Ziggo: kan twee maanden geen e-mail ontvangen
Ziggo: kan twee maanden geen e-mail ontvangen.
Vanaf 27 februari 2017 kan ik geen e-mail ontvangen. Ik krijg als antwoord indien ik een e- mail laat sturen naar mijn e-mailadres: postvak vol. Echter dit is gezinds het geval. Ziggo hierover gebeld: met de telefoniste geprobeerd dit op te lossen, echter niet gelukt. De postbus, Ziggo mail, is leeg. Alle andere bestanden als verzonden e-mail ook leeg. Men gaat overleggen met? Na dit telefonische onderhoud inmiddels 20 keer met Ziggo gebeld. Elke keer weer het hele geval verteld. De reacties zijn steeds: Wat vervelend voor u ,we zijn er mee bezig, we hebben er een zaak van gemaakt, dit is aangemeld en de dienst van Ziggo gaat dit oplossen binnen 72 uur. Maar alles wat gebeurd: niets.
Ook is mij meerdere keren toegezegd dat ik teruggebeld ga worden. Ook niet! Ik heb ook meerdere mailtjes via hun klachtenlijn verzonden, geen reactie. Omdat dit inmiddels circa 2 maanden duurt is dit natuurlijk voor mij enorm frustrerend. Ik heb het idee dat ik in de maling word genomen, immers men belooft dingen die men niet nakomt. Aanvankelijk vertelde de telefoniste dat de zaak binnen 72 uur wordt opgepakt door een medewerker. Dat was 2 keer, en… niets. Dus weer bellen, tja…. moeilijk , wat jammer voor u, bla bla, ik snap het niet , dit had niet gemoeten, de zaak is niet doorgezet, we gaan er weer een zaak voor maken. Binnen een week, geen 72 uur meer dus, wordt dit met u opgelost. En ,u raad het al; niets opgelost!
Ook aardig om te vermelden dat 1x een telefoniste het gesprek afkapte door het gesprek af te breken( hoorn erop) en vandaag een telefonist na het geheel aangehoord te hebben en overleg te hebben gepleegd met een medewerker mij doorverbond met: de afdeling die over opzegging ging. Let wel, met deze medewerker was geen onvertogen woord gevallen.
Misschien kunt u een poging doen om dit op te lossen. Het lijkt me toch bijzonder dat een bedrijf als Ziggo dit niet op kan lossen en dat het een vorm van beleid is om zo met cliënten om te gaan.
Probeer eens om on-line uw postbox bij Ziggo te openen en kijk daar een hoeveel MB's in het postvak staan.
Heb ik gedaan, alles leeggemaakt.
Topantwoord
Maak een gratis Gmail adres aan, dan heeft u geen problemen met welke provider dan ook, gmail werkt bij alle providers.
Topantwoord
Open een topic hier over op https://community.ziggo.nl/
Hopelijk wordt het daar opgepakt door Webcare van Ziggo.
Bestaat de optie "doorsturen naar" binnen ziggo? Zo ja, maak een gmailadres en stuur het direct door van ziggo naar gmail.
Hallo PH Kleine ,
Plaats uw klacht op FB , daar reageert Ziggo sneller .
Maritas, wat is FB?
Facebook ., Ziggo webcare reageert ook op deze site , als u geluk heb lezen ze ook uw probleem .
Heb ik niet. Ga ik ook niet op.
Goede keus , om daar niet op te gaan , heb ik ook niet . heeft u ook geen Twitter ?
U kunt ook dit formulier ingevuld naar Ziggo sturen, zij nemen dan telefonisch contact met u op.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/formulier/
"Misschien kunt u een poging doen om dit op te lossen."
U zit op het verkeerde adres. Dit een vraag en antwoord forum met vrijwilligers, wij "doen" niet echt iets maar misschien bedoelt U de redactie van het TV programma Kassa? Het email adres staat onder aan deze pagina (maar hoe u dan antwoord zou moeten krijgen in dit geval ontgaat me eerlijk gezegd).
Zorg in de tussentijd voor een gratis alternatief als Google of Yahoo mail.
Noem het maar niets wat wij doen.:-)) Alle problemen oplossen en helemaal GRATIS.
Ik heb de ombudsman van het Noord-Hollands Dagblad verzocht om te bemiddelen. Die nam om 10.00 uur contakt op met ziggo en ........ om 11.00 uur was het opgelost. Wat ik in twee maanden en 20 telefoontjes niet kon bereiken.
Vervelend om te lezen dat je zo vaak contact moet opnemen om het probleem op te lossen :( Ik kan me goed voorstellen dat het behoorlijk wat frustratie oplevert. Sorry!
Helaas kunnen we hier geen privébericht sturen. Zou je contact met ons willen opnemen via een privébericht op Facebook (http://bit.ly/FBziggo) of Twitter (www.twitter.com/ziggowebcare)? Graag met een verwijzing naar dit topic. We lossen het dan zo snel mogelijk met je op!
Groet,
Ben - Ziggo Webcare
De ombudsman heeft het inmiddels opgelost voor de vraagsteller. En als je dit topic had doorgelezen, dan had je geweten dat de vraagsteller geen facebook en twitter heeft en daar ook geen behoefte aan heeft.
Voor de duidelijkheid, anders blijft zo'n topic maar voortzingen.
Ik heb de ombudsman van het Noord-Hollands Dagblad verzocht om te bemiddelen. Die nam om 10.00 uur contakt op met ziggo en ........ om 11.00 uur was het opgelost. Wat ik in twee maanden en 20 telefoontjes niet kon bereiken.
even ter info, dit is een forum van amateur weters en beter weters, niet Kassa zelf.
Er zal dus ook niemand hier, buiten dat er waarschijnlijk meer en minder goede raad gegeven gaat worden, iets voor u op gaan lossen
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer