H
door H Verhaaf Jan 12, 2018 om 14:50
Elektronica & tv
Cashback Actie Braun Series 9 9295cc

Via wehkamp de Braun Series 9 9295cc premium scheerapparaat clean&Charge-station gekocht, met de intentie ook nog de €60.00 terug te krijgen via de Cashback actie van Braun.

Op 21-12-2017 alle documenten met originele streepjes code op de post gedaan samen met een andere actie van Tefal.

Wat blijkt aanvraag van Tefal komt wel aan, en geaccepteerd en de aanvraag van Braun is volgens hun niet aangekomen. vind dit erg vreemd, ook zijn medewerkers erg tegenstrijdig in hun uitspraken, de ene zegt dat de aanvraag zoiezo te laat zou zijn ingediend, actie liep tot 31-12-2017 ( Inzendingen worden uiterlijk tot 15/01/2018 in behandeling genomen ) neem dan aan dat 21-12-2017 op tijd is.

Ik vermoed dat Braun ivm al een door Wehkamp gegeven korting, hierdoor niet nog eens de koper een voordeel wilt geven, en om deze reden de aanvraag als niet verzonden te beschouwen.

Helaas heb ik de fout gemaakt om geen copy te maken van de streepjes code, maar originele dus zoals nodig was, mee te sturen.

Braun wil ondanks bewijs van aankoop en foto van verpakking met uitgeknipte plek streepjes code en nogmaals alle gegevens en aanvraag, mijn aanvraag niet verzonden te beschouwen.

Zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die het zelfde meemaken en deze werkwijze van Braun en deze actie.

3417 7 Rapporteer

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Jan 12, 2018 om 15:02
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Braun wil ontdanks bewijs van aankoop en foto van verpakking met uitgeknipte plek streepjes code en nogmaals alle gegevens en aanvraag, mijn aanvraag niet verzonden te beschouwen.
Ja dan houdt het op, het is hun nee tegen uw ja en hun winnen altijd.
Komt mij overigens bekend voor met dergelijke actie's

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2018 om 15:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zet je klacht op klachtenkompas.nl
Wie weet helpt dat.

Topantwoord

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 12, 2018 om 15:55
509 Antwoorden / Vragen

Dit soort cashback akties worden meestal niet door de fabrikant zelf afgehandeld.Tja er raakt wel eens post weg dus is het maken van een extra foto is een must om nogmaals je cashback te claimen..

panter22
door panter22 - Jan 12, 2018 om 16:20
6599 Antwoorden / Vragen

Een rekening heb je toch wel van de Wehkamp. De verpakking al weggegooid?
Een nieuwe aanvraag invullen, of staat die niet meer online?

H
door H Verhaaf Jan 12, 2018 om 17:11
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zonder streepjes code kan je niet meer een aanvraag indienen, deze zat op orginele aanvraag. rekening en verpakking is uiteraard nog in mijn bezit.

panter22
door panter22 Jan 12, 2018 om 18:31
6599 Antwoorden / Vragen

Braun wil ondanks bewijs van aankoop en foto van verpakking met uitgeknipte plek streepjes code en nogmaals alle gegevens en aanvraag, mijn aanvraag niet verzonden te beschouwen.
Misschien lees ik het wel verkeerd, maar ik zou een foto maken van de rekening. Daarop staat toch het product,
En een foto van de verpakking waarin duidelijk te zien is dat je de streepjescode hebt uitgeknipt.
Verder alle gegevens en daarbij vermelden dat de aanvraag zoek geraakt is en dat je dit moest opsturen.

H
door H Verhaaf Jan 13, 2018 om 14:41
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb dit uiteraard allemaal al gedaan, aankoop bon, ingevulde actie formulier, ean code sticker op de verpakking met ook bevestiging aangekocht product, foto van uitgeknipte plek streepjes code, datum en tijd van gekochte postzegel ivm gelijktijdig opgestuurde actie van tefal die wel is aangekomen en bevestigd door tefal op 31-12-2017. Dus zou het zo moeten zijn dat Braun hem ook op die datum al zeker binnen had moeten hebben.

ju
door juliomariner - Jan 12, 2018 om 16:26
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Cash back is altijd een probleem blijkt wel. Aangezien u dus geen bewijs meer hebt geef ik u helaas weinig kans

H
door H Verhaaf - Jan 19, 2018 om 11:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

Opgelost. Dankzij bemiddeling van Wehkamp is er toezegging gedaan, en zal er tot betaling worden over gegaan.

gerbera
door gerbera Jan 19, 2018 om 11:14
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Prettig te horen dat het is opgelost. Bedankt voor deterugmelding.

Co
door Cor110 - Jan 20, 2018 om 18:28
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben exact hetzelfde meegemaakt, helaas door verschillende mail en telefoontjes niks opgeschoten.
Ik krijg ook telkens dezelfde medewerker (mevr. Jacobs) aan de telefoon met steeds andere smoejes.