he
door hemeke Nov 29, 2008 om 22:30
Elektronica & tv

Afstands bedienning

mijn sony afstand van de hard disc reageert  niet meer na dat ik wat veranderd heb in het menu ik weet wat maar ik kom niet meer in het menu wie weet raad

861 12 Rapporteer

poltol
door poltol - Nov 29, 2008 om 23:40
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Is er geen mogelijkheid om te resetten naar fabrieksinstellingen? Kijk eens even in de gebruiksaanwijzing.

Succes, poltol

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 30, 2008 om 10:25
16966 Antwoorden / 202 Vragen

Aannemend dat u een DVD/video recorder bedoelt met harde schijf: Als het niet de batterijen zijn, bij iedere vakwinkel kan men eenvoudig nagaan of de afstandsbediening stuk is.

he
door hemeke - Nov 30, 2008 om 15:23
3 Antwoorden / 3 Vragen

 het legd niet aan de batterijen ik heb zelf wat veranderd in instellingen bedieningstand [dvd] heb ik uit gezet maat moet aan staan maar daarna ben ik terug gegaan naar menu en daarna kon ik niet meer in het menu komen en nu werkt de bedienning niet meer

stacey
door stacey - Nov 30, 2008 om 15:24
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Soms helpt resetten of batterijen eruit, al geprobeerd ?

Succes,

jcjoppe
door jcjoppe - Nov 30, 2008 om 15:56
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi hemeke,zit er een schuifknopje bovenaan de afstandsbediening? zo ja moet hij op DVD staan. Zit er een klepje benedenaan wat open kan schuiven? zo ja, daar zit ook een schuifknopje wat op 3 moet staan... zo nee, beschouw dit bericht als ongelezen, groet, Johan

he
door hemeke - Nov 30, 2008 om 17:23
3 Antwoorden / 3 Vragen

hallo jc jope

ja dat klopt hij staat op drie maar doet niks

he
door hemeke - Nov 30, 2008 om 17:25
3 Antwoorden / 3 Vragen

hallo pol tol

als de afs bed het doet wel dan kan ik hem ressetten

birdies
door birdies - Nov 30, 2008 om 17:38
6104 Antwoorden / 31 Vragen

....Aannemend dat u een DVD/video recorder bedoelt met harde schijf......

Nee, TS heeft het over een harddiskrecorder.

aurora1
door aurora1 - Nov 30, 2008 om 17:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo Hemeke,

Heb je al andere batterijen uitgeprobeerd?

vr.gr.

poltol
door poltol - Nov 30, 2008 om 18:00
3885 Antwoorden / 22 Vragen

@hemeke,

Als het goed is kunt u ook aan de recorder zelf rezetten. Ergens achterop zit een klein [meestal] rood knoppie. En bij andere kunt u resetten door meerdere toetsen tegelijk in te drukken. Staat in de gebruiksaanwijzing.

Succes, poltol

poltol
door poltol - Nov 30, 2008 om 18:02
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Ja, en ik bedoel toetsen op de recorder. De hele zooi moet ook kunnen draaien zonder afstands bediening. Even studeren en misschien vindt u de oplossing wel.

Vr.gr. poltol

an
door answer - Dec 6, 2008 om 19:32
8 Antwoorden / 0 Vragen

er zit altijd op recorders een soort beveiliging. noem het maar een soort kinderbeveiliging. meestal staat in de gebruiksaanwijzing van sony een sectie van problemen die mensen tegen kunnen komen en oplossingen. kom je er met de afstandsbediening niet uit. ga dan naar een electronica winkel. die kunnen meestal wel helpen.

batterijen eruit helpt niet. want dat blokkeert de a.b. niet.

succes.