Alles-in-1 abo van Ziggo nodig voor aktie digitale ontvanger?
In het blad "Zie" van Ziggo uitgave nr 2 2010 pagina 15, bevindt zich een antwoordkaart waarmee je tot 30 juni 2010 voor Euro 39,95 excl. verzendkosten een digitale ontvanger kan aanschaffen (normaal Euro 99,-). Nergens wordt gemeld dat dit alleen geldt in combinatie met een alles-in-1 abonnement van Ziggo!
Bij telefonische navraag bij Ziggo geeft men aan dat dit alleen geldt bij een alles-in-1 abonnement en niet bij andere abonnementen.
Op de website van Ziggo wordt nergens melding gemaakt van deze "digitale ontvanger voor 39,95" aktie? Wel staat er een bedrag van Euro 39,= bij het alles-in-1 abonnement, wellicht een andere aktie?
Voor mij is het nu niet duidelijk of ik die digitale ontvanger voor 39,95 kan bestellen, heb zelf namelijk geen alles in 1 abonnement, maar wel TV en internet van Ziggo.
Weet iemand wellicht hier iets meer over?
Bedankt voor je reaktie.
Stel je vraag eens op dit forum klik hier
Het staat er inderdaad niet duidelijk of dit aanbod ook voor al bestaande Ziggo klanten telt. Aan de andere kant: een simpele decoder (en dat is die van 99,- euro) staan bij bosjes te koop voor zo'n 25,- euro op Marktplaats.
[quote=birdies schreef op vrijdag 4 jun 2010, 20:53]Zie dat je vraag iets anders inhoudt dan ik dacht: het aanbod telt als je een alles-in-1-plus abo afsluit, zie hier
Maar jij bent al abonnee, dus of je dan de decoder krijgt bij afsluiten van een alles-in-1-plus pakket?
Bedankt voor je reakties.
Het "Zie" magazine ontvangen alle Ziggo abonnees. De advertentie met antwoordkaart in het blad lijkt er daarom meer op om bestaande abonnees van analoge tv om te zetten naar het standaard digitale pakket, zonder daarvoor je abonnement om te zetten naar alles-in-1 pakket. Maar dat is dus niet echt duidelijk...
Zal ook nog eens kijken op het andere forum.
.........Het "Zie" magazine ontvangen alle Ziggo abonnees....... I know, ben zelf Ziggo abonnee. Heb het blad al weggegooid, dus kan het verder niet meer na kijken. Mss is dat inderdaad een ander aanbod dan op hun site staat.
Op het Ziggo gebruikersforum (zie eerdere link) kunnen ze je zo antwoord geven.
Hoi,
Helaas aanbieding ook gelijk in prullenbak gekiepert dus kan het niet meer nakijken,
maar op site staat deze;
--Optioneel: verschillende digitale ontvangers met hoge korting
Bestel je Alles-in-1, dan heb je ook direct keuze uit onderstaande digitale ontvangers (met smartcard). Bovendien profiteer je van enorme korting:
• HD ontvanger voor € 79 (normaal € 199)
• Digitale ontvanger voor € 39 (normaal € 99) --
Ziggo
Maar je kunt er wel zeker van zijn dat dat niet voor die prijs voor reeds bestaande klanten/die pakket al hebben te krijgen zal zijn.
Die krijgen nooit korting/kado of iets, dat is Enkel om Nieuwe klanten binnen te krijgen, ben je eenmaal klant dan ben je niet meer belangrijk en de `investering` van kado of iets Niet meer waard........... ;-(
[quote=stacey schreef op vrijdag 4 jun 2010, 23:39]Hoi,
Helaas aanbieding ook gelijk in prullenbak gekiepert dus kan het niet meer nakijken,
maar op site staat deze;
--Optioneel: verschillende digitale ontvangers met hoge korting
Bestel je Alles-in-1, dan heb je ook direct keuze uit onderstaande digitale ontvangers (met smartcard). Bovendien profiteer je van enorme korting:
• HD ontvanger voor € 79 (normaal € 199)
• Digitale ontvanger voor € 39 (normaal € 99) --
Ziggo
Maar je kunt er wel zeker van zijn dat dat niet voor die prijs voor reeds bestaande klanten/die pakket al hebben te krijgen zal zijn.
