co
door corry44 Mar 15, 2007 om 19:46
Elektronica & tv

Casema storing

na jaren van dikke tevredenheid heb ik besloten om als klant weg te gaan bij Casema Telefonie.(via de kabel)
die dikke tevredenheid is omgeslagen in een grote bron van ergenis.
ik kan nu al 14 dagen niet meer gebruik maken van de normale huistelefoon.ik kan wel gebeld worden,maar ieder nummer dat ik bel..krijg ik te horen: dit nummer is niet in gebruik!
ik snap er niets meer van..voorheen was er niks aan de hand,en van de ene op andere dag kan ik niet meer bellen.
aan mijn huistelefoon ligt het niet,want voorheen was er namelijk nooit iets aan de hand..( zegt ook Casema)
ik bel Casema hier iedere dag over op via mn mobiel..ben ondertussen een godsvermogen aan mobiele kosten dr aan kwijt..is allemaal niet erg,als het maar gemaakt wordt..maar als er antwoorden tegen mij gezegt worden als:" ja maar mevrouw,er hoeft geen monteur te komen kijken bij u..want dat heeft geen nut..het ligt niet aan het modem..en wat denkt u wel dat zo'n monteur kost"???.sorry..dan hou ik het voorgezien..
alsof het mijn pakkie aan is dat zo'n monteur goud geld kost..ik wil gewoon weer normaal net als 14 dagen terug kunnen bellen..en niet steeds het zelfde op mn bord gegooit krijgen,als ik Casema bel,dan beloven ze me het binnen 24 uur geregeld te hebben..helaas een valse belofte dus..mij erover terug bellen??? mooi niet dus!
dus vandaar dat ik op zoek ga naar een andere telefoonaanbierder..
wie heeft (weet) een goede aanbieder voor mij..


en als laatste vraag..kan een eventule andere telefoonaanbieder ook via de kabel? of ben ik verplicht om toch bij Casema te blijven..daar komt namelijk ook mn internet vandaan..en dat werkt uitstekend

291 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Mar 16, 2007 om 10:00
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

DUBBELPOST

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer