p.
door p.h.kleine Apr 25, 2017 om 22:02
Computers & telefonie

Ziggo: kan twee maanden geen e-mail ontvangen

Ziggo: kan twee maanden geen e-mail ontvangen.

Vanaf 27 februari 2017 kan ik geen e-mail ontvangen. Ik krijg als antwoord indien ik een e- mail laat sturen naar mijn e-mailadres: postvak vol. Echter dit is gezinds het geval. Ziggo hierover gebeld: met de telefoniste geprobeerd dit op te lossen, echter niet gelukt.  De postbus, Ziggo mail, is leeg. Alle andere bestanden als verzonden e-mail ook leeg. Men gaat overleggen met? Na dit telefonische onderhoud inmiddels 20 keer met Ziggo gebeld. Elke keer weer het hele geval verteld. De reacties zijn steeds: Wat vervelend voor u ,we zijn er mee bezig, we hebben er een zaak van gemaakt, dit is aangemeld en de dienst van Ziggo gaat dit oplossen binnen 72 uur. Maar alles wat gebeurd: niets.

 Ook is mij meerdere keren toegezegd dat ik teruggebeld ga worden. Ook niet! Ik heb ook meerdere mailtjes via hun klachtenlijn verzonden, geen reactie. Omdat dit inmiddels circa 2 maanden duurt is dit natuurlijk voor mij enorm frustrerend.  Ik heb het idee dat ik in de maling word genomen, immers men belooft dingen die men niet nakomt. Aanvankelijk vertelde de telefoniste dat de zaak binnen 72 uur wordt opgepakt door een medewerker. Dat was 2 keer, en… niets. Dus weer bellen, tja…. moeilijk , wat jammer voor u, bla bla, ik snap het niet , dit had niet gemoeten, de zaak is niet doorgezet,   we gaan er weer een zaak voor maken. Binnen een week, geen 72 uur meer dus, wordt dit met u opgelost. En ,u raad het al;  niets opgelost!

Ook aardig om te vermelden dat 1x een telefoniste het gesprek afkapte door het gesprek af te breken( hoorn erop) en vandaag een telefonist na het geheel aangehoord te hebben en overleg te hebben gepleegd met een medewerker mij doorverbond met: de afdeling die over opzegging ging. Let wel, met deze medewerker was geen onvertogen woord gevallen.

Misschien kunt u een poging doen om dit op te lossen. Het lijkt me toch bijzonder dat een bedrijf als Ziggo dit niet op kan lossen en dat het een vorm van beleid is om zo met cliënten om te gaan.

1590 10 Rapporteer

jantje7
door jantje7 - Apr 25, 2017 om 22:05
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Probeer eens om on-line uw postbox bij Ziggo te openen en kijk daar een hoeveel MB's in het postvak staan.

p.
door p.h.kleine Apr 25, 2017 om 23:08
Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik gedaan, alles leeggemaakt.

Topantwoord

fa
door familyman - Apr 25, 2017 om 22:07
888 Antwoorden / 1 Vragen

Maak een gratis Gmail adres aan, dan heeft u geen problemen met welke provider dan ook, gmail werkt bij alle providers.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Apr 25, 2017 om 22:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Open een topic hier over op https://community.ziggo.nl/
Hopelijk wordt het daar opgepakt door Webcare van Ziggo.

fa
door familyman - Apr 25, 2017 om 22:12
888 Antwoorden / 1 Vragen

Bestaat de optie "doorsturen naar" binnen ziggo? Zo ja, maak een gmailadres en stuur het direct door van ziggo naar gmail.

marita5
door marita5 - Apr 25, 2017 om 22:37
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo PH Kleine ,

Plaats uw klacht op FB , daar reageert Ziggo sneller .

p.
door p.h.kleine Apr 25, 2017 om 23:06
Antwoorden / 1 Vragen

Maritas, wat is FB?

marita5
door marita5 Apr 25, 2017 om 23:08
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Facebook ., Ziggo webcare reageert ook op deze site , als u geluk heb lezen ze ook uw probleem .

p.
door p.h.kleine Apr 25, 2017 om 23:09
Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik niet. Ga ik ook niet op.

marita5
door marita5 Apr 25, 2017 om 23:12
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Goede keus , om daar niet op te gaan , heb ik ook niet . heeft u ook  geen Twitter ?

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 26, 2017 om 07:51
7225 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt ook dit formulier ingevuld naar Ziggo sturen, zij nemen dan telefonisch contact met u op.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/formulier/

newmikey
door newmikey - Apr 26, 2017 om 08:23
830 Antwoorden / 0 Vragen

"Misschien kunt u een poging doen om dit op te lossen."

U zit op het verkeerde adres. Dit een vraag en antwoord forum met vrijwilligers, wij "doen" niet echt iets maar misschien bedoelt U de redactie van het TV programma Kassa? Het email adres staat onder aan deze pagina (maar hoe u dan antwoord zou moeten krijgen in dit geval ontgaat me eerlijk gezegd).

Zorg in de tussentijd voor een gratis alternatief als Google of Yahoo mail.

tijger1
door tijger1 Apr 26, 2017 om 09:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Noem het maar niets wat wij doen.:-)) Alle problemen oplossen en helemaal GRATIS.

p.
door p.h.kleine Apr 26, 2017 om 16:36
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de ombudsman van het Noord-Hollands Dagblad verzocht om te bemiddelen. Die nam om 10.00 uur contakt op met ziggo en ........ om 11.00 uur was het opgelost. Wat ik in twee maanden en 20 telefoontjes niet kon bereiken.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Apr 26, 2017 om 16:28
78 Antwoorden / 0 Vragen

Vervelend om te lezen dat je zo vaak contact moet opnemen om het probleem op te lossen :( Ik kan me goed voorstellen dat het behoorlijk wat frustratie oplevert. Sorry!

Helaas kunnen we hier geen privébericht sturen. Zou je contact met ons willen opnemen via een privébericht op Facebook (http://bit.ly/FBziggo) of Twitter (www.twitter.com/ziggowebcare)? Graag met een verwijzing naar dit topic. We lossen het dan zo snel mogelijk met je op!

Groet,
Ben - Ziggo Webcare

zoekster1
door zoekster1 Apr 26, 2017 om 17:14
1583 Antwoorden / 3 Vragen

De ombudsman heeft het inmiddels opgelost voor de vraagsteller. En als je dit topic had doorgelezen, dan had je geweten dat de vraagsteller geen facebook en twitter heeft en daar ook geen behoefte aan heeft.

zoekster1
door zoekster1 - Apr 26, 2017 om 17:15
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Voor de duidelijkheid, anders blijft zo'n topic maar voortzingen.

door p.h.kleine 26 apr. 2017 om 16:36
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de ombudsman van het Noord-Hollands Dagblad verzocht om te bemiddelen. Die nam om 10.00 uur contakt op met ziggo en ........ om 11.00 uur was het opgelost. Wat ik in twee maanden en 20 telefoontjes niet kon bereiken.

@H
door @HENK@ - Apr 26, 2017 om 17:35
159 Antwoorden / 1 Vragen

even ter info, dit is een forum van amateur weters en beter weters, niet Kassa zelf.

Er zal dus ook niemand hier, buiten dat er waarschijnlijk meer en minder goede raad gegeven gaat worden, iets voor u op gaan lossen