Die krijgen nooit korting/kado of iets, dat is Enkel om Nieuwe klanten binnen te krijgen, ben je eenmaal klant dan ben je niet meer belangrijk en de `investering` van kado of iets Niet meer waard........... ;-(
Hoi,
Naar aanleiding van de telefonische reaktie van een Ziggo medewerker en jouw reaktie begin ik dan ook te vermoeden dat het inderdaad niet mogelijk is om zonder het abonnement te "upgraden" die ontvanger met korting te bestellen. Ze mogen die voorwaarden dan wel duidelijker in die advertentie zetten, want dat staat er nu niet bij :-( Is toch wel misleidende reclame zo...
Je ook op www.ziggo.nl kijken, daar staat het zeker duidelijk omschreven wat de actie behelst. ZIGGO Alles-in-1 plus of extra!
Ik ben niet zo tevreden over - de toen nog gratis - de geboden HUMAX, met name de volgorde van voorkeurszenders - maximaal 40 - per lijst en dan i.p.v. 1,2,3 etc. nee op het digitale kanaalnummer de volgorde.
Koop een ZIGGO CI+ gecertificeerd (3D) Full HD televisie en koop daarbij de CI+ module met smartcard bij en neem het standaard HD abonnement met de zenders Nederland 1, 2, 3 en Eurosport 1 zonder extra kosten. HD pakket kost bij ZIGGO € 5,95 per maand.
Maar ja, als je nog geen nieuwe televisie nodig heb, dan is de aanbieding van € 39,00 beter dan niets.
Ik gebruik nog steeds mijn (vertrouwde) Samsung - zonder update; de laatste was december 2007 - van vijf jaar oud.
De actie in het Zie magazine is een extra aanbieding en geldt voor alle klanten.
Dit houdt dus ook in dat als je al een alles in 1 pakket hebt je ook aan deze actie mee kunt doen.
De actie is als volgt:
Wanneer je tot 30 juni 2010 een standaard decoder bij ons besteld, betaald hiervoor geen € 99,95 maar € 39,95.
Deze actie is exclusief de verzendkosten van € 9,50 en inclusief startpakket met smartcard.
Deze aanbieding staat niet op de Ziggo site maar enkel in het Zie magazine.
[quote=ziggopatrick schreef op maandag 7 jun 2010, 10:36]De actie in het Zie magazine is een extra aanbieding en geldt voor alle klanten.
Dit houdt dus ook in dat als je al een alles in 1 pakket hebt je ook aan deze actie mee kunt doen.
De actie is als volgt:
Wanneer je tot 30 juni 2010 een standaard decoder bij ons besteld, betaald hiervoor geen € 99,95 maar € 39,95.
Deze actie is exclusief de verzendkosten van € 9,50 en inclusief startpakket met smartcard.
Deze aanbieding staat niet op de Ziggo site maar enkel in het Zie magazine.
Ik heb alleen internet en analoge tv van Ziggo, geen alles in 1 pakket. Maar uit je reaktie te lezen zou ik die decoder dus gewoon kunnen bestellen zonder afname van alles in 1 pakket?
[quote=nightcrawler schreef op maandag 7 jun 2010, 19:28][quote=ziggopatrick schreef op maandag 7 jun 2010, 10:36]
Ik heb alleen internet en analoge tv van Ziggo, geen alles in 1 pakket. Maar uit je reaktie te lezen zou ik die decoder dus gewoon kunnen bestellen zonder afname van alles in 1 pakket?
Volgens mij in jouw geval dus Niet, dan moet AL een alles in een pakket hebben....
ziggopatrick :--Dit houdt dus ook in dat als je al een alles in 1 pakket hebt je ook aan deze actie mee kunt doen
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer