ja
door janriet Apr 25, 2016 om 12:33
Elektronica & tv

Bluetooth

Hallo,

Wil graag een toetsebbord  k400r aan mijn samsung smart tv  ue 40c 8700 koppelen.
maar krijgt het niet voorelkaar  de bluetooth adapter zit in de tv..
kan het zijn dat er geen bluetooth op de tv zit. wie weet dit.

1250 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 25, 2016 om 12:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, er zit geen bluetooth op je t.v. Volgens mij is het ook geen bluetooth adapter maar een wifi adapter. Heb de K400 zelf ook gehad en deze werkt met wifi. Dus je moet het toetsenbord eerst verbinding laten maken met je wifi netwerk.

edrick3
door edrick3 - Apr 25, 2016 om 12:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Al eens in de handleiding gekeken?

Bij de specificaties staat NIETS over bluetooth:

Productspecificaties

Beeldscherm

Type scherm LED
Schermdiagonaal 40 inch (102 cm)
Maximale resolutie Full HD
Smart TV Ja
Ambilight Nee
3D Ja

Geluid

Uitgangsvermogen 2 x 10 W
Sound system SRS TheaterSound

Aansluitingen

USB 2
Koptelefoon Ja
Digitale Audio Uitgang Ja, optisch
Scart 2
Netwerkaansluiting 1

Extra mogelijkheden

DLNA Ja
Sleep timer Ja
Elektronische gids Ja
Teletekst Ja

Kenmerken

Energieverbruik W W
Energieverbruik in stand-by 0,06 W
Gewicht zonder standaard 12,8
Afmetingen zonder standaard (b x h x d) 95.6 x 58.84 x 2.39 cm
Afmetingen met standaard (b x h x d) 95.6 x 64.7 x 26.7 cm
Product hoogte 58,8 cm
Product breedte 95,6 cm

Productinformatie

Garantie 2 jaar fabrieksgarantie
Jaar van introductie 2010
Kleur Grijs
Artikelnummer UE40C8700XSXXN
EAN 8808993782888

aurora1
door aurora1 - Apr 25, 2016 om 12:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt met inschakeling van bt op uw smartphone de tv daarmee zoeken en zien of die te vinden is. Mogelijk moet u eerst bt op de tv inschakelen, hoe zal dan staan in de gebruiksaanwijzing.
Werkt het toetsenbord verder goed met bt? Op internet lees ik wel het e.e.a. aan problemen met dat toetsenbord.

Ik lees inmiddels bij de reacties dat deze tv geen bt heeft.....

marita5
door marita5 - Apr 25, 2016 om 13:01
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Janriet ,

Kijk eens in de handleiding v.a. pagina 30 netwerk instellen .

Po
door Pomeon - Apr 25, 2016 om 17:35
16 Antwoorden / Vragen

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Allereerst is de k400(r) niet specifiek ontworpen voor Smart TV's, maar om te gebruiken op laptop/PC's die gekoppeld zijn aan een TV. Toch werkt het toetsenbord (deels) op verschillende Smart TV's (zonder tussenkomst van een laptop/PC), omdat die TV's dezelfde USB HID drivers gebruiken als computers.

Wat ik kan vinden is dat uw TV (C-serie) uit 2010 komt en dat een toetsenboard zoals k400(r) pas gebruikt kan worden bij TV's vanaf 2012 (E-serie).

Toch zijn er ook mensen met een TV uit 2011 (D-serie), waar het toetsenbord deels werkt. Het kan zijn dat je het toetsenbord en de USB-ontvanger eerst verbinding moet laten maken met behulp van een computer en Logitech software. Het kan ook zijn dat je TV de verbinding tussen de ontvanger en het toetsenbord verhinderd. Probeer daarom ook even of het nog steeds niet werkt als het toetsenbord zich naast/achter de TV bevindt (en er dus geen objecten tussen het toetsenbord en de ontvanger zit). Wel even het toetsenbord opnieuw uit&aan zetten.

Er is een kleine kans, maar waarschijnlijk is je TV gewoon te oud hiervoor.