De Samsung tv promotie /actie - Galaxy tab
geweldig.
- Tv gekocht bij Plasmadiscounter (deelnemend aan actie) op 26 januari, keuze mede bepaald door actie van gratis galaxy Tab én een model waar de actie op geldt.
- Tv geregistreerd op Samsung-website.
- Formulier uitgeprint en met streepjescode van doos, opgestuurd naar Samsung (dezelfde dag) ruim voor sluitingsdatum inzenden
Vandaag nagevraagd bij Samsung wanneer ik de tab kan verwachten, "sorry, ik kan uw gegevens niet vinden" op mijn vraag wat dat betekent de reactie: "dat u de Tablet niet ontvangt"
Ik heb aangegeven aan álle voorwaarden te hebben voldaan, is de reactie "dan is deze waarschijnlijk te laat binnen geweest of niet voldoende gefrankeerd"
Pardon? Envelop was zelf "overgefrankeerd" en je maakt mij niet wijs dat de post tegenwoordig de post te laat (2,5 week!) of zelfs niet bezorgd. Ik moest maar een email sturen naar de betreffende afdeling want deze zijn telefonisch niet bereikbaar. Dat heb ik gedaan dus dat is afwachten.
Ik ben des duivels, ik heb deze tv gekocht ondanks dat ik de tv ergens anders € 100,- goedkoper kon kopen toch gekozen voor de Tab-actie want die kun je immers nergens voor € 100,- kopen en kon ik daar mijn kids blij mee maken. Een ding is zeker, Samsung heeft een verkeerde getroffen want ik laat me niet 123 afwimpelen en zeker niet als ik meen dat me onrecht is aangedaan en ik iets niet ontvang waar ik wél recht op heb.
Samsung kan de schuld wel op de consument afschuiven maar ik vermoed dat zij zelf steken hebben laten vallen waar de formulieren binnenkomen waar de consumenten de dupe van zijn. Ik kan toch ook de factuur nog overleggen? Desnoods voorzien van een afbeelding van het serienummer aan de achterzijde van de TV.
Te goeder trouw formulier op de bus gedaan met streepjescode, had deze (achteraf) aangetekend moeten versturen. Nogmaals een streepjescode overleggen gaat natuurlijk ook niet meer, doos is met oud papier mee. Zou ik hier iets mee kunnen met rechtsbijstand oid?
U bent er zelf al achter gekomen dit soort zaken altijd aantekenen om bewijs te hebben dat het werklijk heb op gestuurd.Nu wordt het echt een moeilijke zaak om gelijk te krijgen en u geschenk.
Ik hoop dat Samsung gaat beseffen dat ze meer bereiken met klantvriendelijk optreden dan het probleem afkappen en bij de consument laten. Overal op het web zijn meer klachten over casback, galaxy tab acties van Samsung. Waar ze de spullen niet ontvangen zouden hebben, dat komt net wat te vaak voor bij Samsung.
Het bedrijf waar ik werkzaam ben stuurt honderden afspraakkaartjes per dag en wij horen nooit dat er een kaartje niet aankomt. Des te opvallender dat het bij Samsung bij acties het wel vaak gebeurt...
[quote=sandeman11 schreef op dinsdag 12 mrt 2013, 20:42]Ik hoop dat Samsung gaat beseffen dat ze meer bereiken met klantvriendelijk optreden dan het probleem afkappen en bij de consument laten. Overal op het web zijn meer klachten over casback, galaxy tab acties van Samsung. Waar ze de spullen niet ontvangen zouden hebben, dat komt net wat te vaak voor bij Samsung.
Het bedrijf waar ik werkzaam ben stuurt honderden afspraakkaartjes per dag en wij horen nooit dat er een kaartje niet aankomt. Des te opvallender dat het bij Samsung bij acties het wel vaak gebeurt...[/quote
Daarom ook aantekenen, heb ik ook gedaan heeft langer geduurt dan ze beloven maar het is dan toch in orde gekomen. Was bij een TV 150 euro's
Begin januari 2013 ook een TV gekocht. Ik zou 250 euro terugkrijgen. Alles opgestuurd. Na 5 weken gebeld waar het geld bleef. Ze hadden wel alle gegevens binnen, maar normaal staat er 6 tot 8 weken voor voordat dat er uitbetaald word. Na 8 weken vanmorgen weer gebeld: iedereen zou op hetzelfde tijdstip zijn geld overgemaakt krijgen, dat was voor Samsung goedkoper(?). Nog steeds geen geld ontvangen. Ik ga mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen. Van alle stukken die ik opgestuurd heb en waarvan Samsung zegt dat ze binnen zijn, heb ik gelukkig nog copieen.
Zou VARA Kassa hier eens aandacht in de uitzending aan willen besteden?
Samsung heeft ondertussen aangegeven dat de TAB wél verstuurd gaat worden.
Hulde voor Samsung dus!!
Samsung maakt er een zooitje van lijkt het...ik heb een soortgelijke ervaring met een telefoon de samsung galaxy Y, een actie waarbij je € 20 terug krijgt gestort. Alles keurig ingevuld, streepjescode uitgeknipt(geen kopie, maar origineel van de verpakking!)opgestuurd...en nu krijg ik een mail dat ze niet alles goed ontvangen hebben...de streepjescode ontbreekt...en nu mag ik WEL een kopie hiervan opsturen...tsja...die heb ik niet natuurlijk...zo kan ik ook geld weggeven!! Woest ben ik!
[quote=sandeman11 schreef op woensdag 13 mrt 2013, 16:09]Samsung heeft ondertussen aangegeven dat de TAB wél verstuurd gaat worden.
Hulde voor Samsung dus!!
Al binnen?
Hier een prima ervaring meteen cashback actie van Samsung.
De € 50 cashback bij aanschaf van een wasmachine bleek alleen te kunnen door het meesturen van een barcode van de verpakking.
Aangezien de wasmachine was geïnstalleerd en de verpakking meegenomen had ik die niet. Een berichtje met uitleg over het ontbreken van de de barcode naar Samsung was voldoende om de cashback gewoon te ontvangen.
Ik heb ook het geluk dat de cashback actie goed is verlopen.
Ik had een notebook 10.1 aangeschaft met €75.00 cashback.
Na 2 maanden werd het bedrag naar mijn rekening overgemaakt.
ik ken dat zelfde bij canon geld terug 3x van actie gebruik gemaakt 3x maal niet ontvangen moest alles nog maar eens opsturen en mailen, gelukkig hat ik kopieen gemaakt , wand je moet altyd orginelen sturen. dus garatie bon weg , doos stuk voor barcode. enz.
lijkt wel opzettelijk moeilijk gemaakt .
uiteidelijk halfjaar later toch gehad . canon top , maar waarvoor zo lastig doen? laat mensen het gelijk retoer krijgen in de winkel. bij info balie of zo.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer