Cashback Actie Braun Series 9 9295cc
Via wehkamp de Braun Series 9 9295cc premium scheerapparaat clean&Charge-station gekocht, met de intentie ook nog de €60.00 terug te krijgen via de Cashback actie van Braun.
Op 21-12-2017 alle documenten met originele streepjes code op de post gedaan samen met een andere actie van Tefal.
Wat blijkt aanvraag van Tefal komt wel aan, en geaccepteerd en de aanvraag van Braun is volgens hun niet aangekomen. vind dit erg vreemd, ook zijn medewerkers erg tegenstrijdig in hun uitspraken, de ene zegt dat de aanvraag zoiezo te laat zou zijn ingediend, actie liep tot 31-12-2017 ( Inzendingen worden uiterlijk tot 15/01/2018 in behandeling genomen ) neem dan aan dat 21-12-2017 op tijd is.
Ik vermoed dat Braun ivm al een door Wehkamp gegeven korting, hierdoor niet nog eens de koper een voordeel wilt geven, en om deze reden de aanvraag als niet verzonden te beschouwen.
Helaas heb ik de fout gemaakt om geen copy te maken van de streepjes code, maar originele dus zoals nodig was, mee te sturen.
Braun wil ondanks bewijs van aankoop en foto van verpakking met uitgeknipte plek streepjes code en nogmaals alle gegevens en aanvraag, mijn aanvraag niet verzonden te beschouwen.
Zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die het zelfde meemaken en deze werkwijze van Braun en deze actie.
Topantwoord
Braun wil ontdanks bewijs van aankoop en foto van verpakking met uitgeknipte plek streepjes code en nogmaals alle gegevens en aanvraag, mijn aanvraag niet verzonden te beschouwen.
Ja dan houdt het op, het is hun nee tegen uw ja en hun winnen altijd.
Komt mij overigens bekend voor met dergelijke actie's
Topantwoord
Topantwoord
Dit soort cashback akties worden meestal niet door de fabrikant zelf afgehandeld.Tja er raakt wel eens post weg dus is het maken van een extra foto is een must om nogmaals je cashback te claimen..
Een rekening heb je toch wel van de Wehkamp. De verpakking al weggegooid?
Een nieuwe aanvraag invullen, of staat die niet meer online?
Zonder streepjes code kan je niet meer een aanvraag indienen, deze zat op orginele aanvraag. rekening en verpakking is uiteraard nog in mijn bezit.
Braun wil ondanks bewijs van aankoop en foto van verpakking met uitgeknipte plek streepjes code en nogmaals alle gegevens en aanvraag, mijn aanvraag niet verzonden te beschouwen.
Misschien lees ik het wel verkeerd, maar ik zou een foto maken van de rekening. Daarop staat toch het product,
En een foto van de verpakking waarin duidelijk te zien is dat je de streepjescode hebt uitgeknipt.
Verder alle gegevens en daarbij vermelden dat de aanvraag zoek geraakt is en dat je dit moest opsturen.
Heb dit uiteraard allemaal al gedaan, aankoop bon, ingevulde actie formulier, ean code sticker op de verpakking met ook bevestiging aangekocht product, foto van uitgeknipte plek streepjes code, datum en tijd van gekochte postzegel ivm gelijktijdig opgestuurde actie van tefal die wel is aangekomen en bevestigd door tefal op 31-12-2017. Dus zou het zo moeten zijn dat Braun hem ook op die datum al zeker binnen had moeten hebben.
Cash back is altijd een probleem blijkt wel. Aangezien u dus geen bewijs meer hebt geef ik u helaas weinig kans
Opgelost. Dankzij bemiddeling van Wehkamp is er toezegging gedaan, en zal er tot betaling worden over gegaan.
Prettig te horen dat het is opgelost. Bedankt voor deterugmelding.
Wij hebben exact hetzelfde meegemaakt, helaas door verschillende mail en telefoontjes niks opgeschoten.
Ik krijg ook telkens dezelfde medewerker (mevr. Jacobs) aan de telefoon met steeds andere smoejes.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer