fl
door flippie80 Aug 25, 2008 om 19:49
Elektronica & tv

Digitale tv

Kan iemand ons de voor- en nadelen vertellen van digitale tv?

435 9 Rapporteer

gsm
door gsm - Aug 25, 2008 om 19:56
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Deze vraag zou ik toch eerst even bij Google neerleggen.

GSM

pavoordf
door pavoordf - Aug 25, 2008 om 20:27
519 Antwoorden / 73 Vragen

Allereest DTV via kabel of door de lucht (van je kabelboer of van digitenne)?
Ik werk sinds 1999 aan de ontwikkeling van Digitale TV (DVB-T en DVB-H) en sinds kort aan digitale Radio DAB/DMB. Pas een paar maanden terug heb ik Digitale TV van UPC (omdat het in een pakket zat en goedkoop was). Echt voordelen zie ik nog steeds niet. De kwaliteit is (soms) beter. Hangt af van de kwaliteit van het analoge signaal en de compressie van het digitale signaal. Voor mij is het grootste voordeel het grote aantal zenders , waarvan ik er maar een paar extra bekijk tov het analoge aanbod (SciFi, Hilversum best en wat regionale zenders) Een keer heb ik een programma van 9 dage oud bekeken omdat er iemand in mee deed die ik kende. Verder interesseert het me niet wanneer ik iets mis

birdies
door birdies - Sep 7, 2010 om 18:45
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Fijn, je wordt weer eens / nog steeds doorgelinkt naar oude vragen.

dirck
door dirck - Sep 7, 2010 om 19:47
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Krijg net 2 mailtjes binnen:

Beste dirck,

Op het onderwerp 'digitale tv' is een nieuw antwoord gegeven. Via de volgende link kun je direct naar dit antwoord toe:

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/digitale-tv-16/?vHash=c749c73j#608509

Ik klik op de link, heb ik niet eens antwoord gegeven op deze vraag??????

Het volgende mailtje:
Beste dirck,

Op het onderwerp 'digitale tv' is een nieuw antwoord gegeven. Via de volgende link kun je direct naar dit antwoord toe:

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/digitale-tv-13/?vHash=c749c73j#608511

Weer geen antwoord gegeven op die vraag???????

spooky01
door spooky01 - Sep 7, 2010 om 20:12
418 Antwoorden / 56 Vragen

probeer de vraag over adobe maar, hetzelfde euvel. Je komt regelmatig bij een oude topic met dezelfde titel.
Ik had ook een vraag gesteld over systeemherstel, kreeg ook steeds het oude topic als ik erop klikte

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Sep 8, 2010 om 02:20
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@@@:

Hier wordt ik niet goed van! Wat een prutsers! Wat een site! Kinderwerk!

Hardware ERror MAN. (Software erger man!)

pr
door prinspils - Sep 8, 2010 om 03:51
88 Antwoorden / 9 Vragen

Is dit probleem na twee jaar weer opgerakeld en nog steeds niet weet dat digitale televisie/radio grote voordelen heeft. Nadelen ken ik niet.

richard83
door richard83 - Sep 8, 2010 om 05:54
386 Antwoorden / 28 Vragen

Die bugs moeten maar is gauw op gelost worden. Anders verliezen ze nog veel forum leden.

Sorrie voor de Off topic.