co
door corry44 Mar 15, 2007 om 19:46
Elektronica & tv

Casema storing

na jaren van dikke tevredenheid heb ik besloten om als klant weg te gaan bij Casema Telefonie.(via de kabel)
die dikke tevredenheid is omgeslagen in een grote bron van ergenis.
ik kan nu al 14 dagen niet meer gebruik maken van de normale huistelefoon.ik kan wel gebeld worden,maar ieder nummer dat ik bel..krijg ik te horen: dit nummer is niet in gebruik!
ik snap er niets meer van..voorheen was er niks aan de hand,en van de ene op andere dag kan ik niet meer bellen.
aan mijn huistelefoon ligt het niet,want voorheen was er namelijk nooit iets aan de hand..( zegt ook Casema)
ik bel Casema hier iedere dag over op via mn mobiel..ben ondertussen een godsvermogen aan mobiele kosten dr aan kwijt..is allemaal niet erg,als het maar gemaakt wordt..maar als er antwoorden tegen mij gezegt worden als:" ja maar mevrouw,er hoeft geen monteur te komen kijken bij u..want dat heeft geen nut..het ligt niet aan het modem..en wat denkt u wel dat zo'n monteur kost"???.sorry..dan hou ik het voorgezien..
alsof het mijn pakkie aan is dat zo'n monteur goud geld kost..ik wil gewoon weer normaal net als 14 dagen terug kunnen bellen..en niet steeds het zelfde op mn bord gegooit krijgen,als ik Casema bel,dan beloven ze me het binnen 24 uur geregeld te hebben..helaas een valse belofte dus..mij erover terug bellen??? mooi niet dus!
dus vandaar dat ik op zoek ga naar een andere telefoonaanbierder..
wie heeft (weet) een goede aanbieder voor mij..

en als laatste vraag..kan een eventule andere telefoonaanbieder ook via de kabel? of ben ik verplicht om toch bij Casema te blijven..daar komt namelijk ook mn internet vandaan..en dat werkt uitstekend

291 1 Rapporteer

stacey
door stacey - Mar 16, 2007 om 10:00
10352 Antwoorden / 12 Vragen

DUBBELPOST