. Heel wat anders dan het trage en geheugenverslindende Symantec Norton.

el
door ellyzelf - Feb 9, 2008 om 18:57
12 Antwoorden / 3 Vragen

nou het allereertse wat ik deed met XP dat beroerde Nroton ervan halen.

Ligt in de kast, inderdaad, betaald.

Nu zit er een gratis antivirus op, Avast! en CC claener, ook gratis.....(zoek bij Google)  Avast heeft soms wel een paar keer per dag een update en waarschuwt voor Trojaanse Horses.....

En Norton eraf halen was helemaal niet eenvoudig. Moest weer iets van internet gedownload worden....