Youtubefilmpjes worden bij mij nooit helemaal geladen, soms alleen maar een paar seconden. Daarna blijft het hangen. Ook andere filmpjes blijven steken. Ik heb Windows 7, draadloos internet, laptop.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Ik heb dat wel is bij consumenten 24 dan druk ik hem op pause en laat ik hem rustig doorladen, waarschijnlijk heefd het te maken met de afspeel en de downloadsnelheid, zoals al beschreven heb je silverlicht, java maar je hebt ook de nieuwe flashplayer nodig.
Java wordt steeds bijgewerkt en de nieuwste flashplayer zit er ook op. Alle updates van Windows zitten er op, vanmorgen nog een heel stel gehad. Pauze heb ik geprobeerd, maar de film wordt niet geladen. De rode balk blijft steken. Ik heb al eens geprobeerd het filmpje eerst op te slaan, maar realplayer werkt niet onder Windows 7 dus dat schiet ook al niet op.
Ik heb geen specifieke software voor advertenties te blokkeren gevonden, dus heb ik Norton geheel uitgeschakeld en nog eens een filmpje geprobeerd. Maakt niets uit, het filmpje laadt niet in z'n geheel. Ik heb hun site bij pop-up blokkering toegevoegd als uitzondering, maar ook dat haalde niets uit. Het blijft steeds ergens hangen, soms in het begin, soms wat verderop. Daarna begint dat cirkeltje te draaien in het midden van het filmpje, maar er gebeurt niets. Ik heb nog een andere hulppagina gevonden bij YouTube en alles opgevolgd, maar nog steeds geen succes.
Kunt u deze eens proberen of die bij u wel laadt? http://www.youtube.com/watch?v=gSiqsCCnnHw&feature=related
Ik heb ook nog een filmpje van Kassa geprobeerd, maar ook die liep vast.
Er kunnen vele oorzaken zijn voor dit probleem. Om uit te sluiten dat het iets met je draadloze verbinding te maken heeft, zou ik als eerste test eens met een vaste netwerkverbinding testen. Dus even met de laptop (op schoot) naast het modem/router gaan zitten en de laptop met een netwerkkabel verbinden met het modem/router.
Het filmpje van je YouTube 'link' loopt van begin tot het eind perfect en zonder ook maar één hik. Overigens is dat een 'flash' filmpje en heeft dus sowieso niets met silverlight van doen.
Ik heb de laptop rechtstreeks op het modem aangesloten, maar ook dat haalde niets uit. Ligt het dan aan de laptop? Aan Windows 7? Aan mijn provider? Aan mijn abonnement? Trouwens, ik had eerst Windows Vista en toen lukte het ook al niet.
Ik heb mijn router geüpdate en tot nu toe lopen de filmpjes allemaal goed binnen! Ook de YouTube downloader doet het nu wel goed. Ik heb verschillende filmpjes geprobeerd, ook een filmpje bij Kassa, en het gaat goed.
Het downloaden van grote bestanden gaat inderdaad met horten en stoten, misschien gaat dat nu dan ook beter. Ga ik later eens uitproberen.
Ik heb een Alles-in-1-Plus pakket van Ziggo. Ik zou 20Mbps moeten hebben, maar de speedtest geeft slechts 11,17Mbps. Morgen zal ik contact opnemen met Ziggo hoe dat kan.
Mooi dat de update in ieder geval al iets opgeleverd heeft. Verder kun je de downloadsnelheid het beste testen door een groot bestand van de server van je provider te downloaden en dan te meten hoe lang je daarover doet. Ook kun je tijdens het downloaden in het downloadvenster meestal wel aflezen wat de actuele downloadsnelheid is.
Een snelheid van 11Mbps bij een 20Mbps abonnement lijkt mij in ieder geval wat aan de lage kant voor een kabelabonnement.
Ik heb draadloos getest en met draad. Ik was vergeten op de laptop 'wireless' uit te zetten. Zojuist de test herhaald en toen gaf hij wel bijna 20 Mbps.
@ freya
Ik heb het downloaden van een groot bestand met draad en wireless uit herhaald en toen wel de juiste snelheid gekregen.
Het is dus niet de 'schuld' van Ziggo, maar van de router. Ik ga zo snel mogelijk een betere router aanschaffen. Misschien kunt één van u mij als laatste nog een tip geven welke router het beste zou zijn? Alvast bedankt hiervoor.
11Mbps is ook zat om een Youtube filmpje te bekijken, ik denk eerder dat je draadloze signaal gestoord wordt door routers van de buren. Ga eens met inSSIDer kijken wat er allemaal nog meer in de buurt zit aan draadloze kanalen en of er een rustiger plekje tussen zit.
Een nieuwe router heb je volgens mij (nog) niet nodig. Als je per se wilt, kies dan een N router (daar heb je ook een N adapter voor nodig als je pc/laptop dat niet zelf ondersteunt). Als het draadloze spectrum te druk is (vaak bij appartementen/flats) dan zou je een 5GHz of dual-band router kunnen overwegen.
Een nieuwe router aanschaffen lijkt mij vooralsnog een beetje voorbarig. Controleer eerst eens in je router hoe je draadloze netwerk is ingesteld. Staat deze op 802.11b of 802.11g of wellicht 'automatisch' ingesteld? Je kunt ook eens een ander kanaal instellen (meestal instelbaar tussen b.v. 1 en 13)
Er zitten inderdaad meer mensen in mijn directe omgeving met draadloos internet. Ik woon in een rijtjeshuis, met links en rechts draadloze verbindingen. Maar ik zit vrij dichtbij de router, alleen een gipswand en een deur zitten ertussen, dus geen betonnen muren.
Bedankt voor het advies voor het soort router. Ik ga het in overweging nemen.
En wat voor snelheid geeft het icoontje van je draadloze verbinding aan (rechtsonder in het systeemvak)? Staat die op 54Mbps? (= 802.11g). Als je laptop b.v. een draadloze verbinding met je router opzet volgens 802.11b, dan is de maximale snelheid zo'n 10Mbps.
Tja, en anders toch eens een andere router proberen.....
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar Wat ik vind is
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer